تاریخ انتشار: ۱۳:۰۷ - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

فرماندار سابق ایالت آرکانزاس سفیر احتمالی آمریکا در رژیم صهیونیستی

مایک هاکوبی فرماندار سابق ایالت آرکانزاس و از اعضای حزب جمهوریخواه ٬سفیر احتمالی آمریکا در سرزمین های اشغالی خواهد بود.
رویداد۲۴-مایک هاکوبی فرماندار سابق ایالت آرکانزاس و از اعضای حزب جمهوریخواه ٬سفیر احتمالی آمریکا در سرزمین های اشغالی خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری معا فلسطین و به نقل از روزنامه انگلیسی «دیلی میل»، مایک هاکوبی که احتمال می رود در دولت دونالد ترامپ سفیر آینده آمریکا در سرزمین های اشغالی باشد٬ با انکار وجود ملت فلسطین در تلاش است تا سفارت آمریکا را به بیت المقدس انتقال دهد.
به نوشته روزنامه دیلی میل و به نقل از منابع آگاه، فرماندار سابق ایالت آراکانزاس از طرف دولت ترامپ ماموریت خواهد داشت تا فرایند انتقال سفارت آمریکا از تل آویو را به بیت المقدس انجام دهد.
بر اساس اعلام منابع آگاه به روزنامه دیلی میل، مایک هاکوبی روز گذشته (جمعه) در نیویورک با دونالد ترامپ دیدار داشت، اما هاکوبی پس از این دیدار از هرگونه اظهار نظر در خصوص دیدارش با ترامپ خودداری کرد.
مایک هاکوبی از سیاستمداران احزاب راست آمریکایی - صهیونیستی است که به اظهار نظرهای تندروانه در خصوص فلسطین مشهور است. وی موافق الحاق کرانه باختری به سرزمین های اشغالی است.
وی پیشتر ادامه و گسترش شهرک سازی ها را در سرزمین های اشغالی یک وظیفه تاریخی عنوان کرده بود.
مایک هاکوبی فرماندار سابق ایالت آرکانزاس آمریکا و یکی از نامزد های حزب جمهوریخواه در انتخابات گذشته ریاست جمهوری آمریکا با کناره گیری از رقابت ها به حمایت از ترامپ برخواست.

منبع: ایرنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان