تاریخ انتشار: ۱۹:۲۱ - ۱۸ بهمن ۱۴۰۱

استقلال با درخشش باشو نفت مسجدسلیمان شکست داد

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و نفت مسجدسلیمان در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال با برتری آبی‌پوشان همراه بود.

استقلال تهران

رویداد۲۴ به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛تیم‌های فوتبال استقلال و نفت مسجدسلیمان از ساعت 15:30 امروز (سه‌شنبه) در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه سه بر یک به سود استقلال به پایان رسید. آرش رضاوند و مهدی قایدی (دو بار) برای استقلال و میلاد شیخ سلیمانی برای نفت مسجدسلیمان گلزنی کردند.

ترکیب استقلال: علیرضا رضایی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، کوین یامگا، جعفر سلمانی، آرش رضاوند، سعید مهری، روزبه چشمی، محمد محبی، مهدی قائدی و ارسلان مطهری.

ترکیب نفت: فرهاد مجد کرمانشاهی، علیرضا دغاغله، عقیل کعبی، حسین شنانی، پیمان رنجبری، رضا دهقانی، رضا مغانلو، مسلم مجدمی، حسین گودرزی، سینا عبداللهی و امیرحسین کریمی.

دقیقه 5: پاس دیدنی عارف غلامی در قوس مرکز زمین برای یامگا، با فرار تند و تیز این بازیکن از سمت راست آغاز شد. پاس زمینی و در عرض او پس از عبور از قایدی، به آرش رضاوند رسید و هافبک آماده این روزهای استقلال، با یک ضربه بغل پای دیدنی، گل نخست را برای استقلال به ثمر رساند.

دقیقه 7: پس از گلی که استقلال به ثمر رساند، نفتی ها برای به تساوی کشاندن بازی حملات خود را آغاز کردند که رضا دهقانی پس از تصاحب توپ در پشت محوطه جریمه، ضره اش را با پای چپ زد که توپ با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 14: شوت محکم سعید مهری از پشت محوطه جریمه با برخورد به بازیکن نفت ارتفاع گرفت و مجد کرمانشاهی با واکنشی دیدنی، توپ را از زیر طاق بیرون کشید و به کرنر فرستاد.
دقیقه 20: روی پاس دیدنی عارف غلامی از پشت محوطه جریمه خودی، ارسلان مطهری با یک ضربه سر توانست از مدافعان نفت عبور کرده و حتی فرهاد مجد کرمانشاهی، گلر بیرون آمده میهمان را نیز دریبل کند اما در آخرین لحظات و در شرایطی که ارسلان با دروازه خالی روبرو بود، گودرزی زودتر از او به توپ رسید و با یک تکل، مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.


بیشتر بخوانید: استقلال در خطر سقوط به دسته پایین‌تر!


دقیقه 25: ارسال کرنر مهری با ضربه سر عارف غلامی همراه شد و این ضربه در تیر دوم می توانست به محبی برسد که سرعت توپ زیاد بود و به بیرون رفت.
دقیقه 34: استقلال در 2 صحنه درون محوطه جریمه صاحب فرصت شد که در هر 2 مورد، پاس های محبی به مقصد نرسیدند و آبی ها در امر گلزنی ناکام بودند.
دقیقه 39: شوت امیرحسین کریمی از پشت محوطه جریمه، با اختلاف زیاد از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 45: ارسال سعید مهری به روی دروازه، با ضربه سر رافائل سیلوا همراه شد و پاس این بازیکن در مقابل دروازه به محبی رسید که ضربه سر او را مجد کرمانشاهی با واکنشی دیدنی راهی کرنر کرد.
دقیقه 45+1: حرکت دیدنی مهدی قایدی از سمت راست، با تکل شدید سینا عبداللهی همراه شد اما قایدی پس از سرنگونی، دوباره بلند شد و به حرکت خود ادامه داد و توپ را برای جعفر سلمانی مهیا کرد که شوت بسیار بد این بازیکن به راحتی توسط مدافعین نفت دور شد.
دقیقه 45+4: اشتباه بزرگ سعید مهری در پشت محوطه جریمه نفت، منجر به خلق یک ضد حمله برای میهمان شد که ضربه امیرحسین کریمی از پشت محوطه جریمه را رضایی با واکنشی دیدنی راهی کرنر کرد.
دقیقه 48: حرکت خوب مهدی قایدی از سمت چپ و حرکت در عرض او، با یک شوت فنی همراه شد که مجد کرمانشاهی آن را با واکنشی دیدنی دور کرد.
دقیقه 54: یک ارسال از سمت چپ به روی دروازه، با دفع ناقص سعیدی فر همراه بود و توپ مقابل پیمان رنجبری قرار گرفت که ضربه بد او از بالای دروازه خالی استقلال به بیرون رفت.
دقیقه 55: پاس در عمق و دیدنی آرش رضاوند به مهدی قایدی رسید و این بازیکن در موقعیتی تک به تک با مجد کرمانشاهی، توپ را به گوشه دروازه فرستاد و دومین گل استقلال را به ثمر رساند.

دقیقه 58: پاس فوق العاده رضاوند به ارسلان مطهری رسید و این بازیکن در موقعیت تک به تک قرار گرفت و با یک شوت محکم و روی پا، دروازه کرمانشاهی را تهدید کرد که این سنگربان با واکنشی دیدنی، توپ را دور کرد.
دقیقه 79: روی یک حرکت انفرادی دیدنی، گودرزی ابتدا با یک دریبل سرپا، رافائل سیلوا را از پیش رو برداشت و وارد محوطه جریمه شد که شلیک محکم و روی پای این بازیکن، به تیرک افقی دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.

دقیقه 84: ارسال دیدنی گودرزی از سمت چپ، با واکنش سینا سعیدی فر همراه شد و گلر آبی ها این توپ را دفع کرد.
دقیقه 90+1: پاس روزبه چشمی در محوطه جریمه به مهدی قایدی رسید و این بازیکن پس از چند حرکت پا، سنیا عبداللهی مدافع روبروش را فریب داد و سپس ضربه غافلگیرکننده اش را به سمت دروازه زد که فرهاد مجدکرمانشاهی هیچ واکنشی روی این توپ نشان نداد و استقلال با درخشش قایدی، به گل سوم خود نیز دست پیدا کرد.

دقیقه 90+3: پرتاب بلند رضا مغانلو به روی دروازه، با اشتباه سینا سعیدی فر همراه شد و توپ مقابل میلاد شیخ سلیمانی قرار گرفت که این بازیکن با شوتی محکم، توپ را به طاق دروازه استقلال چسباند و اختلاف را کاهش داد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استقلال تهران
نظرات شما
پیشخوان