تاریخ انتشار: ۱۳:۳۵ - ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

سخنگوی دولت: وزیر بهداشت راهی قم می‌شود + فیلم

وزیر اطلاعات گزارشی از بررسی‌های اولیه در خصوص مسمومیت دانش‌آموزان در قم و تهران در جلسه امروز هیات دولت ارائه دادند.

سخنگوی دولت: وزیر بهداشت راهی قم می‌شود + فیلم

رویداد۲۴ سخنگوی دولت از سفر وزیر بهداشت به قم برای بررسی میدانی مسمومیت دانش آموزان قمی خبر داد.

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در جمع خبرنگاران در حاشیه هیات دولت گفت: بنا بر درخواست آموزش و پرورش هیات دولت با تامین هزینه‌های لازم میزبانی المپیاد فیزیک را در سال ۱۴۰۳ وزارت آموزش و پرورش موافقت کرد.

وی در خصوص مسمومیت دانش آموزان قمی اظهار داشت: در جلسات قبلی توسط وزیر آموزش و پرورش توضیحاتی ارائه شده بود و ماموریتی که وزیر محترم اطلاعات داده شده بود امروز وزیر اطلاعات گزارشی را به هیات دولت ارائه کردند که البته فرضیه‌های مختلفی بود که در حوزه‌های پزشکی در حال بحث و بررسی با ظرفیت‌های پزشکی استان قم است.

سخنگوی دولت اظهار داشت: رئیس دانشکده علوم پزشکی استان قم خودشان متخصص حوزه سم شناسی هستند و ظرفیت پزشکی خوبی خود استان قم دارد ۱۵ عضو هیات علمی از دانشگاه‌های استان قم در حوزه‌های پزشکی و مرتبط با پزشکی در حال همکاری برای بررسی موضوع هستند.

وی ادامه داد: هیات دولت وزیر بهداشت را عازم قم کردند که از نزدیک و به صورت میدانی‌تر موضوع را مورد بحث و بررسی قرار دهند، هیچ یک از این دانش آموزان بستری در بیمارستان نماندند و این گذرا بوده و در گزارشات اولیه اثر ماندگاری نداشته است.

با توجه به همراهی وزرای هیات دولت در همراهی رئیس جمهور به چین، سعی شد که امروز بیشتر وقت جلسه به مسائلی که از پیش مقرر شده بود و گزارشات ارائه شده از سوی دستگاه‌های مختلف اجرایی کشور اختصاص داده شود و در خصوص آن موضوعات بحث و بررسی صورت بگیرد بویژه برخی از بیانات و دستورات مقام معظم رهبری که در دیدار اخیر خود اشاره کرده بودند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
0
5
کار خودشونه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
0
5
آقای سخنگو سوالی دارم؛ جنابعالی چطور دکترا پذیرفته شده و جزء هیت علمی دانشگاه شدید؟
ایا برادرتون هم جز اعضا هیت علمی دانشگاه تربیت مدرس می باشند؟
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان