تاریخ انتشار: ۱۳:۰۱ - ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
رییس سازمان غذا و دارو:

الزام کارکنان داروخانه به پوشیدن مقنعه چیز جدیدی نیست؛ همیشه داشته‌ایم

حیدر محمدی رییس سازمان غذا و دارو درباره الزام کارکنان خانم اعم از مسوول فنی و سایر کارکنان به پوشیدن مقنعه مشکی است، گفت: دستورالعمل مربوط به رعایت پوشش پرسنل داروخانه‌ها چیز جدیدی نیست. ما دستورالعمل پوشش استاندارد برای کارکنان داروخانه‌ها را همیشه داشته‌ایم.

رییس سازمان غذا و دارو: الزام کارکنان داروخانه به پوشیدن مقنعه چیز جدیدی نیست؛ همیشه داشته‌ایم

رویداد۲۴ ایلنا نوشت: رییس سازمان غذا و دارو درباره ملزم شدن کارکنان خانم اعم از مسئول فنی و سایر کارکنان به پوشیدن مقنعه مشکی توضیحاتی را ارائه کرد.

«حیدر محمدی» رییس سازمان غذا و دارو درباره ابلاغ دستورالعمل نحوه پوشش کارکنان که از جمله مفاد مهم آن ملزم شدن کارکنان خانم اعم از مسوول فنی و سایر کارکنان به پوشیدن مقنعه مشکی است، گفت: دستورالعمل مربوط به رعایت پوشش پرسنل داروخانه‌ها چیز جدیدی نیست. ما دستورالعمل پوشش استاندارد برای کارکنان داروخانه‌ها را همیشه داشته‌ایم. این دستورالعمل هم که ابلاغ شده است صرفا درخصوص استاندارد پوشش است. به تبع این دستورالعمل، یکی از بند‌های آیین‌نامه رعایت شئونات اسلامی است.

رییس سازمان غذا و دارو خاطرنشان کرد: آیین‌نامه داروخانه‌ها شاید بار‌ها بعد از انقلاب بازبینی شده و ابلاغ شده است. این چیزی که شما می‌بینید همان ابلاغ آیین‌نامه قبلی است، اما برخی از رسانه‌ها از روی شیطنت برخی از بخش‌های آن را پررنگ‌تر کرده‌اند که از طریق آن بتوانند ضربه بزنند.

محمدی تصریح کرد: در حالی که اینگونه نیست و این یک استاندارد پوشش است که در همه جای دنیا هم استاندارد‌هایی برای پوشش دارند.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: حجاب اجباری
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
نادر
|
United States of America
|
۱۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
0
12
در همه دنیا استانداردهای دیگه‌ای برای یه زندگی معمولی وجود دارد چرا اونا رو انجام نمیدید؟؟!! استاندارد اینه که تو به فکر تهیه دارو خوراک سالم باشی نه فکر مقنعه زنان!!!! شما ترکیبی از تمام پلیدی‌های دوره آفرینش هستید. ننگ بر شما.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
0
8
بس که منحرفید به فکر مقنعه خاننها هستید ولی به فکر کمبود وگرانی دارو نیستید همتون کونی و گشادید
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان