تاریخ انتشار: ۰۹:۲۳ - ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۵ نظر

تصویب پیشنهاد بانک مرکزی برای دریافت اختیارات لازم مهار ارز

سران قوا و اعضای شورا در جلسه اخیر با تاکید بر لزوم هماهنگی و همکاری مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه و دستگاه‌های اجرایی برای کنترل و کاهش نرخ ارز و تأمین ارز برای واردات کالا‌های مورد نیاز، بسته پیشنهادی بانک مرکزی برای دریافت اختیارات لازم با هدف مهار قیمت ارز و حفظ ارزش پول ملی بررسی و به تصویب رساندند.

تصویب پیشنهاد بانک مرکزی برای دریافت اختیارات لازم مهار ارز
رویداد۲۴ بسته پیشنهادی بانک مرکزی برای دریافت اختیارات لازم با هدف مهار قیمت ارز و حفظ ارزش پول ملی در جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا بررسی و مورد تصویب قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی یکشنبه شب با حضور سران سه قوه و دیگر اعضا به ریاست حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی تشکیل جلسه داد.

در جلسه هشتاد و یکم شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی مهمترین موضوعات مهم اقتصادی کشور مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

سران قوا و اعضای شورا در این جلسه با تاکید بر لزوم هماهنگی و همکاری مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه و دستگاه‌های اجرایی برای کنترل و کاهش نرخ ارز و تأمین ارز برای واردات کالا‌های مورد نیاز، بسته پیشنهادی بانک مرکزی برای دریافت اختیارات لازم با هدف مهار قیمت ارز و حفظ ارزش پول ملی بررسی و به تصویب رساندند.

در این جلسه همچنین بانک مرکزی گزارشی از اقدامات انجام شده در زمینه همکاری صادرکنندگان بخش‌های دولتی و غیردولتی برای عرضه ارز‌های حاصل از صادرات در سامانه بانک مرکزی و مرکز مبادله و چگونگی تأمین ارز مورد نیاز کالا‌های وارداتی ارائه کرد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
0
2
حضرات بهتره نظارت برزیر مجموعه های خود داشته باشند فساد وظلم در برخی محاکم بیداد میکند حقوق ضعفا را ضایع میکنند وقتی با حفاظت قوه قضاییه تماس گرفتم باتندی به من می گوید برو دادسرای قضات شکایت کن دادسرای قصات تامن شکایت کنم وتاچه سال زمانی رسیدگی بشود یا نشود خلقی نابود شده اند موضوع چیزی است که به قید فوریت باید رسیدگی بفرمایند کارحفاظت قوه قضاییه چیست وقتی غرض ورزی واعمال نفوذ درپرونده ها وتضییع حقوق مردم بیداد می کند اقای اژ ه ای بهتر است بجای قانونگذاری حواستان بیشتر به زیر مجموعه تا ن باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
0
4
۳۰۰ تا نماینده مجلس با کلی خدم و حشم و دفتر دستک چکاره اند درش را ببنید حالا که قراره ۳ نفر برای ۸۰ میلیون تصمیم بگیرند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
دوست عزیزنظرشمامحترم ولی باید بیت المال رو به جوری حیف ومیل کنن
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
0
2
سه کله پوک در یک قاب عکس
حسین اراکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
0
1
تصمیمات و مصوبات سریالی و گرانی و تورم سریالی
نظرات شما
پیشخوان