تاریخ انتشار: ۱۵:۳۱ - ۲۴ اسفند ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

۸ برنامه پیام رسان رایگان که همین الان باید دانلود کنید

در این گزارش، ۸ پیام رسان کاربردی و مفید را که طرفداران بسیاری در میان کاربران جهانی دارند به شما معرفی خواهیم کرد.

۸ برنامه پیام رسان رایگان محبوب

 رویداد۲۴  حسین فلاحی: بیش از ۳۰ سال از زمانی که اولین پیام اس ام اس ردوبدل شد و برای همیشه نحوه صحبت افراد با یکدیگر را تغییر داد می‌گذرد. اگرچه بسیاری از تغییرات ناشی از ارتباطات از طریق پیامک ابراز تاسف کرده اند، اما این فناوری اکنون به یکی از وسایل ثابت زندگی مدرن تبدیل شده است.  تنها سوال این است که از کدام برنامه پیامک استفاده کنیم؟ ما در اینجا لیستی از بهترین برنامه های پیام رسان محبوب را گرده آوری کرده ایم.

بهترین برنامه‌های پیام رسانی OTT 

رایج‌ترین شکل ارسال پیامک در سراسر جهان از طریق سرویس‌های فوق‌العاده‌ای ارئه می‌شود که در بستر اینترنت کار می‌کنند. برنامه‌هایی که پیام‌رسانی OTT را ارائه می‌دهند در دهه ۲۰۱۰ محبوبیت زیادی پیدا کردند، زیرا رایگان بودند و به یک برنامه داده یا قرارداد با شرکت مخابراتی متصل نبودند.

WhatsApp

واتس‌اپ به دلایلی محبوب‌ترین اپلیکیشن پیام‌رسان OTT در جهان است. علاوه بر ارسال پیام کوتاه، تماس صوتی و تصویری فوق العاده را بدون به تبلیغات ارائه می‌دهد.  واتس اپ به شما امکان می‌دهد برای دوستان، خانواده یا خدمه حمله پوکمون GO گروه ایجاد کنید. واتس اپ در ایالات متحده مانند سایر کشور‌ها (در هند تعداد کاربران واتس اپ بیشتر از افرادی است که در ایالات متحده زندگی می‌کنند) رواج پیدا نکرده است، اما با نزدیک به ۱۰۰ میلیون کاربر و امکان جابجایی پول یکی از برنامه‌هایی است که باید حتما آن را روی گوشی خود داشته باشید.

Messenger

چیزی که مسنجر را از نزدیک‌ترین رقیبش یعنی واتس‌اپ، متمایز کند، وجود ندارد، به جز پایگاه کاربران عظیم فیس‌بوک، که به طور بومی با مسنجر گره خورده است.  این به تنهایی باعث شده است که مسنجر پادشاه برنامه‌های پیام رسان در ایالات متحده باشد و نزدیک به ۶۵ درصد از بازار را در اختیار داشته باشد.  علاوه بر این، مسنجر نیازی به شماره تلفنی مانند WhatsApp ندارد، به این معنی که برای استفاده از آن نیازی به داشتن برنامه (یا حتی تلفن) ندارید.

Telegram

در ظاهر، تلگرام بسیار شبیه واتس اپ یا مسنجر به نظر می‌رسد. در تلگرام امکان ارسال پیام‌های متنی، تماس صوتی و تصویری، اشتراک گذاری تصویر و گروه‌ها وجود دارد. هنگامی که در این سرویس جستجو کنید (گشت و گذار کنید) مشخص می‌شود که تلگرام متفاوت است.  گروه‌های تلگرام می‌توانند تا ۲۰۰۰۰۰ عضو را در خود جای دهند و کانال‌هایی (اتاق چت) دارد که به این معنی است که تلگرام بیشتر شبیه یک شبکه اجتماعی است تا یک برنامه پیام‌رسان.

SMS apps

 با وجود اینکه ارسال پیامک در سطح بین‌المللی رایج نیست، اما هنوز یکی از رایج‌ترین شکل‌های پیام‌رسانی در ایالات متحده است. برنامه‌های پیام‌رسانی اس ام اس در دو نوع ارائه می‌شوند: برنامه‌هایی که با طرح تلفن فعلی شما کار می‌کنند، که اساساً جایگزین برنامه پیام‌رسانی پیش‌فرض شما می‌شوند و برنامه‌هایی که یک شماره تلفن اضافی برای ارسال پیامک در اختیار شما قرار می‌دهند، اغلب با برخی محدودیت‌ها.

Google Messages

 Messages با بیش از یک میلیارد دانلود، پادشاه بلامنازع پیامک در اندروید است.  علاوه بر پشتیبانی استاندارد پیام‌های SMS و MMS، برنامه پیام‌رسان پرچم‌دار Google از پیام‌رسانی RCS نیز پشتیبانی می‌کند (در صورتی که شرکت مخابراتی محلی از آن پشتیبانی کند).  بنابراین، علاوه بر امکان ارسال صدا و تصویر، چت‌های شما به صورت سرتاسر رمزگذاری می‌شوند و می‌توانند از طریق Wi-Fi و دور زدن شبکه‌های سلولی ارسال شوند.  Messages همچنین دارای مزیت ادغام کامل با سایر سرویس‌های Google است، به این معنی که می‌توانید یادآوری‌ها را تنظیم کنید یا اطلاعاتی را مستقیماً از برنامه به تقویم خود اضافه کنید.

Chomp SMS

Chomp از سال ۲۰۱۳ در اختیار کاربران قرار گرفته است و قابلیتی که آن را بالاتر از سایر برنامه‌های پیام رسانی قرار دارد، گزینه‌های سفارشی سازی بی شمار آن است.  آیا می‌خواهید رنگ اعلان LED را تغییر دهید؟  Chomp می‌تواند این کار را برای شما انجام دهد. آیا می‌خواهید رنگ ها، فونت‌ها و آهنگ‌های زنگ را تغییر دهید؟  Chomp آن را نیز برای شما انجام می‌دهد.  علاوه بر این، می‌توانید زمان دلخواه ارسال پیام‌ها را نیز برنامه‌ریزی کنید، به متن‌های خود امضا اضافه کنید، یا برای آن‌ها یک پسورد تعریف کنید تا از چشم‌های کنجکاو در امان بمانید.

Google Voice

Google Voice از برچسب و لیبل یک برنامه پیام رسان صرف فراتر می‌رود.  وقتی برای این سرویس ثبت نام می‌کنید، فقط یک برنامه پیامک دریافت نمی‌کنید (SMS و MMS بدون RCS).  همچنین یک شماره تلفن جدید با پست صوتی و تماس رایگان و نامحدود با هر شماره‌ای در ایالات متحده یا کانادا (به جز ۸۰۰ شماره) دریافت می‌کنید.  همچنین می‌توانید تماس‌های بین المللی را با حداقل ۰.۰۱ دلار در دقیقه برقرار کنید.  تنها نکته این است که برای ثبت نام در Google Voice باید در ایالات متحده باشید.  پس از ثبت نام، همچنان می‌توانید با شماره‌های ایالات متحده و کانادا به صورت رایگان از هر نقطه از جهان که می‌توانید به اینترنت دسترسی داشته باشید تماس بگیرید.

TextPluS

TextPlus یکی دیگر از سرویس‌های مشابه Google Voice است، با این تفاوت که محدودیت‌های بیشتری دارد.  این پیامک رایگان از طریق Wi-Fi در ایالات متحده و کانادا ارائه می‌دهد.  همچنین می‌توانید کد منطقه شماره تلفن جدید خود را انتخاب کنید (با توجه به در دسترس بودن) در صورتی که به عنوان مثال می‌خواهید شماره تلفن منهتن ۲۱۲ را تغییر دهید می‌توانید آن را به صورت رایگان انجام دهید.  یکی از اشکالات برنامه این است که شما فقط می‌توانید در ایالات متحده و کانادا پیامک ارسال کنید، اما تقریباً در هر نقطه از جهان می‌توانید با نرخ‌هایی از ۰.۰۲ دلار در دقیقه تماس بگیرید.

 TextNow

مانند دو برنامه قبلی، TextNow شماره تلفن و پیامک و تماس نامحدود در ایالات متحده و کانادا را به شما می‌دهد.  TextNow از تبلیغات پشتیبانی می‌شود، بنابراین خدمات اصلی آن رایگان است، اما چندین اشتراک نیز دارد که به شما امکان می‌دهد تجربیات خود را افزایش دهید.  با ۵ دلار در سال، شماره ممتازی دریافت می‌کنید که به خاطر سپردن آن آسان‌تر است (۴۴۴-۳۳۳-۱۲۳۴ فکر کنید).  مانند Google Voice و TextPlus، می‌توانید متن‌های خود را از طریق Wi-Fi ارسال کنید.  اگر کمی آزادی بیشتری می‌خواهید، برای یک طرح داده TextNow ثبت نام کنید (شروع از ۱ گیگابایت برای ۹ دلار در ماه) و یک بار هزینه ۱ دلاری بپردازید تا سیم کارت فیزیکی برای شما ارسال شود.

 خب حالا کدام برنامه را دانلود کنم؟

فضای اندروید برای برنامه‌های پیامک پرجنب‌وجوش و در حال رشد است و این فهرست تنها قطره‌ای آب در اقیانوس وسیع برنامه‌های پیام‌رسان موجود است. اما اگر به دنبال یک سرویس پیام‌رسان جدید هستید، این‌ها گزینه‌های خوبی برای شروع است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار تکنولوژی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
0
0
همش فیلتره
نظرات شما
پیشخوان