تاریخ انتشار: ۱۲:۰۳ - ۳۰ دی ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

اظهارات متفاوت نماینده مجلس درباره علی کریمی

محمود عباس زاده، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:سلبریتی‌ها در دنیا خودشان پدیده اجتماعی هستند. من در این زمینه متفاوت فکر می‌کنم؛ آن‌هایی که عنادشان اثبات نشده است و خود را قلبا فرزند ملت ایران می‌دانند، ولو خارج از کشور باشند، آعوششان باز است.

اظهارات متفاوت نماینده مجلس درباره علی کریمی
رویداد۲۴ جماران نوشت: محمود عباس زاده، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:سلبریتی‌ها در دنیا خودشان پدیده اجتماعی هستند. من در این زمینه متفاوت فکر می‌کنم؛ آن‌هایی که عنادشان اثبات نشده است و خود را قلبا فرزند ملت ایران می‌دانند، ولو خارج از کشور باشند، آعوششان باز است.

در مورد علی کریمی می‌توانم بگویم ملت ایران ملت با گذشتی است؛ همان ملتی که با حمایت‌ها، دعا‌ها و اشک‌های ذوق خودش، عناصر را به تعبیری تقویت کرده و در رشد آن‌ها کمک کردند، آغوشش برای آن‌ها همیشه باز است و در سینه خود می‌فشارد.

توصیه می‌کنم آن‌هایی که به مرحله عناد نرسیدند و تحت تأثیر سرویس‌های خارجی قرار نگرفته اند و بر اساس یک برداشت، تحلیل و داده‌ها به جایی رسیدند که تندی می‌کنند و خواسته و ناخواسته رفتارشان با منافع ملی مردم ایران ناسازگاری پیدا می‌کند، در کار خود تأمل کنند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: علی کریمی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
1
4
محمود عباس زاده اینقدر مردم مردم نکن و خودت رو به مردم نچسبون، علی کریمی با مردم دشمنی نداره ، علی کریمی با مسعولان فاسد دروغگو که از اسلام استفاده ابزاری میکنن مشکل داره
عباسپور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
0
2
پس تکلیف اون نمایندگانی که خواستار برخورد شدید قوه قضاییه بودند چی میشه؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
1
0
هر موقع خودش رادر خطر احساس می کنه دست به دامن رضا شاه روح ات شاه میشه الان هم علی کریمی نماینده رضا پالانی شده
نظرات شما
پیشخوان