تاریخ انتشار: ۱۸:۵۲ - ۱۴ اسفند ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

مسمومیت ۱۰۰ دانش‌آموز دختر در مشهد و نیشابور

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ۱۰۰ دانش‌آموز متعلق به سه مدرسه دخترانه در شهرستانهای مشهد و نیشابور این استان، صبح امروز با ادعای مسمومیت به بیمارستان منتقل شدند.

مسمومیت ۱۰۰ دانش‌آموز دختر در مشهد و نیشابور

رویداد۲۴ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ۱۰۰ دانش‌آموز متعلق به سه مدرسه دخترانه در شهرستان‌های مشهد و نیشابور این استان، صبح امروز با ادعای مسمومیت به بیمارستان منتقل شدند.

سید امیر شوشتری افزود: این مدارس شامل دبیرستان‌های دخترانه "صداقت و بشری" در مشهد و دبیرستان دخترانه "بقراط" در شهرستان نیشابور هستند که امروز بر اثر ادعای مسمومیت اعلام شده تقاضای خدمات اورژانس و انتقال به بیمارستان را داشته اند.

وی با بیان اینکه نخستین تقاضای خدمات اورژانس از مدرسه صداقت در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز گزارش شده است، بیان کرد: حال دانش آموزان خوب است و از مجموع دانش آموز مشهدی اعزامی به بیمارستان تنها سه نفر با هدف رصد کامل حال آنها، اکنون در بیمارستان بستری هستند و بقیه پس از دریافت خدمات درمانی تکمیلی مرخص شده اند.


بیشتر بخوانید: مسمومیت سریالی دانش آموزان انکار کردنی نیست/ قبلا هم‌ مشابه این اتفاق رخ داده بود


مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار کرد: مهمترین علایم دانش‌آموزان پایین بودن اکسیژن خون و بی حالی بوده که خوشبختانه اکنون حال همه آن‌ها خوب است. شوشتری با تکذیب گزارشات اعلام مسمومیت از ۹ مدرسه خراسان رضوی، افزود: تنها از سه مدرسه استان دانش آموزان با علائم مسمومیت به بیمارستان منتقل شدند که علت این شرایط در حال بررسی است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز به خبرنگار ایرنا گفت: اولین حادثه با ادعای مسمومیت دانش آموزان دختر مشهدی در استان خراسان رضوی، صبح امروز در مدرسه دخترانه صداقت، واقع در خیابان رسالت رخ داد که بالافاصله پس از اطلاع رسانی گروه امدادرسانی اورژانس ۱۱۵ به محل اعزام شدند.

دکتر سید جواد حسینی با بیان اینکه حال عمومی دانش آموزان مساعد است، افزود: علت وقوع این حادثه مشخص نیست و موضوع در دست بررسی است. استان خراسان رضوی دارای بیش از یک و نیم میلیون نفر دانش آموز است که نیمی از این شمار در کلانشهر مشهد تحصیل می‌کنند.

منبع: انتخاب
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
0
0
یعنی این همه ارگانهای چورواچوردرکشورستاد بحران دروزارت کشور ستادبحران شورای عالی امنیت ملی وزارت اطلاعات سازمان اطلاعات سپاه اطلاعات بسیچ فراچا والااخر بااین همه بودچه ایاماملت باورکنیم بعداز۹۰روزهیچ علطی نکردن خوب منحل بشوند سودش برای کشوربیشتراست چرارهبری دراین ماچراخفه شده وحرفی نمی زند؟
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان