تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۰۹ فروردين ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

چرا ستاره تیم ملی خط خورد؟/ توضیح قلعه‌نویی برای این اقدام بحث‌برانگیز

علیرضا بیرانوند سنگربان اول تیم ملی جایی در بین نفرات تیم برای بازی با کنیا نداشت.

چرا ستاره تیم ملی خط خورد؟/ توضیح قلعه‌نویی برای این اقدام بحث‌برانگیز

رویداد۲۴ مطابق انتظار امیرقلعه نویی هم مثل سرمربیان قبلی تیم ملی علیرضا بیرانوند را به عنوان گلر اول خود انتخاب کرد و در بازی مقابل روسیه که اکثر نفرات اصلی تیم ملی به میدان رفتند، بیرانوند هم درون چارچوب قرار گرفت.

با این حال در بازی مقابل کنیا که با برتری تیم ملی به پایان رسید، پیام نیازمند و سیدحسین حسینی درون دروازه تیم ملی قرار گرفتند و خبری از حضور بیرانوند نبود. قلعه نویی علیرضا را از لیست بازی مقابل کنیا خط زد و قصد داشت ضمن استراحت دادن به بیرانوند، بقیه گلر‌های تیمش را هم محک بزند. آنطور که شنیدیم قلعه نویی قبل از اعلام لیست بازی به صورت خصوصی با بیرانوند به گفتگو پرداخت و به او اعلام کرد که می‌خواهد در بازی با کنیا به او استراحت بدهد و سایر دروازه‌بان‌های تیم ملی را هم تست کند.

سرمربی تیم ملی همچنین در توضیح خط زدن نام بیرانوند برای این بازی هم به فوق ستاره پرسپولیس و تیم ملی گفت دوست ندارد او با این سابقه و اعتبار روی نیمکت بنشیند و ترجیح می‌دهد بیرانوند به صورت کامل استراحت کند و فضا برای حضور گلر‌های جوان‌تر و کم‌تجربه‌تر باز شود. بیرانوند هم ضمن تشکر از قلعه نویی اعلام کرد هر تصمیمی بگیرد به آن احترام خواهد گذاشت و همواره آماده بازی برای تیم ملی خواهد بود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ع ن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
1
4
هوالخالق قادرمتعال والرئوف؛ شیوهٔ خوبی است.
تیم ملی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
2
3
نویسنده اشعار، شما درست میگی. خود خودتی.
نظرات شما
پیشخوان