تاریخ انتشار: ۱۸:۵۱ - ۰۶ فروردين ۱۴۰۲

قهرمانی تیم ملی ایران با شکست ژاپن

بعد از فینال ایران و ژاپن در فوتسال و فوتبال ساحلی، منتظر فینال این دو تیم در فوتبال و در جام ملت‌های آسیا با طعم انتقام هستیم.

تیم ملی فوتبال

رویداد۲۴ شاید باورش سخت باشه ، ولی فینال رقابت های ساحلی آسیا  را با شش گل برابر ژاپن بردیم و این تیم همیشه مدعی را بدون ایجاد فرصت مناسب از پیش رو برداشتیم تا هم به کنفدراسیون فوتبال آسیا گوشزد کنیم، انتخاب نشدن ایران در رقابت های جام جهانی قبل که با انتصاب توسط سردمداران ای اف سی به دلیل شیوع کرونا انجام شد بدسلیقگی محض بود.

زخم مانده بر صورت تیم ملی فوتسال ایران در رقابت های فوتسال جام ملتهای آسیا که درکویت  امروز با پیروزی پرگل مقابل ژاپن  درشن‌های ساحلی تایلند و در فینال جام ملتهای آسیا در فوتبال ساحلی التیام یافت.

ژاپن که در فوتسال ایران همیشه مدعی در رقابت های آسیایی و جهانی را در یک بازی غیر قابل باور از پیش رو برداشت، در تایلند در فینال رقابت های ساحلی جام ملتهای آسیا برابر شاگردان علی نادری حرفی برای گفتن نداشت . نبردی که این بار و در یک بازی کاملاً  برتر با نتیجه 6 بر صفر به نفع ایران تمام شد.

علی نادری مرد ماندگار فوتبال ساحلی که همانند ستاره بزرگ سالنی ایران وحید شمسایی  وظیفه هدایت ملی پوشان ایرانی را به عهده دارد بعد از قهرمانی در فوتبال ساحلی نبردهای ایران و ژاپن در فینال را یک بر یک مساوی کرد تا وعده دو تیم برود به فینال قهرمانی جام ملتهای آسیا، جایی که ایران و ژاپن با ستاره بزرگ خود مدعی های بزرگ قهرمانی در کنار عربستان و کره جنوبی و استرالیا خواهند بود .

برای رسیدن به دومین فینال از سومین فینال دو تیم  جنگ احتمالی و مهمتر را این بار امیر قلعه نویی باید از کشور ژاپن و دیگررقبا در فینال 2023 قطر ببرد. نبردی که در صورت وقوع  بین ایران و ژاپن می تواند این سه گانه مهم فوتبال آسیا را با برتری ایران به پایان ببرد و انتقام سختی باشد از شکست دوره گذشته ایران درمرحله نیمه نهایی  و پایانی باشد بر این رقابت سخت آسیایی که این روزها  فینالهایش به این دو کشور صاحب فوتبال ختم می شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان