تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۱۷ بهمن ۱۴۰۱

چرا ساپینتو در جذب بازیکن جدید تردید دارد؟

روز‌های متمادی از فسخ قرارداد باشگاه استقلال با سیاوش یزدانی می‌گذرد، اما هنوز این باشگاه بازیکن جدیدی به ترکیب اضافه نکرده است. چرا ساپینتو در جذب بازیکن جدید تردید دارد.

چرا ساپینتو در جذب بازیکن جدید تردید دارد؟

رویداد۲۴ به گزارش "ورزش سه"، از آنجایی که فسخ قرارداد باشگاه استقلال با سیاوش یزدانی در بازه زمانی نقل و انتقالات صورت گرفت، تصور می‌شد این باشگاه به سرعت بازیکن جدید به ترکیب اضافه کند، اما در حالی که استقلال مهیای بازی چهارم در دور برگشت می‌شود، هنوز از بازیکن جدید در ترکیب آبی‌ها خبری نیست!

تعلل در جذب بازیکن جدید از سوی باشگاه استقلال و علی فتح‌الله‌زاده نیست. مدیر عامل باشگاه استقلال به وعده‌ای که به ریکاردو ساپینتو داده بود، عمل کرد. او هم پنجره را باز و هم به توصیه سرمربی قرارداد سیاوش یزدانی را فسخ کرد تا جا برای جذب دست کم یک بازیکن جدید باز شود. با این حال هنوز از حضور بازیکن جدید دراردوی آبی‌ها خبری نیست و شاید ریکاردو ساپینتو به طور کامل قید جذب بازیکن جدید را بزند.

به نظر می‌رسد، یکی از دلایلی که موجب شد تا سرمربی پرتغالی استقلال بی‌خیال جذب بازیکن جدید شود، نمایش خوب تیم در ایجاد موقعیت و گلزنی در دور برگشت بازی‌ها بوده است. آبی‌ها در دور برگشت و در سه مسابقه ۸ گل زده‌اند و این معدل گل ۲.۶۶ را برای این تیم در بازی‌های دور برگشت به ثبت رسانده است. این آمار فوق‌العاده بدین معنی است؛ هم هافبک‌های استقلال در ایجاد موقعیت خوب عمل کرده‌اند و هم مهاجمان در فرصت‌طلبی خوب بوده‌اند. ریکاردو ساپینتو می‌خواست یک بازیکن در خط هافبک یا حمله به ترکیب اضافه کند، اما به نظر می‌رسد تیم استقلال با چنین آماری نیاز به بازیکن جدید ندارد.

استقلال در دور رفت به تیم سپاهان گل نزده بود، اما این بار توسط امیر ارسلان مطهری به گل رسید و دو گلی هم که از تیم سپاهان خورد، به خاطر اشتباهات فردی علیرضا رضایی و سیاوش یزدانی بود. در مصاف با ملوان، استقلال در دور رفت با نتیجه ۳-۱ پیروز شده بود، اما در دور برگشت ۴ گل به این تیم زد و گلی نخورد و در نهایت در جدال با مس، آبی‌ها در دور رفت تنها یک گل توسط کوین یامگا زده بودند، اما این بار ۳ گل از سوی استقلالی‌ها به ثبت رسید. این آمار نشان می‌دهد استقلال در دور برگشت در فاز تهاجمی تبدیل به تیم خوبی شده و هم‌اکنون پاشنه آشیل این تیم در خط دروازه و دفاع است. در چنین شرایطی حق با ریکاردو ساپینتو است که نسبت به جذب بازیکن جدید در پست هافبک یا حمله کمی تردید داشته باشد. به خصوص که ممکن است حضور بازیکن جدید کمی بازیکنان فعلی‌اش را در این پست با چالش روحی و روانی مواجه کند.

این نتایج، نتایج استقلال در دور برگشت بازی‌ها است. یک شکست و ۲ پیروزی. با ۸ گل زده و ۴ گل خورده.

*سپاهان ۲ – استقلال ۱
*استقلال ۴ – ملوان ۰
*مس ۲ – استقلال ۳

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استقلال تهران
نظرات شما
پیشخوان