تاریخ انتشار: ۱۲:۰۵ - ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۵ نظر

بورل: اعلام سپاه به عنوان گروه‌های تروریستی نیازمند تصمیم دادگاه‌های اروپا است

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: تصمیم‌گیری برای قراردادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست تروریستی، در ابتدا نیازمند تصمیم دادگاه یکی از کشور‌های عضو است.

بورل: اعلام سپاه به عنوان گروه‌های تروریستی نیازمند تصمیم دادگاه‌های اروپا است

رویداد۲۴ فارس به نقل از وبگاه شورای اروپا، «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در آستانه نشست امروز وزرای خارجه اتحادیه اروپا برای وضع تحریم‌های جدید علیه ایران تأکید کرد که قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست سازمان‌های تروریستی نیازمند تصمیم دادگاه یکی از کشور‌های عضو این اتحادیه است.

شبکه سی جی تی ان در حالی این خبر را اعلام کرد که پیش از این دو منبع آگاه به خبرگزاری رویترز گفته بودند که وزرای خارجه اتحادیه اروپا در نشست امروز ۲۳ ژانویه (سوم بهمن ماه) خود قصد دارند تحریم‌هایی را علیه ۳۷ شخص و نهاد ایرانی وضع کنند و برای روی موضوع قرارگیری نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی کار کنند.


بیشتر بخوانید: اقدام متقابل ایران در قبال اروپا؛ بستن تنگه هرمز در دستور کار مجلس قرار گرفت


بورل در این خصوص گفت: «تصمیم‌گیری برای قراردادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست تروریستی، در ابتدا نیازمند تصمیم دادگاه یکی از کشور‌های عضو است».

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
15
1
ناتو اعتراضات در ایران را با دستپاچگی و بدون برنامه ریزی دقیق (به علت همکاری نظامی ایران-روسیه در جنگ اوکراین) زودتر از برنامه ریزی کلید زد و نتایج بدتری گرفت، مثل قطعی اینترنت.
چون فقط میخواستن به ایران یک ضربه بزنند، حالا به هر شکلی. ولی برنامش رو به هر صورت داشتن در آینده و ربطی به جنگ اوکراین نداشت.
دولت روحانی به علت مقادمت در برابر فیلتر کردن اینستاگرام و واتس آپ متهم ردیف اول تبانی با ناتو در سازماندهی اعتراضات اخیر است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
قرصتو عوض کن که شعورتو تحت تاثیر قرار داده.
چوپان راستگو
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
بنظرم ناتو از زمان پارینه سنگی و حتی خیلی خیلی ماقبل آن!! می دونست که جمهوری اسلامی بالاخره سر کار میاد و حتی انقلاب رنسانس هم در همین راستا اتفاق افتاد!! اگر به امعان نظر به این قضیه بنگریم متوجه می شویم که حتی جنگهای جهانی اول و دوم هم پیش زمینه به انحراف کشیدن جمهوری اسلامی از مسیر خودش هست. در ضمن نظام آپارتاید افریقای جنوبی به رهبری نلسون ماندلا و تحرکات مهاتما گاندی در هند هم پیش زمینه ظهور انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بوده و نمی توان نقش غرب در توسعه اقتصادی مالزی و کره جنوبی را هم به عنوان پیش زمینه توطئه چینی غرب برای در حاشیه قرار دادن جمهوری اسلامی لحاظ نکرد!!!
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
0
7
دارند از ایران امتیاز می گیرند و معامله می کنند.
رضا
|
Netherlands
|
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
0
1
این مردک چمدون پولش زودتر رسیده! این چپول ابله همپالکی موگرینی صیغه ایست و نان تو دست هر دوشون تو کاسه خون مردم ایران است. زیاد دلخوش نباشید که به زودی این مردک فاسد رو با اردنگی از امور خارجه اتحادیه اروپا به داخل فاضلاب شوت خواهند کرد.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان