تاریخ انتشار: ۰۹:۳۹ - ۲۰ اسفند ۱۴۰۱

۱۱ جنگجوی احتمالی پرسپولیس برای فینال لیگ برابر سپاهان

سرخ‌ها در دیدار با سپاهان سعید صادقی را در به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهند داشت و گولسیانی هم به دلیل سرماخوردگی به این بازی نخواهد رسید.

۱۱ جنگجوی احتمالی یحیی برای فینال لیگ برابر سپاهان

رویداد۲۴ در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌وسوم لیگ برتر، امروز _ شنبه _ بیستم اسفندماه _ پرسپولیس و سپاهان از ساعت ۱۶:۴۵ در ورزشگاه آزادی و با قضاوت پیام حیدری به مصاف یکدیگر خواهند رفت. دیداری که میتواند سرنوشت قهرمان لیگ برتر را تعیین کند.

سرخ ها در این دیدار سعید صادقی را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهند داشت و  گولسیانی هم به دلیل سرماخوردگی به این بازی نخواهد رسید.

اما در بازی امروز علیرضا بیرانوند همچنان گلر مورد اعتماد کادرفنی قرمز پوشان است. یحیی گل‌محمدی در خط دفاع به احتمال فراوان فرشاد فرجی را جایگزین گولسیانی خواهد کرد تا در کنار پورعلیگنجی قرار بگیرد. به نظر می‌رسد وحید امیری و وحدت هنانوف به ترتیب در پست دفاع چپ و راست برای تیم خود بازی کنند.

در خط میانی شاهد حضور سرلک و اسدبیگی خواهیم بود و در جناحین خط هافبک سرخ ها هم ترابی و عالیشاه به میدان خواهند رفت.

اما در خط حمله اگر چه دیاباته به این بازی رسیده است اما او احتمالا بازی را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد و زوج خط حمله سرخ ها از میان میان  عمری، آل کثیر و پریرا انتخاب خواهد شد که به نظر می رسد انتخاب یحیی عمری و پریرا باشند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان:

علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، مرتضی پورعلی گنجی، وحدت هنانوف، وحید امیری، سینا اسد بیگی، میلاد سرلک، امید عالیشاه، مهدی ترابی، محمد عمری و پریرا.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پرسپولیس تهران
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان