تاریخ انتشار: ۱۸:۱۵ - ۰۲ بهمن ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

واکنش سیاوش یزدانی به تصمیم ساپینتو؛ دو سال قرارداد دارم، جایی نمی‌روم!

سیاوش یزدانی در حالی امروز از سوی سرمربی پرتغالی استقلال از تیم کنار گذاشته شد که دو سال دیگر با این باشگاه قرار دارد.

سیاوش یزدانی

رویداد۲۴ ورزش سه : سیاوش یزدانی در حالی امروز از سوی سرمربی پرتغالی استقلال از تیم کنار گذاشته شد که دو سال دیگر با این باشگاه قرار دارد.

جلسه تمرینی امروز استقلال با یک خبر شوکه‌کننده همراه بود: "سیاوش یزدانی از استقلال کنار گذاشته شد!" ماجرا از این قرار است که ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال، روز گذشته تصمیمش در خصوص یزدانی را نهایی کرد و ترجیح داد دیگر این بازیکن را در اختیار نداشته باشد و این موضوع را به این بازیکن و مدیران باشگاه خبر داد.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که یزدانی، در ابتدای فصل قراردادش را با استقلال به مدت دو فصل دیگر تمدید کرد تا این بازیکن تا پایان لیگ بیست‌وسوم بازیکن استقلال محسوب شود. حالا همین موضوع باعث شده تا این بازیکن از عدم حضور در تمرینات امتناع کند و امروز هم در محل تمرین استقلال حاضر شد، اما از سوی ساپینتو اجازه شرکت کردن در تمرین را پیدا نکرد.

سیاوش یزدانی به واسطه قرارداد داشتن با استقلال، اصلا قصد ترک این باشگاه را ندارد و نمی‌خواهد که در این مقطع با بازیکنی معاوضه شود یا از سوی باشگاه برای آینده او تصمیم‌گیری شود و موضعی که فعلا اتخاذ کرده این است که باشگاه باید با او برای جدایی مذاکره کند.

آنچه مشخص است این است که ریکاردو ساپینتو به مرزی رسیده که دیگر به هیچ وجه حاضر به ادامه حضور این بازیکن در تیمش نیست و این موضوع احتمالا به منزله دوری قطعی یزدانی از ترکیب استقلال خواهد بود و باید دید این بازیکن در نهایت چه تصمیمی اتخاذ خواهد کرد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سیاوش یزدانی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
1
0
تابلو داری به استقلال خیانت میکنی تا ساپینتو اخراج بشه
نظرات شما
پیشخوان