تاریخ انتشار: ۱۲:۳۵ - ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۵۰ نظر

فرمانده کل سپاه: رحم نکردن به نوجوانان معصوم ما در مدارس، یعنی دشمن با تمام قدرت به صحنه آمده

فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: دشمن حتی رحم نکردن به جوانان و نوجوانان معصوم ما در مدارس، یک زنجیره کامل از تمام مخاطرات، توطئه‌ها و تهدیدات در حد ممکن آن یعنی دشمن با تمام قدرت به صحنه آمده است. اما، هرچه عمل می‌کند، کمتر نتیجه می‌گیرد و از اهداف خود دورتر می‌شود.

فرمانده کل سپاه: رحم نکردن به نوجوانان معصوم ما در مدارس، یعنی دشمن با تمام قدرت به صحنه آمده
رویداد۲۴ فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن با تمام قدرت به صحنه آمده است. اما، هرچه عمل می‌کند، کمتر نتیجه می‌گیرد و از اهداف خود دور‌تر می‌شود.

سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه صبح امروز (پنجشنبه ۱۸ اسفندماه) در دهمین آیین الحاق تجهیزات تخصصی و دفاعی (شناوری) به نیروی دریایی سپاه، گفت: خداوند بزرگ را صمیمانه سپاسگزاریم که برای دهمین بار در این چهار سال متوالی این فرصت و امکان و قدرت و تعالی اقتدار را به مجموعه دفاعی کشور و خصوصاً سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی دریایی عزیز، فداکار وفادار و مقتدر سپاه عنایت فرمود تا زنجیره قدرت دفاعی و تهاجمی نیروی دریایی سپاه بر اساس اهداف راهبردی انقلاب اسلامی یک تکامل و تکوین قابل توجهی را تجربه کند.

به نوشته فارس، وی افزود: ما در عرصه انباشتگی همزمان تهدیدات و مخاطرات در جهان امروز به سر می‌بریم. این واقعیت که همه آرایش ممکن سیاسی، نظامی، اقتصادی، فرهنگی، رسانه ای، اطلاعاتی و عملیات روانی دشمن در حداکثر ظرفیت ممکن برای مواجهه با امواج در حال پیشروی انقلاب اسلامی با هم در یک نقطه تمرکز شکل گرفته‌اند و در حال عمل هستند، یک واقعیت واضح و آشکار است.

سرلشکر سلامی بیان کرد: دشمنان ما با همه امکان و موقعیت قدرتی به شکل واضح و رسمی وارد میدان تولید مخاطره و تهدید علیه جمهوری اسلامی ایران شده‌اند. شاید تفاوتی که سطوح مخاطرات و تهدیدات فعلی با گذشته آن دارد همزمان سازی همه عناصر تهدید کننده در موضوع، جغرافیا و آرایش سیاسی صحنه باشد.

وی ادامه داد: این یک صحنه مواجهه جهانی علیه ملت ایران و در مقیاسی وسیع‌تر علیه جهان اسلام و در قلمرویی کامل‌تر علیه انقلاب اسلامی است. اما، آنچه که امید بخش، شوق افزا و چشم انداز روشنی از یک آینده دل انگیز برای ایران عزیز به تصویر می‌کشاند این است که آزمون استقامت ملت بزرگ ایران در این عرصه همه جانبگی تهدید یک آزمون سرشار از سرافرازی، استحکام، قوت و ایستادگی است؛ یک ثبات قدم اعتماد آفرین و امید بخش.

فرمانده کل سپاه با اشاره به «تحرکات دشمن در اغتشاشات پائیز» امسال بیان کرد: هم تجربه تاریخ نزدیک به ما نشان داده است و هم رخداد‌های چند ماهه اخیر، این واقعیت را اثبات کرده است که هرگاه دشمن با شدت در هر عرصه‌ای علیه انقلاب پرشکوه این ملت اقدام می‌کند، واکنش مردم به شکل شگفت‌انگیز و خارج از قاعده تصور عادی در مقابل دشمن، تمام‌کننده است.

وی افزود: هر چه دشمن بر فشار خود می‌افزاید مردم قوی‌تر ظاهر می‌شوند تعیین کنندگی نسبت مردم با مخاطراتی که دشمن تولید می‌کند بسیار جالب و دیدنی است.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه من در ذهن خود همه اقداماتی که آرایش گسترده جهانی قدرت علیه اسلام انقلاب و ملت عزیز ایران می‌تواند اعمال کند را برشماری کرده ام، تصریح کرد: تلاش برای منزوی‌کردن کشور در عرصه سیاست جهانی و به تعبیر خود دشمنان سلب مشروعیت بین المللی نظام، پناه دادن به همه افراد فراری از این کشور که در یک تناقض آشکار می‌خواهند به اصطلاح خودشان کنار مردم باشند. اما به دامان دشمن این مردم پناه می‌برند و می‌خواهند مبارزه علیه نظام را از دامان و آغوش دشمنانمان انجام دهند.

وی ادامه داد: در ذهنیت تاریخی و جاری مردم عزیز ایران این رفتار نفرت انگیز و شرم آور است که عده‌ای بخواهند با پناه گرفتن در آغوش دشمنان به ملت ایران ضربه بزنند. اما، خود را دوستدار ملت نشان بدهند. افرادی فراری از کشور به دشمنان تاکید می‌کنند که تحریم را تشدید کنند، انزوا را شدت بخشند و کاری کنند تا دارو و غذا به ملت ایران نرسد.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه افراد فراری از دامان ملت ایران، خود را خیرخواه این ملت و نجات دهندگان این ملت معرفی می‌کنند، تاکید کرد: رفتار آن‌ها یک تناقض نفرت انگیز است که حتی ما هم از این رفتار خجالت می‌کشیم. برای ملت ایران آشکار است که جنگ رسانه‌ای تمام عیار دشمن برای در هم‌شکستن اراده‌های ملت، هجوم به قاعده اصلی یعنی مردم و قائمه مستحکم نظام یعنی رهبری معظم آن، این تهاجم سنگین به مرکز ثقل و نقطه مرکزی اقتدار، قدرت، منطق و حکمت نظام و انقلاب و نقطه جوشش ایمان و اراده‌ها یعنی رهبری معظم انقلاب، این هم باز کاری است که دشمن در فضای عملیات رسانه‌ای دشمن خود هرگز از آن دریغ نکرد.

وی افزود: یک بسیج جهانی از همه رسانه‌ها چه آن‌ها که با زبان فارسی کلام دشمن را ترجمه می‌کنند و نیات دشمن را به زبان فارسی در گوش جامعه ما می‌خوانند تا کلام حقیقی را از موقعیت اصیل آن منحرف کنند و بذر تردید، بی اعتمادی و سستی اراده و ایمان را می‌خواهند در قلب و ذهن مردم و جوانان ما جاری کنند و از جوانان ایرانی هویت‌هایی متصل به نیت و اراده دشمن بسازند.

سرلشکر سلامی تصریح کرد: وقتی به اقدامات دشمن نگاه می‌کنیم، ابعاد اعمال آن‌ها خبیث و این نیرنگ‌ها و حقه‌های آنان چقدر مرموز و پیچیده و در عین حال چه میزان زشت و چقدر از دید ملت ایران منفور است تا استمرار تحریم و فشار بیش از حد برای تشدید تحریم‌ها تا یک جنگ روانی برای ترویج شایعه و دروغ و سلب اعتماد ملی همه توانایی‌های است که دشمنان می‌توانند اعمال کنند.

وی ادامه داد: غیر از آن متهم‌سازی به اتهام زدن و حتی رحم نکردن به جوانان و نوجوانان معصوم ما در مدارس، یک زنجیره کامل از تمام مخاطرات، توطئه‌ها و تهدیدات در حد ممکن آن یعنی دشمن با تمام قدرت به صحنه آمده است. اما، هرچه عمل می‌کند، کمتر نتیجه می‌گیرد و از اهداف خود دورتر می‌شود.

فرمانده کل سپاه تأکید کرد: حرکت دشمن یک حرکت روی یک مسیر دایره‌ای شکل است به مرور که از مبدأ خود دور می‌شود به همان نقطه نزدیک‌تر می‌شود. یعنی حرکت روی یک منحنی بسته بدون هیچ نتیجه‌ای.

سرلشکر سلامی با اشاره به شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی توسط دشمن، بیان کرد: در دنیای ذهن دشمن نسبت به ترور و به شهادت رساندن فرمانده بزرگ و شکوه‌بخش انقلاب و نظام ما، سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی، از پیامد این شهادت چه می‌گذشت. این طراحی براساس فروپاشاندن قائمه مقاومت بود تا منطق، اراده و ایمان مقاومت در اثر شهادت سمبل و مظهر آن فرو بپاشد.

وی افزود: این خیال‌پردازی دشمن از این واقعه و رویداد بزرگ بود. اما، پس از آن چه اتفاقی رخ داد، قاسم بر روی دستان مردم تا عرش بدرقه شد و مقاومت به واسطه این خون‌های ریخته شده جان گرفت و دشمن عقب‌نشینی کرد، یعنی قوی‌تر از زمانی که قاسم در حیات ظاهری بود.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: امروز سپهبد حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک شهید در شکست‌دادن دشمن قوی‌تر از حیات ظاهری خود عمل می‌کند.

سرلشکر سلامی در ادامه با بیان اینکه دشمن باید این تجربه را بیاموزد که شهادت این فرمانده رویش‌های بی‌شماری را ایجاد کرد، خاطرنشان کرد: پس از شهادت او، جوانانی آمدند تا برای آینده این کشور یک قاسم سلیمانی باشند، او تکثیر شد و امتداد پیدا کرد، از یک فرد به یک امت تبدیل شد. او به یک مکتب تبدیل شد، مقاومت از یک تفکر به یک مکتب، آرمان و هدف بزرگ تبدیل شد

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: حسین سلامی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
0
19
ولی دقت کردی «برخی مدارس استفاده‌نشده موقعیت جغرافیایی خوبی دارند و می‌توان آن‌ها را فروخت»
داد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
0
20
درود بر دشمنی که در اختیار اهداف ماست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
درود
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
لعنت بر حماقت مردم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
1
19
لعنت خدا و پیغمبر بر هر چی مفت خور و دجاله!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
امین یارب العالمین
مى‌خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش كنند، و خدا جز به كمال‌رساندن نور خود نمى‌خواهد. هر چند كافران را خوش نيايد.
کریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
رحمت خدا و سلام خدا بر سلامی و تمام سبزپوشان محبوب و محجوب و باغیرت
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
1
1
ضعف از خود نظام ایران است که ده ها سال است سر تولید سلاح هسته ایی فس فس می کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
1
11
برادر کاخ سفید رو ول کنید مدارس را دریابید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
9
1
مدعیان حقوق بشر جنایتکار از سال 2003 تاکنون چشم خود را به روی تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا و متحدانش در جنگ عراق ولیبی بسته اند چرا؟
مدعیان حقوق بشر جنایتکار از سال 2011 تاکنون چشم خود را به روی تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا و متحدانش در جنگ سوریه بسته اند چرا؟
مدعیان حقوق بشر جنایتکار از سال 1394 تاکنون چشم خود را به روی تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی عربستان سعودی و متحدانش در جنگ یمن بسته اند چرا؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
تا چشم شما درآد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
تا شما بسوزید خخخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
تو فکر مردم بخت برگشته کشور خودت باش اگه ایرانی هستی عامو!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
5
0
و این در حالی است که دولتمردان و مسئولان و در سایه سکوت بی شرمانه نمایندگان مجلس ناتوان و عاجز از سال 1392 تاکنون همه جانبه با دشمنان درجه یک ملت ایران مذاکره و همکاری می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند چرا؟
و این در حالی است که دولتمردان و مسئولان و در سایه سکوت بی شرمانه نمایندگان مجلس ناتوان و عاجز از سال 1392 تاکنون همه جانبه با دشمنان درجه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی مذاکره و همکاری می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند چرا؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
3
1
مشکلات مردم و کشور در زمان روحانی 50 برابر هم افزایش یافته است.
مشکلات مردم و کشور در زمان رئیسی 100 برابر هم افزایش یافته است.
همه مشکلات مردم ایران و کشور ایران 100 درصد فقط در مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین وغیره شروع و آغاز شده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
تمام بدبختی ایران برجام ظریف زیراایران را بردن بالا زدند زمین و این دولت شکست بندی ها را مداوا می کند البته در کشور هر کاری انجام شود باز قدقد بعضی ها هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
9
1
و این در حالی است که دولتمردان و مسئولان هنوز هم شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی توسط دشمن، درس عبرت نگرفتند و باز هم به دنبال مذاکره و همکاری با دشمن هستند چرا؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
10
1
اسید پاشی اصفهان و مسمومیت‌ها کار اسرائیل است
شک نکنید امضای کار اسراییل و انگلیس پای مسمومیت‌ها و اسید پاشی اصفهان است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
مجریان بی اعتقاد به راه و احکام الهی که منافقین و بی حجابهایند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
8
1
پروژه آمریکا جنایتکار در منطقه شکست خورد.
پروژه اروپا جنایتکار در منطقه شکست خورد.
پروژه اسرائیل جنایتکار در منطقه شکست خورد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
0
8
بنده کاملن با جناب عالی موافقم تنها یک اختلاف کوچک داریم آنهم در تعریف دشمن است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
4
1
آمریکا و متحدانش از سال 1357 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
آمریکا و متحدانش از سال 1360 تاکنون از گروهک تروریستی منافقین حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
3
1
تاکید بر مجازات عاملان و آمران ترور سردار سلیمانی درحاشیه نشست شورای حقوق بشر
لندن- ایرنا– شرکت کنندگان در نشستی که با موضوع «نقض‌های فراسرزمینی حقوق بشر با هدف بررسی ابعاد حقوقی ترور شهید سلیمانی» در حاشیه نشست ۵۲ شورای حقوق بشر سازمان ملل برگزار شد، بر لزوم مجازات عاملان و آمرین ترور ناجوانمردانه سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کردند.

به گزارش ایرنا، در این جلسه که به میزبانی «علی بحرینی» سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل در ژنو و با حضور سفرا و نمایندگان سایر کشورها و همچنین اندیشمندان و صاحب‌نظران بصورت برخط برگزار شد، مسائلی همچون خدمات فرمانده فقید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ابعاد ترور ناجوانمردانه وی و همچنین چگونگی پاسخگویی از عاملان این جنایت هولناک و غیرقانونی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سفیر کشورمان در ابتدای این نشست شهادت سردار سلیمانی را یک جنایت بین المللی خواند که مردم ایران هرگز از عدالتخواهی در این زمینه دست برنخواهند داشت.

وی تصریح کرد: غیرقانونی بودن این جنایت به لحاظ نقض فاحش قوانین بین المللی و حقوق بشر و نیز پیامدهای منفی کوتاه مدت و بلندمدت آن بر حاکمیت قانون و صلح و امنیت منطقه ای، ایجاب می کند که تمامی نهادهای بین المللی ذیربط، عاملان آن را پاسخگو بدانند و به دنبال عدالت برای قربانیان باشند.

بحرینی افزود: این ترور نه تنها نقض قانون و نظم بین المللی است، که به همان اندازه یک چالش فوق العاده برای حفظ هنجارها و استانداردهای اساسی حقوق بشر در مورد مصونیت از حق حیات بشمار می‌رود. از این رو سازوکارهای حقوق بشر سازمان ملل باید این نقض فاحش حقوق بشر را محکوم کنند و خواهان عدالت باشند، زیرا قوانین بین المللی حقوق بشر قربانی اصلی این‌گونه اعمال است.

در ادامه عباسعلی کدخدایی رئیس کمیته ویژه پیگیری حقوقی و بین‌المللی پرونده ترور و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی نیز توضیحاتی را درباره اقدامات صورت گرفته برای دادخواهی در این پرونده ارائه داد.

وی با بیان اینکه ایالات متحده آمریکا مسئول این بی‌عدالتی و نقض فاحش حقوق بشر بشمار می‌رود از جامعه جهانی خواست تا اقدام واشنگتن را به‌عنوان یک تهدید واقعی برای صلح و امنیت بین‌الملل محکوم کند. وی به گزارش «اگنس کالامارد» گزارشگر ویژه سابق سازمان ملل متحده اشاره کرد و گفت که نامبرده ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی را قتل خودسرانه نامید و مسئول آن را آمریکا معرفی کرد که منشور سازمان ملل را نقض کرده است.

کدخدایی گفت که این گزارش می‌تواند دستمایه‌ای برای پایان دادن به اقدامات یکجانبه و غیرقانونی آمریکا مورد بهره‌برداری قرار گیرد. وی تصریح کرد که جمهوری اسلامی ایران به نهضت و مسیر حاج قاسم سلیمانی برای مبارزه با تروریسم و افراط گرایی ادامه خواهد داد تا جهان به مکانی امنی برای همه تبدیل شود.

تاکید بر مجازات عاملان و آمران ترور سردار سلیمانی درحاشیه نشست شورای حقوق بشر

«الی حاتم» حقوق‌دان امور بین‌الملل ساکن پاریس نیز با ایراد سخنانی به بررسی ابعاد حقوقی ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی از نگاه قوانین بین‌المللی پرداخت. او اقدامات یکجانبه، قلدرمآبانه و غیرقانونی آمریکا را عامل بی‌نظمی و فجایع در جهان دانست اما گفت که هم زمان دنیای دیگری از کشورهای جویای صلح و احترام به قوانین بین‌المللی بدون دیکتاتوری ایالات متحده هست که در حال شکل‌گیری است.

او در این رابطه به کشورهای آمریکای لاتین، هند، پاکستان، خاورمیانه، از جمله ایران اشاره کرد که قادر خواهند بود تا به‌کمک هم، نظم جدیدی را در جهان ایجاد کنند که جایگزین نهادهای بین‌المللی تحت سلطه آمریکا شود. «حاتم» گفت: اکنون زمان احیای قوانین بین‌الملل رسیده است که هرگونه نقض اصول و موازین بین‌المللی از جمله ترور سردار قاسم سلیمانی محکوم شود.

در ادامه این جلسه سایر سخنرانان مطالبی را درباره تاثیر جنایت آمریکا در به شهادت رساندن فرمانده فقید سپاه قدس بر تضعیف نظام بین‌الملل ارائه کرده و آن را یک جنایت جنگی از سوی دونالد ترامپ نامیدند. همچنین سفرای سوریه و ونزوئلا نیز با ایراد سخنان کوتاهی بر ضرورت پاسخگو کردن عاملان این جنایت هولناک تاکید کردند.

نماینده دائم سوریه نزد سازمان ملل در ژنو شهید حاج قاسم سلیمانی را یک قهرمان و اسطوره الهام‌بخش برای جهانیان توصیف کرد و گفت: حاج قاسم سلیمانی یک رهبر و مدافع حقوق بشر عالی‌قدر بود. وی مانند یک قهرمان زندگی کرد و به درجه شهادت نائل شد.

«حیدر علی احمد» در این جلسه تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی یک اسطوره الهام‌بخش، نه تنها در منطقه غرب آسیا بلکه برای بسیاری از کشورها بشمار می‌رود.

به گزارش ایرنا، سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و ابو مهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی عراق به همراه هشت نفر دیگر از همراهان، بامداد جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ در مسیر فرودگاه بغداد در اقدام تروریستی کاخ سفید به دستور "دونالد ترامپ" رییس‌جمهوری وقت آمریکا و با شلیک موشک‌های پهپادهای ارتش این کشور به شهادت رسیدند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
2
0
ادعای نتانیاهو:
موشک‌های ایران قادر به رسیدن به اروپا هستند
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با تکرار لفاظی‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران گفت که موشک‌های ایران قادر به رسیدن به بسیاری از کشورها از جمله اروپا را دارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
اروپایی ها هم راحت خر می شوند؟ اصلا اروپایی نداریم اینها همه ایالات بایدن هستند خخخ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
5
0
برخی از افراد بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت در داخل کشور با دریافت پول از آمریکا و متحدانش جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند
مسمومیت دانش‌آموزان، «اقدام تروریستی» بوده است
عاملان مسمومیت دانش‌آموزان به اشد مجازات محکوم خواهند شد
مجازات عاملان مسمومیت دانش آموزان اعدام است
یکی از مواردی که قانون جدید مجازات افساد فی‌الارض محسوب می‌شود پخش مواد سمی و میکروبی و خطرناک است و در‌صورتی‌که گسترده باشد و امنیت عمومی را مختل کند مجازات سنگین اعدام دارد.
در واقعه پیش‌آمده در‌خصوص مسمومیت دختران دانش‌آموز در مدارس ارکان ماده ۲۸۶ کاملا مشهود است. وجود مواد سمی محرز، گستردگی فعل و نتایج آن زیاد و نیت مرتکب یا علم به‌وجود آن نیز واضح است و هرکس در این زمینه به‌صورت سردسته یا مباشر جرم فعالیتی انجام داده باشد امکان محکومیت به مجازات سنگین اعدام را دارد.
نهادهای امنیتی اطلاعات مسمومیت‌ها را دارند اما صحبت نمی‌کنند تا سرنخ‌ها نسوزد/ مسمومیت‌ها کار تندروهای داخلی نیست
مسمومیت دانش آموزان دختر از یک محل و مدرسه به چند مدرسه و محل و استان رخ داده و طبیعتا نمی‌توان قبول کرد که این یک امر تصادفی است و مثلا در کنار مدرسه یک منبع گازی وجود داشته! و باعث مسمومیت دانش اموزان شده است، از همین رو به سمت یک عامل بیرونی می‌رود که با هر نیت شوم و پلیدی این کار را دنبال می‌کند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
4
0
قُلْ لَا يَسْتَوِي الْخَبِيثُ وَالطَّيِّبُ وَلَوْ أَعْجَبَكَ كَثْرَةُ الْخَبِيثِ ۚ فَاتَّقُوا اللَّهَ يَا أُولِي الْأَلْبَابِ لَعَلَّكُمْ تُفْلِحُونَ
بگو: ناپاك و پاك برابر نيستند، هر چند فراوانى ناپاك تو را به اعجاب افكند. پس اى خردمندان، از خداى بترسيد، باشد كه رستگار گرديد
غربزده ها می فهمند خداوند چه فرموده؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
3
0
در پی اعتراضات علیه دیکتاتوری در اسرائیل؛
فیلم/معترضان پرواز نتانیاهو را به تعویق انداختند/ فرودگاه بن‌گوریون تعطیل شد
معترضان در ادامه حضور خیابانی علیه «دیکتاتوری در اسرائیل» برنامه موسوم به اصلاحات قضایی کابینه افراطی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، ورودی فرودگاه "بن گوریون" را به طور کامل بستند.
1401-12-18 16:19



بررسی تحولات سرزمین اشغالی
تداوم بحران در اراضی اشغالی؛ برگزاری تظاهرات «مبارزه با دیکتاتوری» در 130 نقطه
هزاران صهیونیست برای شرکت در بزرگ‌ترین تظاهرات علیه نتانیاهو تحت عنوان «مبارزه با دیکتاتوری» به خیابان‌ها آمدند و تا مانع سفر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به ایتالیا شوند.
1401-12-18 14:50
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
2
0
صهیونیست‌ها جنایتکار بدانند که فلسطین تنها نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
2
0
شناسایی و دستگیری «۵ متهم شایعه‌سازی» درباره مسمومیت دانش‌آموزان / دستور بازداشت «۱۰ متهم دیگر» صادر شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
1
0
آمریکا جنایتکار از سال 2001 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار و با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکار و امارات جنایتکار تسلیحات مورد نیاز القاعده را تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
آمریکا جنایتکار از سال 2011 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار و با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکار و امارات جنایتکار تسلیحات مورد نیاز داعش را تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
1
0
مذاکره در این مدت 9 سال متاسفانه در سراسر کشور یک فاجعه بزرگی ایجاد کرده است و هنوز هم مشکلات مردم و کشور حل وفص نشده است.
توافق هسته ای از سال 1394 تاکنون متاسفانه در سراسر کشور یک فاجعه بزرگی ایجاد کرده است و هنوز هم مشکلات مردم و کشور حل وفص نشده است.
برجام از سال 1394 تاکنون متاسفانه در سراسر کشور یک فاجعه بزرگی ایجاد کرده است و هنوز هم مشکلات مردم و کشور حل وفص نشده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
1
0
مدارک کافی برای متهم کردن آلمان وجود دارد
آلمان از سال 1357 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین حمایت کرده است و هنوز هم حمایت می کند و هم این گروه های تروریستی پناه داده است.
آلمان در جنگ تحمیلی هشت ساله همه جانبه از رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور حمایت کرده است.
آنالنا بربوک، وزیر امورخارجه آلمان جنایتکار حق حرف زدن در باره غنی سازی 84 درصد را ندارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
2
0
آمریکا تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال کرد همان نتیجه مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین و غیره بوده است.
پس پیگیری ادامه مذاکرات برجام از سوی ایران غلط و اشتباه است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
1
0
در ۱۲ تیرماه ۱۳۶۷، یک فروند هواپیمای ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، در پرواز معمولی برنامه‏ریزی شده ۶۵۵، از بندرعباس به مقصد دبی در حالی که هنوز سقف پرواز مورد نظر را به دست نیاورده بود بر فراز آب‏های سرزمینی ایران و در آب‏های اطراف جزیره هنگام، در حمله ای تروریستی به وسیله شلیک دو موشک از ناو آمریکایی وینسنس مورد اصابت قرار گرفت و منفجر شد و تمامی ۲۹۰ نفر مسافر و خدمه آن به شهادت رسیدند. ۱۱۸ نفر از این مسافران بی‏گناه، زن و کودک بودند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
2
0
باید تجاوزات، جنایات وحشیانه وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش را به دنیا معرفی کنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
1
0
دخالت و مداخله آمریکا و متحدانش در امور داخلی ایران بعد از مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین وغیره متاسفانه ۱۰۰ برابر هم بیشتر شده است چرا؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
1
0
و این در حالی است که انگلیس جنایتکار به همراه کشورهای اروپایی جنایتکار و به سرکردگی آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال ۲۰۱۵ تاکنون انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای در اختیار ائتلاف متجاوز سعودی داده است چرا؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
0
1
الهام علی اف، رییس جمهوری آذربایجان، در توهمی تازه یک شاعر ایرانی را از ان جمهوری آذربایجان دانست

علی‌اف‌: گفت نظامی گنجوی یک شاعر آذربایجانی است. در شهر گنجه آذربایجان به دنیا آمده، زیسته و فوت کرده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
1
0
صدای آژیر خطر در شهرک های صهیونیستی به صدا درآمد
پمپئو: جا گذاشتن میلیاردها دلار تسلیحات آمریکا در افغانستان اشتباه بزرگی بود
حسین اراکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
0
2
بااستعانت الهی وبامستعان انتقام سخت بگیربرادر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
1
0
آمریکا، انگلیس، آلمان و مزدورانشان 100 درصد فقط عامل اصلی مسمومیت دانش‌آموزان هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
0
0
متاسفانه دولتمردان و مسئولان از سال 1392 تاکنون همه جانبه با دشمنان نظام و انقلاب و مردم مذاکره، گفت وگو و همکاری کردند و هنوز هم مذاکره، گفت وگو و همکاری می کنند چرا؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
0
0
زمان خروج نیرو‌های خارجی از خاک عراق فرارسیده است.
زمان خروج نیرو‌های خارجی از خاک سوریه فرارسیده است.
زمان خروج نیرو‌های خارجی از خاک یمن فرارسیده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
1
0
25 تا 30 درصد ایرانی ها خیانتکاران هستند و هم وابسته به آمریکا و متحدانش هستند به مردم ایران و کشور ایران خیانت کردند و هنوز هم خیانت می کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
0
0
اولویت ما در قبال دخالت و مداخله آمریکا و متحدانش در امور داخلی ایران فقط لغو برجام و مذاکرات وین وغیره است

بسته تحریمی حقوق بشری جدید علیه ایران 2 شهروند سعودی اعدام شدند.
تصویب تحریم‌های حقوق بشری علیه ایران در پارلمان سوئیس 2 شهروند سعودی اعدام شدند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
1
0
آمریکا دارای سیاه‌ترین کارنامه در مسائل حقوق بشر است
ناو جنگی آمریکا هواپیمای مسافرتی کشورمان را با 290 مسافر سرنگون کرد اما فرمانده آن ناو مورد تشویق مقامات کشورشان قرار گرفتند که اینها نمونه ای از اقدامات ضدبشری غرب علیه مردم کشور ما است.
سیاه‌ترین کارنامه در مسائل حقوق بشری را آمریکا دارد و در عین حال بصورت بیشرمانه دایه دار حمایت از حقوق بشر به نفع مقاصد خودشان هستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
1
0
سفر امیرعبداللهیان به ترکیه و سوریه 100 درصد فقط به خاطر سرپوش گذاشتن ناتوانی، کوتاهی، سکوت و خیانت خود در برابر مقابله دخالت و مداخله آمریکا و متحدانش در امور داخلی ایران بوده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
0
0
دخالت و مداخله کشورهای تروئیکای اروپایی، در امور داخلی ایران ۱۰۰ درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس است و هم نتیجه مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات، وین، دوحه، عراق، ترکیه و روسیه بوده است.
و این درحالی است که اروپا جنایتکار خودش حامی اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی بوده است.
و این در حالی است که کشورهای اروپایی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار به رهبری آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به بین المللی خیانتکار از سال ۱۳۵۷ تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین و سایر گروه های تروریستی همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
پارلمان اروپایی جنایتکار از سال ۲۰۰۳ تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش در جنگ عراق و لیبی بوده است.
پارلمان اروپایی جنایتکار از سال ۲۰۱۱ تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش در جنگ سوریه بوده است.
پارلمان اروپایی جنایتکار از سال ۲۰۱۵ تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی عربستان سعودی و متحدانش در جنگ یمن بوده است.

چرا ایران از سال 2011 تاکنون با استناد به کتاب خاطرات خانم کلینتون و اظهارات ترامپ در دوره تبلیغات انتخابات مبنی بر ایجاد و حمایت از گروهکهای تکفیری داعش به مجامع بینالمللی شکایت نمیکند؟ هرچند شاید ترتیب اثر ندهند ولی باید ملتهای دنیا بدانند که این ادعای مبارزه با تروریسم توسط غربیها به سخره گرفتن جهان است چرا که سردمداران تروریسم دولتی شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی و همقطاران آنهایند نه جمهوری اسلامی. چطور آنها با توسل به مسائل دروغ توسط دادگاههای خود، جمهوری اسلامی را متهم و تقاضای خسارت میکنند!

امروز برای همه مردم ایران ثابت شده که متاسفانه گفت‌وگو و مذاکره و دیپلماسی 100درصد فقط عامل اصلی مشکلات مردم و کشور بوده است و از سال 1392 تاکنون هم نتیجه و جواب نداده است
دخالت و مداخله کشورهای تروئیکای اروپایی، در امور داخلی ایران 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس است و هم نتیجه مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات، وین، دوحه، عراق، ترکیه و روسیه بوده است.
و این درحالی است که اروپا جنایتکار خودش حامی اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی بوده است.
و این در حالی است که کشورهای اروپایی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار به رهبری آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به بین المللی خیانتکار از سال 1357 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین و سایر گروه های تروریستی همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

دولت عربستان اعدام 2 شهروند این کشور را اعدام کرد/ اما آمریکا جنایتکار، ایران را بهانه نقض حقوق بشر تحریم می کند شرم آور و تاسف بار است/
دولت عربستان اعدام 2 شهروند این کشور را اعدام کرد/ اما اتحادیه اروپا جنایتکار، ایران را بهانه نقض حقوق بشر تحریم می کند شرم آور و تاسف بار است.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
0
1
کل مشکلات کشور رو میندازن تقصیر امریکا بعد میگن امریکا هیچ غلطی نمیتونه. یک جوری این بیشرف حرف میزنه انگار هیچ چیزی نشده.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان