تاریخ انتشار: ۲۰:۰۰ - ۲۴ اسفند ۱۴۰۱

فتح‌الله‌زاده در محاصره بدهی‌ها؛ استقلالی‌ها در آستانه اعتصاب!

مدیرعامل باشگاه استقلال که برای خودش یک سلبریتی در فضای مجازی و البته حقیقی محسوب می‌شود، روز‌های فوق‌العاده پراسترسی را پشت سر می‌گذراند.

استقلال تهران

رویداد۲۴ بزرگترین دغدغه علی فتح‌الله‌زاده و همکارانش در چند وقت گذشته فراهم کردن منابع مالی لازم برای پرداخت پول آندره‌آ استراماچونی تا قبل از 10 فروردین است که حدود 100 میلیارد تومان است.

امروز گفته شد که قرار است همراه اول این پول را با دستور دولت، در اختیار استقلال قرار دهد اما یک ماجرای مهم در این زمینه وجود دارد. اینکه آیا این پول به دلیل تحریم‌ها در حساب استراماچونی می‌نشیند یا نه. فیفا در این زمینه به تاییدیه وکیل استراماچونی احتیاج دارد و تا وکیل استراماچونی نشستن پول به حساب استراماچونی را تایید نکند، استقلال از خطر حذف از لیگ قهرمانان و کسر امتیاز و سقوط به دسته پایین‌تر رهایی نمی‌یابد.

اما این تنها مشکلات فتح‌الله‌زاده در استقلال نیست و اگر تصور می کنید که با این اتفاق، مشکلات استقلال به پایان رسیده، کاملا در اشتباه هستید چرا که صحبتهای ریکاردو ساپینتو در کنفرانس خبری بعد از بازی با فولاد خوزستان نشان داد که تیم او درگیر مشکلات مالی متعددی است.

البته که ساپینتو تنها کسی نیست که به این وضعیت معترض است و عارف غلامی هم که در پایان بازی با فولاد، به بخشی از گلایه‌هایش اشاره کرده بود، در چند روز گذشته در تمرین تیمش حاضر نشده و گفته می‌شود که دلیل اصلی او ناراحتی به خاطر عدم پرداخت مطالباتش است.

حتی کار به جایی رسیده که شایع شده هنگام حضور علی فتح‌الله‌زاده در تمرین استقلال، اعتراض به مشکلات مالی به قدری زیاد بوده که منجر به درگیری لفظی چند بازیکن استقلال با مدیرعامل باشگاهشان شده است. این اتفاق امروز تیتر یک روزنامه گل هم شده و همانطور که می‌بینید، این روزنامه با قاطعیت خبر از اعتراض بازیکنان داده است. حتی چند روز پیش خبر اعتراض یامگا و مدیربرنامه هایش به فتح‌الله‌زاده هم منتشر شد که نشان می دهد اوضاع مالی استقلال چقدر فاجعه بار است. حتی شنیده شده ممکن است استقلالی‌ها دوباره اعتصاب کنند و تمرین نکنند و اگر هم این چند روز تمرین کرده‌اند، به خاطر ساپینتو بوده است.


بیشتر بخوانید:  کلاهبرداری ساپینتو از علی منصور و گل‌محمدی!


از طرف دیگر، بعد از صحبتهای ساپینتو در اهواز، انتقاده از فتح‌الله‌زاده در فضای مجازی و کانال‌های هواداری استقلال، بار دیگر شدت گرفته و معلوم نیست در صورت ادامه این وضعیت، تکلیف مدیرعامل استقلال چه خواهد شد. در فضای مجازی همه از کادر فنی و بازیکنان تعریف و تمجید کرده و گفته‌اند در حالیکه مدیریت باشگاه برای تیم در نیم فصل بازیکن نخریده تا تیم تقویت شود، اما بازیکنان و کادر فنی خوب نتیجه گرفته‌اند و جایگاه تیم در جدول رده‌بندی خوب است و استقلال شانس قهرمانی در دو جام حذفی و لیگ برتر را دارد و از نظر فنی همه چیز خوب است اما در نهایت پول استراماچونی هنوز جور نشده است، بازیکن برای استقلال خریداری نشده و پول بازیکنان شاغل در تیم هم داده نشده تا همه ناراضی باشند. حتی در این پستها، هواداران استقلال از وزارت ورزش هم انتقاد کرده و گفته‌اند که چرا فتح‌الله‌زاده عوض نمی‌شود تا مدیری بیاید که مشکلات را حل کند. 

باید دید در روزهای آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد و آیا فتح‌الله‌زاده مشکلات را حل خواهد کرد یا این وضعیت سخت ادامه پیدا خواهد کرد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استقلال تهران
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان