تاریخ انتشار: ۰۹:۵۶ - ۰۹ فروردين ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

حمله وحشتناک همراهان بیمار به کادر بیمارستان در خلخال

مدیر داخلی بیمارستان خلخال درباره حادثه‌ای که برای کادر درمان بیمارستان امام خمینی (ره) خلخال رخ داد توضیح داد.

حمله وحشتناک همراهان بیمار به کادر بیمارستان در خلخال

رویداد۲۴ به گزارش رکنا، متاسفانه بار دیگر در بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) خلخال شاهد حمله همراهان بیمار به پزشکان و پرستاران بودیم که موجب رعب و وحشت سایر بیماران و آزار و رنجش کادر درمان بیمارستان خلخال شد.

حمد معصوم زاده مدیر داخلی بیمارستان در توضیح این ماجرا گفت: شنبه شب همراهان یک بیمار علی رغم رسیدگی کامل به بیمارشان باعث درگیری و ایجاد رعب و وحشت بیماران و کادر درمان بیمارستان شدند که این امر باعث اخلال در روند ارائه خدمات به تمام بیماران اورژانسی شد. این جنجال با دخالت و میانجی گری پلیس فیصله یافت.

وی ادامه داد:با توجه به شدت درگیری و اقدامات اخلال گونه در نظم عمومی بیمارستان، روند ارائه خدمات دچار اخلال شد و اگر به علت این اخلال بیمار بدحالی فوت می‌کرد قطعا مسئولیت آن با بر هم زنندگان نظم بیمارستان می‌بود.

معصوم زاده خاطر نشان کرد: در راستای پیگیری موضوع به دادستان محترم خلخال گزارش واقعه ارسال شده است و مسئولین بیمارستان تمام مراحل اقدامات قضایی و اداری و حقوقی لازم را انجام داده اند و تا احقاق حقوق کامل بیماران و همچنین همکاران زحمتکش پیگیری‌ها ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص وضعیت خدمات رسانی بیمارستان افزود: پزشکان و پرستاران زحمت کش بیمارستان این روز‌ها با ازدحام شدید بیماران مواجه هستند و شبانه روزی و با ایثارگری در خدمت شهروندان و میهمانان هستند و وقوع اتفاقات اینچنینی از طرفی برخی مراجعان موجب رنجش شدید کادر درمان گردیده و موجبات دلسردی آن‌ها را فراهم می‌نماید.

با توجه به بروز حوادث اینچنینی که حریم حیات و سلامت بیماران و کادر زحمتکش درمانی را روزانه با مخاطرات جدی مواجه میگرداند، انتظار میرود دستگاه‌های ذی نقش در امنیت شهرستان از شورای تامین و نهاد‌های نظامی و امنیتی گرفته تا فرمانداری خلخال، به صورت جدی به ماجرا‌هایی از این دست ورود پیدا کرده و ضمن برخورد جدی خود با عوامل نا آرامی و تهدیدکننده امنیت شغلی پرسنل درمان، زمینه بروز چنین حوادثی را به حداقل رسانند.

منبع: رکنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار حوادث
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
0
2
مادر بنده حدود ۲ هفته در بیمارستان امام خمینی خلخال بستری بود و به دلیل عدم تشخیص پزشک معالج وضعیت ایشان روز به روز بدتر می شد و در این مدت شاهد فوت بیمارانی بودم که به دلیل عدم تشخص و توانایی در درمان فوت می کردند و به نوعی به قتل می رسیدند.
نظرات شما
پیشخوان