تاریخ انتشار: ۱۲:۲۷ - ۲۳ بهمن ۱۴۰۱

اقدام جالب کادرفنی پرسپولیس برای آماده‌سازی لئاندرو پریرا

این روز‌ها همه در پرسپولیس تلاش می‌کنند روحیه خرید جدید تیم را برای شروعی توفانی و خوب در این تیم بالا ببرند.

اقدام جالب کادرفنی پرسپولیس برای آماده‌سازی لئاندرو پریرا

رویداد۲۴ لئاندرو مارکوس پروچنا پریرا بعد از حضور درلیگ ژاپن و همراهی تیم گامبا اوزاکا در دو فصل گذشته راهی ایران شد و قراردادی را تا پایان فصل آینده فوتبال ایران با باشگاه پرسپولیس منعقد کرد.

گفته می‌شود این مهاجم برزیلی در نیم فصل دوم لیگ بیست و یکم ۳۰۰ هزار دلار و برای فصل آینده ۶۰۰ هزار دلار به علاوه برخی آپشن‌های قهرمانی و آقای گلی نیز دریافت خواهد کرد. این رقم خیلی مبلغ بالایی برای استخدام یک مهاجم خارجی محسوب نمی‌شود به شرط آن که پریرا مهاجمی گلزن و در حدو اندازه‌های یورگن لوکادیا نشان دهد. بر این اساس پرسپولیسی‌ها از هر ترفندی برای بالا بردن روحیه مهاجم جدید خود استفاده کرده و می‌کنند.

از یک طرف محمد محمدی معاون باشگاه مصاحبه کرده و می‌گوید: «از یک ماه قبل مذاکراتمان را با لئاندرو آغاز کردیم و توانستیم این بازیکن را جذب کنیم. این مهاجم دوندگی بسیار بالایی دارد. شرایط بدنی این بازیکن از لوکادیا بهتر است. تا الان تیم خوبی جمع کردیم و امیدواریم پریرا به زودی با تیم هماهنگ شود.»

از طرف دیگر در همین راستا شنیدیم کادرفنی پرسپولیس برای بالا بردن روحیه لئاندرو پریرا در آستانه بازی با تیم هوادار تصاویری از گلزنی یورگن لوکادیا و سایر بازیکنان پرسپولیس جلوی چشم تماشاگران این تیم در استادیوم آزادی به پریرا نشان داده‌اند.

هدف از پخش این تصاویر این است که او بداند پرسپولیس چه تماشاگران پرشوری دارد و گلزنی در استادیوم آزادی چقدر می‌تواند آن‌ها را خوشحال و زننده گل را محبوب‌تر کند. هر چند یورگن لوکادیا قدر این محبوبیت را ندانست و به بهانه‌های واهی در آستانه دربی و بازی حساس با استقلال ضمن ترک ایران، پرسپولیس را تنها گذاشت.

پریرا البته در تمرینات اخیر پرسپولیس نشان داده که مهاجمی دونده، جنگنده با ضربات عالی به چارچوب دروازه است. یحیی گل محمدی با توجه به سفر نسبتا طولانی این مهاجم برزیلی به ایران و شرایط خاص او تصمیم گرفت در آبادان از پریرا استفاده نکند و این بازیکن را با تیمش به خوزستان نبرد.

حالا گفته می‌شود یحیی گل‌محمدی قصد دارد از لئاندرو پریرا در دیدار با تیم هوادار رونمایی کند. سرمربی با تجربه پرسپولیس پیش از این دیدار از لحاظ روحی و روانی، خرید جدیدش را آماده کرده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پرسپولیس
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان