تاریخ انتشار: ۲۰:۲۲ - ۲۱ اسفند ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
رویداد ۲۴ گزارش می‌دهد؛

معرفی فیلم کمدی فسیل با حضور بهرام افشاری

فیلم سینمایی فسیل (Fossil) فیلمی کمدی، خانوادگی، اجتماعی و درام به کارگردانی کریم امینی و تهیه‌کنندگی سید ابراهیم عامریان است، که در سال ۱۳۹۹ ساخته و در نوروز سال ۱۴۰۲ قرار است، اکران عمومی شود.

معرفی فیلم کمدی فسیل

رویداد۲۴ مهدی توفیقی: فیلمنامه اولیه فیلم فسیل توسط کریم امینی، علی باطنی و آرمین طهماسبی نوشته شده و نگارش نهایی آن را نیز حمزه صالحی انجام داده است؛ سید ابراهیم عامریان پیش از این، تهیه‌کنندگی دو فیلم انفرادی و دینامیت، که رتبه اول و دوم پر فروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینمای ایران هستند را بر عهده داشته است.

به گزارش رویداد ۲۴؛ وی به عنوان مدیر تولید و مجری طرح فیلم من سالوادور نیستم، فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرد؛ کریم امینی با نام کامل کریم محمدامینی، بازیگر و کارگردان، ۳ اردیبهشت ماه ۱۳۶۵ در تهران متولد شد؛ پدربزرگش (خسرو محمدامینی) از بازیگران شناخته شده تئاتر بود، وی تحت تأثیر پدربزرگ به هنر تئاتر، سینما و بازیگری علاقه‌مند شد؛ سال ۱۳۹۲ با فیلم سینمایی خواب‌زده‌ها سینما را تجربه کرد، اما حضورش در سریال پرده نشین باعث شهرتش شد؛ امینی در فیلم‌های سینمایی پاسیو، اگزما، ایتالیا ایتالیا، آب نبات چوبی، نیمه شب اتفاق افتاد، پیاده و سریال‌های روزگار، دیگری، عقیق، تعبیر وارونه یک رویا، باغ بی روزنه و سارقان روح نیز نقش آفرینی کرده است، فیلم‌های سینمایی دشمن زن و گربه سیاه از ساخته‌های او هستند.

خلاصه داستان فیلم کمدی فسیل

داستان فیلم فسیل که در قالب طنز ساخته شده است، در دهه‌های قبل از انقلاب اتفاق می‌افتد؛ فیلم فسیل توسط شرکت فیلمیران پخش می‌شود؛ پوستر این فیلم سینمایی را عرفان بهکار طراحی کرده است؛ قابل ذکر است که این فیلم از چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ در سینما‌های سراسر کشور و در ایام نوروز ۱۴۰۲ اکران خواهد شد.

معرفی بازیگران فیلم سینمایی فسیل

به گزارش رویداد ۲۴؛ در فیلم کمدی فسیل بازیگرانی مانند بهرام افشاری، هادی کاظمی، الناز حبیبی، الهه حصاری، ایمان صفا، بابک کریمی، سید جواد هاشمی، غلامرضا نیکخواه، سمانه منیری، امید روحانی، علیرضا استادی، قاسم زارع، خشایار راد و مجید شهریاری ایفای نقش کرده اند.

بهرام افشاری

معرفی فیلم کمدی فسیل با حضور بهرام افشاری

بهرام افشاری متولد ۶ خرداد ۱۳۶۶ در همدان، بازیگر سینما و تلویزیون است، او دانش آموخته رشته ساخت و تولید از هنرستان و لیسانس بازیگری از دانشگاه آزاد تهران می‌باشد، که از تئاتر شروع کرد و با سریال «پایتخت» به اوج شهرت رسید.

بهرام افشاری، بصورت جدی بازیگری را از سال ۱۳۸۲ وقتی ۱۶ ساله بود آغاز کرد، بصورت آماتور از تئاتر همدان شروع کرد، تا اینکه سال ۸۸ وقتی ۲۲ ساله بود برای پیشرفت راهی تهران شد. او در تهران ابتدا به کلاس‌های بازیگری حمید سمندریان رفت، تا اینکه بصورت حرفه‌ای وارد کار تئاتر شد و در بیش از ۳۰ اجرای حرفه‌ای حضور داشت، در سال ۸۸ توانست برترین جوان ایران در بازیگری تئاتر شناخته شود.

افشاری، یکسال بعد نیز به عنوان بازیگر اول جشنواره تئاتر شهر معرفی شد و سال ۱۳۹۰ نیز تندیس بهترین بازیگر مرد را از جشنواره بین المللی فجر بدست آورد.

الناز حبیبی

معرفی فیلم کمدی فسیل با حضور بهرام افشاری

الناز حبیبی متولد ۲۱ مرداد ۱۳۶۷ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است، او فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته تدوین و لیسانس رشته کارگردانی می‌باشد، که از کانون پرورشی کودکان شروع کرد و با سریال دردسر‌های عظیم به شهرت رسید.


بیشتر بخوانید: معرفی فیلم کمدی «چپ، راست» با بازی پیمان قاسم خانی


الناز حبیبی بصورت حرفه ای، اما از سال ۱۳۸۵ وقتی ۱۸ ساله بود با سریال سال‌های برف و بنفشه به کارگردانی سعید سلطانی فعالیت خود را ادامه داد، او سپس با سریال روزگار غریب سال ۸۶ و سریال فاصله‌ها سال ۸۹ چهره اش شناخته‌تر شد و با سریال دردسر‌های عظیم سال ۹۳ به اوج شهرت رسید.

هادی کاظمی 

معرفی فیلم کمدی فسیل با حضور بهرام افشاری

هادی کاظمی متولد ۱۳ آبان ۱۳۵۵ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است، او فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری از دانشگاه آزاد می‌باشد که از ۱۹ سالگی وارد تئاتر شد و در ۴۱ سالگی با یک بازیگر ازدواج کرد.

هادی کاظمی، از سال ۱۳۷۰ وقتی ۱۵ ساله بود از کانون پرورشی حر فعالیت هنری را شروع کرد، تا اینکه اولین تئاتر حرفه اش را در سال ۱۳۷۴ با نمایش همراهان تجربه کرد، او بعد از تئاتر از سال ۱۳۷۵ با داریوش کاردان وارد تلویزیون شد، تا اینکه بعد از تجربه‌های مختلف سال ۱۳۸۱ در سریال پاورچین مهران مدیری بازی کرد.

شهرت هادی کاظمی از سال ۱۳۸۴ با سریال شب‌های برره شروع شد و در سریال قهوه تلخ با نقش بابا کنار جواد عزتی در نقش بابا اتی به اوج شهرت رسید.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سینمای ایران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۶
4
0
خاک بر سر بدبختتان با این فیلم مستحجن جفنگ
داریوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۲
3
0
احمق ها این فیلم اسراف پول وکاری عبث و بیشتر یادی و مورد الان است
مهرانا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
0
2
بسیارعالی بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
0
0
تورو خدا یه نظر بدین یکی میگه بده یکی میگه خوبه من میخوام دوشنبه برم سینما این فیلمو ببینم
نظرات شما
پیشخوان