تاریخ انتشار: ۱۲:۲۶ - ۲۸ اسفند ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

لایحه «حفظ کرامت و حمایت از زنان در برابر خشونت» به کجا رسید؟

انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده می گوید: لایحه حفظ کرامت و حمایت از زنان در برابر خشونت همچنان در مجلس به تصویب نرسیده و همچنان منتظر است.

لایحه «حفظ کرامت و حمایت از زنان در برابر خشونت» به کجا رسید؟

رویداد۲۴ معاون امور زنان و خانواده می‌گوید لایحه حفظ کرامت و حمایت از زنان در برابر خشونت همچنان در مجلس به تصویب نرسیده و همچنان منتظر است.

انسیه خزعلی در پاسخ به شفقنا درخصوص سرانجام لایحه حفظ کرامت و حمایت از زنان در برابر خشونت، گفت: لایحه حفظ کرامت و حمایت از زنان در برابر خشونت به عنوان یکی از قوانین و لوایح برای حمایت از زنان، بیش از ۱۰ سال هست که در کش و قوس است.

خانم خزعلی گفت: با نمایندگان مجلس جلساتی در این خصوص برگزار شده و این لایحه با دو فوریت در دستور مجلس قرار گرفته، اما همچنان در مجلس به تصویب نهایی نرسیده است.


بیشتر بخوانید: لایحه ارتقای امنیت زنان؛ لایحه‌ای که خشونت علیه زنان را به رسمیت نمی‌شناسد


وی ادامه داد: بسیار اصرار داریم که پیش از پایان سال این لایحه در مجلس تعیین تکلیف شده و به تصویب برسد. وی درخصوص طرح اخیر قوای سه گانه در مورد حجاب نیز گفت: این طرح در شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح شد و در هیئت دولت نیز مطرح و نظرات دریافت شد. ما نیز به عنوان معاونت امور زنان، نظرات خود درخصوص این طرح را در کمیسیون‌ها مطرح کردیم. خانم خزعلی با تأکید بر اینکه این طرح هنوز نهایی نشده است، از بیان جزئیات آن خودداری کرد.

منبع: شفقنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
0
9
ایشان فعلا درگیر اقامت آقا پسرشون هستن و در حال توجیه سفر و خرید خانه در کشور کانادا ، آخه از غرب و غربی ها خیلی بدشون میاد .....
شریکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
0
3
عجب تیکه ایی! دولت جمیله ها
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان