تاریخ انتشار: ۱۵:۴۶ - ۰۵ اسفند ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

گزینه‌های ناامید کننده تاج برای تیم ملی ایران

فدراسیون فوتبال بعد از تاخیری چند ماهه از لیست عجیب مربیان داخلی مد نظر خود رونمایی کرده است.

گزینه‌های ناامید کننده تاج برای تیم ملی ایران

رویداد۲۴ فدراسیون فوتبال با تاخیر چند ماهه از ۵ گزینه برای هدایت تیم ملی فوتبال کشور برنامه خواسته است! اگر از بحث تاخیر که در فوتبال ایران همیشه عادی بوده بگذریم، می رسیم به گزینه‌هایی که بعضی از آنها با هیچ متر و معیاری برای هدایت تیم ملی مناسب نیستند. با کمال احترام به تک تک گزینه ها باید گفت در خوشبینانه ترین حالت ممکن فقط یکی دو نفر از آنها استانداردهای حضور روی نیمکت تیم ملی را دارند و تازه در مورد این یکی دو نفر هم باید دید آیا ملی پوشان و کسانی که در اروپا بازی می کنند آنها را به عنوان سرمربی تیم ملی می پذیرند یا نه؟

اینکه بازیکن باید تابع تصمیمات فدراسیون و سرمربی باشد و اینکه انتخاب سرمربی به بازیکن هیچ ربطی ندارد، حرف کاملاً درستی است اما به هر حال فدراسیون فوتبال باید این نکته مهم را در نظر بگیرد که امثال طارمی، آزمون، جهانبخش و... قرار است زیر نظر سرمربی تیم ملی کار کنند و از او نکات زیادی را یاد بگیرند. با این متر و معیار باید از مهدی تاج و سایر مسئولان تصمیم گیرنده در فدراسیون فوتبال پرسید آیا خودتان فکر می‌کنید گزینه های مناسبی را برای تیم ملی انتخاب کرده اید؟


بیشتربخوانید: مرد همیشه بازنده گزینه عجیب تاج برای نیمکت تیم ملی!


بعضی از این نفرات امسال به هر دلیلی نتایج خوبی هم نگرفته اند اما در کمال تعجب نامشان به عنوان گزینه های تیم ملی دیده می شود. حتی اگر این چند نفر به عنوان گزینه های رهبری تیم امید هم مطرح می شدند باز هم جای بحث و بررسی فراوان داشت چه رسد به اینکه قرار است بهترین فوتبالیست های مملکت که ۷۰ درصد آنها در اروپا بازی کنند را به دست این مربیان بسپاریم که در لیگ خودمان هم نتیجه نگرفته اند.

با این طرز تفکر مسئولان فدراسیون فوتبال به جام ملت های آسیا امید چندانی نیست مگر آن که در نهایت انتخاب آنها تغییر کند. البته در این مورد تحلیل های زیادی وجود دارد و باید همچنان صبر کنیم تا ببینیم حضرات چه زمانی را برای انتخاب قطعی مربی تیم ملی در نظر می گیرند؟

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سرمربی تیم ملی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
0
0
خوب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
0
0
چرا علیه اقا اعلام جرم نمیکنید؟
حمید صدریان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
0
0
باسلام مبارکباد دارد انتخاب برخی حصرات یک تارتار یک پرسپولیسی تمام عیار است دو م فرکی مدتهاست ازبازیها دور ست و تیمی رونمایی نشده سوم قلعه نویی که درگل گهر تمایل به استقلال نشان داده مجیدی هم که مشخص است چرا آمده ورنگ بازی تاکی جای مهدوی کیا خالی که صفابخش انتخابات باشند ما مربی می خواهیم که موش کور نباشد اگر پیشرفت می خواهیم مورایس و نکونام خوبند والا باید فاتحه این فوتبال فوق مدرن را خواند
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان