تاریخ انتشار: ۲۰:۰۹ - ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۹ نظر

سردار شریف: پاسخ‌های دردناکی به اسرائیلی‌ها دادیم

سردار شریف گفت: ما مصمم به دفاع از منافع ملی خود و امنیت مردم هستیم و تمام ابزار‌های لازم برای انجام این کار را داریم و قبل از هر چیز ما اراده کافی برای دفاع از کشور خود را داریم. ما هیچ هراسی از دشمن نداریم.

سردار شریف

رویداد۲۴به گزارش ایسنا،سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به حمله ناموفق اخیر به مجتمع کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان گفت که پاسخ های دردناکی به رژیم صهیونیستی دادیم.

سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت وگو با بخش عربی اسپوتنیک تاکید کرد: علیرغم اینکه حملات رژیم صهیونیستی موفقیت آمیز نبود اما آنها پاسخ های دردناکی دریافت کردند.

وی با اشاره به اینکه اکنون نیازی نمی بینیم که بگوییم این پاسخ ها چگونه بوده است خاطرنشان کرد: در مرحله آتی شاهد نتایج این پاسخ ها در رفتارهای آنها خواهیم بود.

سردار شریف گفت: ما مصمم به دفاع از منافع ملی خود و امنیت مردم هستیم ‌و تمام ابزارهای لازم برای انجام این کار را داریم و قبل از هر چیز ما اراده کافی برای دفاع از کشور خود را داریم. ما هیچ هراسی از دشمن نداریم.

سخنگوی سپاه در بخشی از اظهارات خود خاطرنشان کرد که بخش زیادی از رسانه های جهانی از اخبار کذب و دروغ صهیونیست ها تاثیر می پذیرند.

سردار شریف گفت: فک کنم که فرماندهی مرکزی آمریکا اولین طرف نظامی بود که بطور رسمی اعلام کرد در حمله به مجتمع کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان دست نداشته است، ماهیت این موضع و اعلان این است که آن ها از پیامدهای چنین اقداماتی هراس دارند.

وی خاطرنشان کرد: هیچ شکی نیست که اسرائیلی ها دشمن ما هستند و تلاش می کنند که از طریق عملیات تخریبی و ترورها امنیت ملی ایران را هدف قرار دهند.

سخنگوی سپاه تاکید کرد که اسرائیلی ها همواره تلاش می کنند که مراکز حساس ایرانی وابسته به پدافند هوایی، وزارت دفاع، نیروهای مسلح و مراکز هسته ای را هدف قرار دهند اما حقیقت امر این است که آن ها علیرغم تلاش هایشان تا کنون به طور واقعی موفق نبوده اند.

سردار شریف در پایان گفت که ایران کشوری با جمعیت ۸۵ ملیون نفر و جغرافیایی گسترده است و به طور روزانه همانند دیگر کشورهای جهان حوادث طبیعی در آن اتفاق می افتد اما صهیونیست ها به تشویش اذهان عمومی علیه ایران می پردازند حتی اگر این اتفاقات به دلیل نقص فنی یا برق باشد بنابراین به اخباری که از سوی اسرائیلی ها صادر می شود توجه نکنید.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران اخیرا با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شامگاه هشتم بهمن ۱۴۰۱ حوالی ساعت ۲۳:۳۰ حمله ناموفق با استفاده از ریزپرنده به یکی از مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع صورت گرفت و خوشبختانه با پیش‌بینی‌ها و تمهیدات پدافندی صورت‌گرفته یکی از آنها مورد اصابت پدافند هوایی مجتمع و دو فروند دیگر آنها در تله‌های پدافندی گرفتار و منفجر شدند.


بیشتر بخوانید: هشدار جدی سردار قاآنی به آمریکا و اسرائیل/ به موقع صدای شکستنشان به گوش خواهد رسید


وزارت دفاع در بخش دیگری از این اطلاعیه با تاکید بر اینکه این حمله ناموفق تلفات جانی نداشته است، درباره میزان آسیب واردشده به این مرکز نظامی، اعلام کرده است: این حادثه آسیب جزیی به سقف کارگاه وارد کرده که به فضل الهی خللی در تجهیزات و ماموریت‌های مجموعه ایجاد نکرده است.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در ادامه خاطر نشان کرد که این نهاد به ملت شریف ایران اسلامی اطمینان می‌دهد اقدام برای تولید قدرت، اقتدار و امنیت را با شتاب و جدیت ادامه خواهد داد و این اقدامات کورکورانه تاثیری در تداوم مسیر پیشرفت کشور نخواهد داشت.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سردار شریف
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۹
همراه بلوچ قهرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
0
8
پس بخاطر پاسخهای دردنوک شوماس که اسراییل به این فلوکت اوفتاده !!!
خداپرست
|
France
|
۲۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
0
4
این همه ریشش سفیده ولی یک موی سفید روی سرش نیست ... به گمونم که موهاش را رنگ میکنه.
ناشناس
|
Austria
|
۲۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
0
8
پاسخ‌های دردناکی به اسرائیلی‌ها دادیم
خخخ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
یکی دیگه از هم لباستون می گفت مردم فلسطین ! جواب اسراییل رو بابت حمله به تاسیسات اصفهان خواهند داد !! خوب وقتی هرکسی یه قدقد نامربوط می کند معلومه که از اصل هیچ خبری نیست این اطهار فضلهای بی پشتوانه هم مصرف داخلی برای جماعت ساده لوح داره ! نه عزیزم از حرف زر هم نزدید !این نمایشها هم بمونه برا همون ادمهای ساده لوح !
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
1
3
لطفا اگه جنابالی نیازی هم دیدید لطف بفرمایید باز هم نگید این پاسخها چگونه بوده است
بذار محرمانه بمونه سردار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
لابد تولحاف پاسخ دادید !
ناشناس
|
Canada
|
۰۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
0
3
صحبت از منافع ملی و کشور خود مغایر با عملتان در حذف کلمه ایران از آخر اسم تشکیلاتتان است. حالا کدام را باور کنیم !؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
0
1
یواشکی دادید لابد ! معرفتتون زیاده نمی خواین ابروشون بره ! چقدر مروت ومردانگیتون یه دفعه زیاد شد ! به فکر ابروی دشمن هستید ! کاشکی یواشکی می گفتین دوستانتون خوشحال بشن حداقل !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
0
1
انتقام سخت ! خیلی سخت ! اما بهتره گفته نشه ! اخه ریا چیز خوبی نیست . راستی سیاست خاموشی یه دفعه از کجا اومد !
نظرات شما
پیشخوان