تاریخ انتشار: ۱۲:۰۲ - ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱۶ نظر
جعفرزاده ایمن‌آبادی:

افراد عاقل و باسواد کنار رئیسی نیستند/ رئیس جمهور کار را به آدم‌های متوهم و مبتدی سپرده است

جعفرزاده ایمن آبادی نماینده ادوار مجلس گفته آدم‌های عاقل و باسواد کنار آقای رئیسی نیستند، آقای رئیسی هرچه آدم عاقل، توانمند، کاردان و متخصص را کنار گذاشت و کار را در اکثر حوزه‌ها به یکسری آدم متوهم و مبتدی سپرد.

آدم‌های عاقل و باسواد کنار رئیسی نیستند/ رئیسی کار را در اکثر حوزه‌ها به یکسری آدم متوهم و مبتدی سپرده است
رویداد۲۴ غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده ادوار مجلس درباره بازگشت سیاست ورزی به عقلانیت گفت: تا زمانی که منافع ملی محور نباشد، اداره کشور روی لجاجت باشد و افراد تندرو تصمیم بگیرند نتیجه همین می‌شود که شاهد هستیم. دلار بالای ۴۵ هزار تومان است، هر روز بر دامنه فقر اضافه می‌شود، فاصله طبقاتی، بیکاری و بزهکاری افزایش و امنیت کاهش پیدا می‌کند.

به گزارش نامه نیوز، بخش‌هایی از گفت و گوی جعفرزاده ایمن آبادی را در ادامه می‌خوانید:

نمی‌دانم آقای رئیسی در صحن علنی مجلس به گزارش کدام دستگاه استناد کرد و آن ادعا‌ها را انجام داد. حرف‌های او خلاف آمار رسمی بانک مرکزی و مرکز آمار است. در حوزه سیاست خارجی هم وضع همین است. طالبان بالاخره فهمید باید یک کاری را انجام دهد بر همین اساس رفت و با آمریکا مذاکره کرد.

آقایان تندرو به دولت قبل فقط ناسزا می‌گفتند با این استدلال که دولت آقای روحانی طبق سیاست‌های غرب پیش می‌رود. خودشان بگویند آن زمان اداره کشور بهتر بود یا الان؟ قیمت دلار، مرغ، برنج، گوشت و ... چند بود الان چند است؟

برای خودشان یکسری اعداد دروغین می‌سازند بعد می‌گویند ما وضعیت را بهتر کردیم. مثلا ادعا دارند تورم زمان دولت آقای روحانی ۶۰ درصد بود و الان کمتر شده است. در حالیکه تورم طبق گزارش مرکز آمار آن زمان ۴۰ درصد بود.

آدم‌های عاقل و باسواد کنار آقای رئیسی نیستند، آقای رئیسی هرچه آدم عاقل، توانمند، کاردان و متخصص را کنار گذاشت و کار را در اکثر حوزه‌ها به یکسری آدم متوهم و مبتدی سپرد. بعد از انقلاب این سطح نارضایتی عمومی بی سابقه است. آقای رئیسی باید فارغ از خط و خطوط سیاسی عقلا را به دولت برگرداند.

آقای رئیسی هنوز فکر می‌کند قاضی القضات است و باید دستور دهد حال آنکه او امروز رئیس جمهور است و خودش باید اجرا کند و به مردم گزارش دهد. این قطار پیشرفتی که آقای رئیسی دائم از آن می‌گوید کجاست؟ این قطار یا لکوموتیوران ندارد یا از خط خارج شده است یا اساسا قطاری وجود ندارد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
0
0
شما جز تلفن ایمن ابادی شماره دیگه ای ندارین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
1
1
کشور 40 سال با شما با سوادهای غیر مبتدی اداره شده اجازه بدید 4 سال هم افراد بی سواد مبتدی اداره کنند تا ببینیم چه میشود؟ ما که آب از سرمون گذشته است!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
0
0
تنها راه برون رفت از این وضعیت کنار گذاشتن ابراهیم رئیسی و اعضاء کابینه ایشان است .با توجه مشکلات عدیده ایجاد شده از زمان حضور ایشان ، نمایندگان مجلس باید این جسارت و شجاعت را داشته باشند و طبق بند 2 اصل 89 قانون اساسی نسبت به استیضاح رئیسی اقدام نمایند (نمایندگان مجلس هرگاه رئیس‌جمهور را در مقام اجرای وظایف مدیریت قوه مجریه و اداره امور کشور ناتوان ببینند، او را استیضاح می‌کنند )
در غیر این صورت خیلی زود دیر می شود.
ناهید همتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
0
2
تا وقتی که دموکراسی یعنی مردم‌سالاری یعنی خواست اکثریت ملت ایران حاصل نشه و اصلاح طلبان و وطن پرستان بادانش و باسواد در انتخابات آزاد تایید صلاحیت نشوندهمین آش و همین کاسه هست.. اکثریت ملت خواستار آزادی کامل اینترنت ایران از بند فیلترینگ و آزادی احزاب و گروهای وطن پرست و باسواد سیاسی و صلح با آمریکا و اسراییل و عربستان سعودی و عدم حمایت نظامی_تسلیحاتی ایران در جنگ اوکراین برای کنسل شدن یکشبه و یکباره تحریمهای فلج کننده غربی هاست که ۸۰ درصدگرانی ها و بیکاری و آلودگی هوا ناشی از تحریمها و ۲۰ درصد آن ناشی از دلالی و رانت‌خواری آقازاده هاست... آخر در کدام مملکت دنیا اینترنت فیلترینگ هست؟؟!! به قرآن مجید سوگند در افغانستان و بورکینافاسو هم اینچنین وضعیت فیلتر و کندی اینترنت مردم نیست...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
0
0
کاملا درسته.
کبری آسوپار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
0
1
فقط راه نجات مُلک و میهن دو راهکار اساسی هست=1_صلح بل تمام جهان و عدم حمایت از گروهای مسلح نیابتی منطقه خاورمیانه و عدم حمایت تسلیحاتی_سیاسی از روسیه در جنگ اوکراین و حمایت حکومت ایران از صلح جهانی و برچیدن تمامی سلاحهای کشتار جمعی در جهان 2_آزادی تمام احزاب اصلاح طلب و احزاب و جمعیت‌های سیاسی وطن پرست و باسواد و آزادی کامل اینترنت از فیلترینگ و محدودیت‌های مسخره فعلی و انجام انتخابات آزاد زير نظر سازمان ملل متحد و سازمان‌های حقوق بشری بین الملل..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
0
0
درود بر شرفش که یه حرف حساب زد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
0
1
ریسی خودش هم نادان و بیسواده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
0
1
مگه خودش باسواده که افراد باسواد کنارش باشن ؟؟
Mig mig
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
0
0
آقا ایمن آبادی از برج نگین نیایش چه خبر؟ کارخوب پیش میره؟
فرزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
0
1
چون خودش نه عاقله نه با سواد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
0
0
برای فرمان بری که افراد کار دان لازم نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
1
0
اولا دانش و تجربه خودت را اعلام کن بعد در دولت شاخص های خودت را بیاور و اعضای دولت را با شاخصهای خودت بسنج. فرافکنی تو را غربزده های وطن فروش و اربابانشان هم انجام می دهند
حسین شریعتمداری...
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
0
0
بسمه تعالی... راهکار نجات مملکت از نظر اقتصادی_سیاسی فقط و فقط 5 حرکت اساسی است= 1_آزادی کامل اینترنت و فضای مجازی ایران از هر نوع فیلترینگ و کُندی و کمی پهنای باند و سایر تضعییات مسخره و ظالمانه آن که وضعیت امکانات اینترنت ایران را از اوگاندا و بنگلادش و افغانستان هم نازل تر کرده است 2_ آزادی کامل و بی قید شرط زندانیان سیاسی_عقیدتی که فقط بخاطر اظهار نظر خویش دربند شدند 3_آزادی کامل و بی قید شرط احزاب و گروهای سیاسی وطن پرست و باسواد و اصلاح طلب که تعهد می‌دهند جان خود را برای این آب و خاک دهند 4_صلح پایدار و دائمی برطبق منافع ملی با تمام کشورهای جهان نظیر آمریکا، اسرائیل و عربستان سعودی و اوکراین و عدم حمایت نظامی_تسلیحاتی_سیاسی از گروه‌های افراطی مسلح منطقه خاورمیانه و سایر نقاط حهان 5_انتخابات و رفراندوم های آزاد دموکراتیک زیرنظر سازمان ملل متحد و سازمان‌های بین‌المللی با نامزدهای وطن پرست و رتبه تک رقمی دانشگاهی و کاردان نه افراد سفارش شده رانتی ....
رائفی پور....
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
0
2
کامنت‌گذار ناشناس ۱۴:۲۴ مورخ ۱۴۰۱.۱۱.۱۰ میگه مجلس ایران بیاد رئیسی و دولتش رو بخاطر ناکارآمدی استیضاح کنه .ههههههه..باس گفت خداپدرت را بیامرزد آخر کدام مجلس؟؟!!! مجلسی که سر سوزن اعتراضی به گرانی وحشتناک و تحریمها نداره و همه چیز گرانی را گردن روحانی و احمدی‌نژاد و دولتهای ماقبل میاندازد چون همه یک دست و یک کاسه اند و خداتومان حقوق نجومی و منافع رانتی دیگر از قِبِل حمایت از دولت عنقلابی رئیسی دارن..این جور اظهار نظرها از جانب برخی ها ثابت میکنند برخی‌ها اصلا در باغ نیستند که چرا اصلاح طلبان مملکت خواستار تاییدصلاحیت اصلاح طلبان و احزاب وطن پرست آزاد در انتخابات مجلس و دولت هستند.. تا وقتی که انتخابات آزاد مجلس و ریاست دولت زیرنظر سازمان ملل و سازمان‌های بین‌المللی انجام نشود کلمه ریاست جمهور یعنی ریاست از جانب ملت بی معناست و اگر دلار ۲۰۰ هزار تومان هم بشه و پراید هم بشه یک میلیارد تومان ،کوچکترین استیضاح حتی در حد وزرا هم از این مجلس یک دست شده ی تک حزبی نباس انتظار داشت..فقط طبق معمول۴ تا سخنرانی انتقادی می‌کنند و یک مشت امضای الکی برا استیضاح وزا که اونهم با سخنرانی وزیر کنسل میشه..فقط یک فیلم تکراری که هی با موج گرانی ها نمایندگان مجلس تَکرار می‌کنند..خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ذبیح السادات...
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
0
1
نظر اون‌کامنت‌گذار خیلی جالبه که میگه مجلس ایران ابراهیم رئیسی رو بخاطر گرانی وحشتناک و این مشکلات حاد... استیضاح کنه..باس گفت بابا این مجلس یک دست تک حزبی اصولگرای ضداصلاح طلب حتی حال و جرات استیضاح یه وزیر هم نداره چه برسه رئیس دولت.. اصلاح طلبان این همه خودشان را کشتند که بگویند بابا نذارید دولت و مجلس یکدست شود برای همین روزها و ایام بود..پیش بینی من این است که اگر زمین در کلان‌شهرها بشه متری ۱۰۰ میلیون و پراید دانه ای یک میلیارد تومان هم کک نمایندگان یکدست شده نمی گزه چون اونها بار خودشان را بستند و رو موج گرانی ها سوارند و اصلا از گرانی زمین و مسکن و ... چندبرابر سود می‌کنند..
نظرات شما
پیشخوان