تاریخ انتشار: ۱۵:۲۳ - ۲۸ اسفند ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۶ نظر

روایت قوه قضاییه از اعتراف مجاهد کورکور متهم «قتل کیان پیر فلک»

خبرگزاری قوه قضاییه نوشته مجاهد کورکور به قتل کیان پیرفلک اعتراف کرده است.

قتل کیان پیر فلک

رویداد۲۴ رسانه قوه قضاییه نوشته «پس از صدور کیفرخواست، جلسه رسیدگی به اتهامات عباس کورکوری فرزند ابوالقاسم معروف به «مجاهد کورکور» در دادگاه انقلاب اهواز با حضور متهم و وکیل وی برگزار شد. در پی دستگیری متهمان، روند رسیدگی قضایی به این پرونده آغاز و برای متهم اصلی این حادثه پرونده تشکیل شد.»

قوه قضاییه نوشته «پس از صدور کیفرخواست، جلسه رسیدگی به اتهامات عباس کورکوری فرزند ابوالقاسم معروف به مجاهد در دادگاه انقلاب اهواز با حضور متهم و وکیل وی برگزار شد.»

مرکز رسانه قوه قضاییه همچنین نوشته «متهم در بخشی از اظهارات خود با بیان اینکه «اتهامات را قبول دارم» اظهار کرد: علت اصلی ارتکاب من به این جنایات تحت تاثیر قرار گرفتن از فضای مجازی بوده که در آن شرایط با توجه به تبلیغات وسیع مجازی، به قصد انجام اقدامات خرابکارانه اسلحه تهیه کردم. در ۲۴ و ۲۵ آبان ماه ۱۴۰۱ وارد اغتشاشات شدم و اقدام به تیراندازی به همراه همدستان خود کردم.»

قوه قضاییه در حالی از اعتراف «مجاهد کورکور» خبر داده که خانواده کیان پیرفلک گفته‌اند افراد دیگری به کیان و پدرش شلیک کرده‌اند. عموی کیان پیرفلک گفته «یک فرد و جریانی به روی ماشین برادرم آتش گشوده‌اند و باید این افراد و جریانات شناسایی شده و معرفی شوند. پس از صدور رای صادر شده باید راستی‌آزمایی هم صورت بگیرد. بدون تردید اگر یک چنین اتفاقی رخ دهد و قاتلان و مسببان قتل شناسایی و مجازات شوند، مردم از آن استقبال می‌کنند. برای کم کردن تبعات این فاجعه ابتدا سیستم باید اصل موضوع را قبول کند. هم در ماجرای چابهار و هم در ماجرای ایذه و... می‌شد بهتر عمل کرد. موضوع قتل کیان و زخمی شدن برادرم روشن است، در خیابان محل حادثه دوربین‌های متعددی وجود دارند و با بررسی دقیق دوربین‌ها به راحتی می‌شد موضوع را روشن کرد. این پرونده نیازی به خبرسازی و جعل خبر ندارد. اگر اراده‌ای برای نمایان کردن حقیقت باشد به راحتی می‌توان این روند را برنامه‌ریزی کرد.»

همچنین حجت‌الله درویش‌پور نماینده پیشین ایذه که در صداوسیما حاضر شده بود، گفته «نماینده سابق ایذه در پخش زنده خبر صدا و سیما گفت: افرادی که تیراندازی کردند، خودشان کیان را به هلال احمر که مقر نیرو‌های امنیتی بوده برده و سپس به بیمارستان رسانده‌اند.»

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: کیان پیرفلک
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
7
39
خبرها رو میبینیم و دیگه به هیچ خبری نمیشه اعتماد کرد، وسط این شک و تردید، انتخاب ما اینه که باور نکنیم، چون هر وقت باور کردیم دروغ از آب دراومد
ناشناس
|
Canada
|
۱۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
9
47
خانوانده کیان به صراحت اعلام می کنند که این شخص قاتل کود شان نیست.
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
6
47
جایی که فقط حکومت حرف میزند،حرف هیچکس را باور نکنید...
داریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۲
7
4
ما خودمون بجه ایذه هستیم مادرییرفلک اینستاگرام علی کریمی پست نیازاست درارتباط بود..این خانواده ضدانقلاب همه میشناسن توکل ایذه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
1
1
فقط کافیه وزارت اطلاعات شما رو دستگیر کنه، یا می‌میری یا اعتراف اجباری می‌کنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
1
0
ده تا اتهام به این بنده خدا متوجه شده که هر کدومش برای صدور و اجرای حکم اعدام کفایت میکنه کاش یه دور اعاده دادرسی رو این پرونده از طرف قوه قضاییه اعمال بشه والا که بعد از مرگ سهراب نوشدارو بدرد هیشکی نمیخوره
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان