تاریخ انتشار: ۱۲:۲۶ - ۱۰ فروردين ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۳۳ نظر

پنتاگون: هدف ایران، اخراج آمریکا از عراق و سوریه است

رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا روز چهارشنبه در سخنانی گفت که ارزیابی اطلاعاتی حاکی از آن است که هدف ایران اخراج آمریکا از عراق و سوریه است تا به قدرت مسلط در منطقه تبدیل شود.

پنتاگون: هدف ایران، اخراج آمریکا از عراق و سوریه است
رویداد۲۴ «مارک میلی» رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا گفت که ارتش آمریکا در صورت درگیری همزمان با روسیه و چین یا با یک قدرت بزرگ با سختی‌هایی مواجه خواهد شد.

وی در ادامه سخنانش گفت: «ارزیابی اطلاعاتی ما این است که هدف ایران اخراج آمریکا از عراق و سوریه بوده تا به قدرت مسلط در منطقه تبدیل شود».

مارک میلی روز گذشته نیز در سخنانی مدعی شده بود: «ایران گام‌هایی برای توسعه توانایی‌های خود برای تولید سلاح هسته‌ای برداشته است و منطقه را به عدم ثبات تهدید می‌کند».

رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا اضافه کرد: «در صورتی که ایران به توسعه سلاح هسته‌ای بپردازد، گزینه‌های متعددی برای فرماندهی آمریکا وجود دارد».

جمهوری اسلامی ایران بار‌ها اعلام کرده است که برنامه هسته‌ای خود را با مقاصد صلح آمیز پیگیری می‌کند و هیچ قصدی برای تولید سلاح هسته‌ای ندارد. آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نیز بار‌ها عدم انحراف در برنامه هسته‌ای ایران را تایید کرده است.

این در حالی است که آمریکا تنها کشور هسته‌ای در جهان است که از سلاح هسته‌ای علیه بشریت استفاده کرده است و در جریان جنگ جهانی دوم با بمباران هسته‌ای دو شهر ژاپن، ده‌ها هزار نفر را به کام مرگ کشاند.

از سوی دیگر، ایران در سال ۲۰۱۵ به توافقی موسوم به برجام (برنامه جامع اقدام مشترک) با گروه ۵+۱ (آمریکا، فرانسه، انگلیس، روسیه و چین + آلمان) درباره برنامه هسته‌ای خود دست یافت که بر اساس آن، تهران موافقت کرد که با محدود کردن برنامه هسته‌ای خود، تحریم‌های ظالمانه علیه این کشور برداشته شود.

با وجود پایبندی کامل ایران به تعهدات خود در برجام، اما آمریکا از همان ابتدا نیز مانع از انتفاع کامل ایران از مزایای اقتصادی برجام شد. از سوی دیگر با سر کار آمدن «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا، وی به صورت یکجانبه آمریکا را از برجام خارج کرد و تحریم‌های شدیدی را علیه ایران اعمال کرد.

ترامپ تلاش داشت با اعمال فشار حداکثری، توافق جدیدی را بر ایران تحمیل کند، اما با وجود فشار‌های شدید، دولت وقت آمریکا نتوانست به خواسته خود در قبال ایران برسد.

با روی کار آمدن دولت جو بایدن، وی مدعی شد که قصد دارد آمریکا را بار دیگر به برجام بازگرداند، اما وی حاضر نشد تا تحریم‌های اعمالی ترامپ علیه ایران را لغو کرده و همچنین حاضر به ارائه ضمانت به ایران درباره عدم خروج مجدد آمریکا از برجام نشد.

آخرین دور مذاکرات رفع تحریم‌های وین مردادماه گذشته در وین برگزار شد، اما بعد از آن دچار وقفه شده است تحلیلگران می‌گویند برخی عوامل مانند فشار‌های رژیم صهیونیستی، اختلافات با کنگره و مشکلات داخلی در آمریکا دلیل بی‌میلی دولت بایدن برای بازگشت به برجام در ماه‌های گذشته بوده است.

کشور‌های غربی از طریق به راه انداختن جنگ رسانه‌ای-تبلیغاتی طی ماه‌های گذشته در تلاش بوده‌اند مقاومت ایران برای پافشاری در خصوص منافع این کشور را بشکنند.

جمهوری اسلامی ایران راستی‌آزمایی رفع تحریم‌ها، اخذ تضمین در خصوص ماندگاری برجام و رفع ادعا‌های پادمانی آژانس اتمی را اصلی‌ترین مطالبه خود در مذاکرات رفع تحریم‌ها قرار داده و تأکید کرده که تنها بازگشت به قرارداد دوجانبه‌ای که در ازای برخی محدودیت‌ها نفع ملموس اقتصادی برای ملت ایران به همراه داشته باشد را منطقی می‌داند و آن را می‌پذیرد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پنتاگون
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
2
1
هدف مردم کل منطقه، اخراج آمریکا از عراق و سوریه و یمن و منطقه خاورمیانه است
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
0
1
به ایران ارتباطی نداره
کی دوست داره کشورش اشغال بشه!؟
اینا نیروهای خودجوش مردمی هستن
مثل نیروهای طالبان در افغانستان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
0
1
تل آویو جرأت حمله نظامی به ایران را ندارد؟ ظرف ۲۴ ساعت می‌توانیم اسرائیل غاصب را نابود کنیم.
باکو جرأت حمله نظامی به ایران را ندارد؟ ظرف ۲۴ ساعت می‌توانیم باکو را نابود کنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
ارباب پوتین هم همین فکر رو راجع به اوکراین میکرد فعلا اونا جور دیگری حمله کردند و خرابیهای زیادی رو هم به ایران تحمیل کردند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
2
1
دولت رئیسی باید رسما لغو برجام را به مردم ایران و جهان اعلام کند
برجام از سال 1394 تاکنون ثابت کرد که عامل اصلی مشکلات مردم و کشور بوده است برجام دیگر به درد مردم و کشور نمی خورد.
آمریکا و هم کشورهای اروپایی در مذاکره ثابت کردند که به دنبال دخالت و مداخله در امور داخلی ایران بودن، نه حل صلح آمیز هسته ای
آمریکا و هم کشورهای اروپایی در مذاکره ثابت کردند که به دنبال دخالت و مداخله در امور داخلی ایران بودن، نه لغو تحریم های
مسئولان اقلیم کردستان عراق به همراه آمریکا و متحدانش از گروه‌های تروریستی در شمال عراق حمایت می کنند چرا؟
اقلیم کردستان عراق از سال 1360 تاکنون پایگاه همه گروه های تروریستی مورد حمایت آمریکا و متحدانش بوده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
دولت ریسی سریعا باید استعفا بده اوضاع ایران از کشور های جنگ زده هم بدتره آخوند کلا باید استعفا بده با شعار نمیشه مملکت داری کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
0
1
آمریکا هزاران تروریست را از کشورهای اروپایی به عراق آورد.
آمریکا هزاران تروریست را از کشورهای اروپایی به سوریه آورد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
0
0
ادعای وزیر دفاع امریکا: ایران و متحدانش ۸۳ بار به مواضع آمریکا حمله کرده‌اند/ و این در حالی است که آمریکا و متحدانش از سال 2011 تاکنون بیش از 999 هزار بار به مواضع سوریه حمله کرده‌اند چرا؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
0
1
اعتراف لاهه: صلاحیت رسیدگی به شکایت ایران از آمریکا را نداریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
1
1
تاریخ : ۱۰ - فروردین - ۱۴۰۲
در جنگ تحمیلی ۸ ساله بیش از ۸۰ کشور جنایتکار به سرکردگی آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار به رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کردند چرا؟
مارک میلی بی ادب رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا جنایتکار و مزدورانشان در افغانستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن وغیره سرپوش بگذارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
0
1
۱۴۰۲/۰۱/۱۱ - ۱۲:۰۷
سربازان آمریکایی در سوریه و عراق چه غلطی می کنند؟
حضور سربازان آمریکایی در سوریه و عراق غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است.
نیروهای آمریکایی از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند چرا؟
نیروهای ائتلاف آمریکایی 100 درصد فقط از داعش در سوریه و عراق حمایت نظامی می کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
0
0
از سال 1918 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که در هر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست آمریکا جنایتکار در کار است.
از سال 1918 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که در هر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست انگلیس جنایتکار در کار است.
از سال 1918 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که در هر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست اسرائیل جنایتکار در کار است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
0
0
و این در حالی است که ائتلاف آمریکایی از سال 1393 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه و عراق همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کند و همچنان نیز ادامه می دهد چرا؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
0
0
جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۱
و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم صهیونیستی همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.


جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۷
درپاسخ به بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی سگ هار آمریکا درمنطقه خاورمیانه
تجاوز هوایی رژیم کودک کش صهیونیستی به خاک سوریه ازسال 2011 تاکنون جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت است و هم ناقض قوانین بین الملل است ولی متاسفانه سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت اسرائیل جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند متاسفانه سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی رژیم صهیونیستی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
0
0
وزارت خارجه آمریکا: برجام مبتنی بر اعتماد نیست/ بازگشت به توافق هسته‌ای در دستور کار قرار ندارد/ پس آمریکا جنایتکار غلط می کند هر روز در توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، شورای حکام آژانس وغیره دخالت و مداخله می کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
0
0
وزیر خارجه آلمان: ایران عامل بی ثباتى عراق است
و این در حالی است که آلمان جنایتکار در جنگ تحمیلی هشت ساله سلاح شیمیایی رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور را تامین کرده است و هم شریک جرم جنایت های صدام بوده است.
نیروهای آلمانی درعراق چه غلطی می کنند؟

اظهارات ضد ایرانی وزیر خارجه آلمان در عراق، دخالت و مداخله در امور داخلی ایران است.
و این در حالی است که آلمان جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال ۱۳۵۹ تاکنون عامل اصلی بی ثباتى عراق و منطقه خاورمیانه بوده است.
درخواست دمشق از جامعه جهانی برای محکوم کردن حمله اسرائیل به فرودگاه حلب/ و این در حالی است که جامعه جهانی از سال ۱۹۱۸ تاکنون شریک جرم جنایت های صهیونیست ها جنایتکار در فلسطین، غزه، لبنان و منطقه خاورمیانه بوده است.
و این در حالی است که دونالد ترامپ بی ادب رئیس جمهور سابق آمریکا جنایتکار به درخواست رژیم صهیونیستی در سال ۱۳۹۷ به صورت غیر قانونی از توافق هسته ای و برجام خارج شده است و هم منشور سازمان ملل را نقض کرده است.
سلاح اتمی رژیم صهیونیستی تهدیدی جدی برای منطقه و جهان است دستیابی رژیم صهیونیستی اسرائیل به سلاح هسته ای، تهدیدی جدی برای امنیت و ثبات منطقه و جهان است.
غنی‌سازی ۶۰ درصدی اورانیوم به خاطر خروج غیر قانونی آمریکا جنایتکار از توافق هسته ای و برجام بوده است.

سوال اینجاست که چرا آژانس بین المللی انرژی اتمی خیانتکار تاکنون درباره غنی‌سازی ۹۰ درصد کشورهای غربی جنایتکار هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کند و سکوت اختیار کرده است.

نتیجه گفت‌وگو ایران در این مدت ۹ سال با غربی‌ها جنایتکار صفر! آمریکا یا اروپا مشکلات ما را حل نمی کنند انتظار حل مشکلات با آمریکا یا اروپا اشتباه است. اگر انتظار داریم آمریکا یا اروپا مشکلات ما را حل کنند اشتباه می کنیم آمریکا فقط زبان زور را می فهمد. اروپا فقط زبان زور را می فهمد.

غنی‌سازی بالای ۸۰ درصد اورانیوم در کشورهای اروپایی هیچ توجیه غیرنظامی ندارد / غرب بزرگ‌ترین تهدید امنیتی در جهان است.
گروسی: آژانس خواهان دسترسی کامل به سایت‌های هسته‌ای ایران است/ آژانس حق صلاحیت دخالت و مداخله در سایت‌های هسته‌ای ایران را ندارد و تاکنون هم نداشته است.

دخالت و مداخله آمریکا را به همراه رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی، رژیم سعودی و رژیم صهیونیستی در امور داخلی ایران را بدون پاسخ نمی گذاریم

متاسفانه ایران از سال ۱۳۹۲ تاکنون در برابر زیاده‌­خواهی آژانس و غرب کوتاهی کرده است.
نظر اسرائیل جنایتکار از ابتدا درباره برنامه هسته‌ای ایران سیاسی و غیر قانونی بوده است. اسرائیل از دسترسی نظام به بمب هراس دارد در حالی که خودش ۲۰۰ کلاهک هسته ای دارد.
اسرائیل خودش انواع سلاحهای ممنوعه، بمب های ممنوعه، بمب اتمی و سلاح شیمیایی دراختیار دارد.
دولت باید شکایت‌های خانواده‌های بیش از ۱۸ هزار شهید ترور توسط منافقین داعشی‌صفت را در مجامع حقوقی بین‌المللی پیگیری بکند، نه مذاکرات وین وبرجام و خواستار مجازات باقی ماندگان این گروهک خیانتکار بشود.
اروپا ۱۳۹۴ تاکنون تعهداتش را در مورد برجام انجام نداده است چرا؟
دست نمایندگان مجلس انگلیس جنایتکار به خون بیش از ۴۰۰ هزار شهید در جنگ تحمیلی هشت ساله آلوده است.
دست مدعیان دروغین حقوق بشر جنایتکار به خون بیش از ۴۰۰ هزار شهید در جنگ تحمیلی هشت ساله آلوده است.
پس چگونه همچنان مسیر مذاکرات هسته‌ای باز است/ آمریکا و اتحادیه اروپا هر روز ایران را تحریم و تهدید می کنند و هم هر روز در امور داخلی ایران دخالت و مداخله می کنند.
شرم آور است که امیرعبداللهیان متاسفانه هنوز از مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین وغیره درس عبرت نگرفته است و باز هم بخ دنبال مذاکره و همکاری با خیانتکاران و جنایتکاران است.
نظر امیرعبداللهیان در مورد برجام ؛ اگر آمریکایی واقع بینانه برخورد کند، فاصله زیادی با توافق نخواهیم داشت/ نظر امیرعبداللهیان در مورد برجام باز هم غلط و اشتباه است واین در حالی است که آمریکا در سال ۱۳۹۷ به صورت غیر قانونی از برجام خارج شده است و هم منشور سازمان ملل را نقض کرده است. آمریکا ثابت کرد که قابل اعتماد نیست و تاکنون هم نبوده است.
۱ – رئیس شورای امنیت سازمان ملل باید توضیح دهد آمریکا ازسال ۲۰۰۱ تاکنون در افغانستان و منطقه خاورمیانه چه می کند؟
۲ – رئیس شورای امنیت سازمان ملل باید پاسخ دهد آمریکا ازسال ۲۰۰۱ تاکنون از افغانستان و منطقه خاورمیانه چه می خواهد؟
۳ – آمریکا ازسال ۲۰۰۱ تاکنون ثابت کرد که به دنبال جنگ با تروریسم، القاعده، طالبان و دیگر گروه های تروریستی نیست و فقط به دنبال غارت نفت، بمباران، قتل عام، نسل کشی مردم افغانستان، پاکستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن، منطقه خاورمیانه و منافع خودش است.
۱۰ هزار نظامی سودانی با دریافت دلار نجس سعودی ها در یمن با سلاح های ساخت آمریکا آدم می کشد، دونالد ترامپ نجس و حشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت رئیس جمهور آمریکا جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده مدعیان حقوق بشر جنایتکار شماره یک ایران را تحریم می کند شرم آور است.

سلیحات ساخت آمریکا دست تروریست‌ها
تروریست ها ازسال ۲۰۱۱ تاکنون سوری ها با سلاحهای ساخت آمریکا می کشند، دونالد ترامپ نجس و حشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت رئیس جمهور آمریکا جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده مدعیان حقوق بشر جنایتکار شماره یک، ایران را تحریم می کند شرم آور است.

آگوست سال ۱۹۴۵ آمریکا بر سر شهرهای هیروشیما و ناگازاکی در ژاپن بمب اتمی انداخت. اکنون ۷۶ سال از آن ماجرا می‌گذرد، اما هنوز هم هیچ‌کس اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا جنایتکارشماره یک سگ دست نشانده مدعیان حقوق بشر نمی کند، خفه خون گرفتن و سکوت اختیارکرده است.
ومجامع حقوق بشری ازسال ۱۹۴۵ تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا جنایتکارشماره یک سگ دست نشانده مدعیان حقوق بشرنمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
واین درحالی است که مدعیان حقوق بشر و سازمان های بین المللی تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکایی ها جنایتکارشماره یک سگ دست نشانده مدعیان دروغین حقوق بشرنمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟

متجاوزان بیش از ۵۵ بار به صعده و حجه حمله کردند
طی ۱۲ ساعت گذشته نیرو‌های ائتلاف متجاوز بیش از ۵۵ بار به دو استان صعده و حجه حمله کرده اند.
ومجامع حقوق بشری خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت کرده اند؟
نباید درقبال جنایات متجاوزان سکوت کرد.
جنایات مدعیان حقوق بشر
مدعیان حقوق بشر، درجنایات ضد بشری جهان دست دارند.
مدعیان دروغین حقوق بشر درمقابل این کشتار نه تنها ساکت نشسته اند بلکه حتی به آن چراغ سبز نیز نشان می دهند.
مدعیان حقوق بشر به فجایع یمن چراغ سبز نشان می دهند.
فاجعه کشتار بی رحمانه هزاران تن ازمردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن درسایه سکوت سازمان های بین المللی شرم آوراست.
واین درحالی است که مدعیان دروغین حقوق بشر و سازمان های بین المللی ازسال ۲۰۱۵ تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات و حشیانه، وحشی گری وغیرانسانی عربستان و متحدانش نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟
اشغالگران مسئول مشکلات یمن و منطقه هستند
آمریکا جنایتکار ۴۰۰ میلیون دلار تسلیحات دیگر به اوکراین می‌دهد
آمریکا، انگلیس و اسرائیل طراح اصلی جنگ یمن هستند/ یمن در آینده،تولیدکننده سلاح خواهد بود
آمریکا، اسرائیل و انگلیس، مهندسان تجاوز به یمن هستند
در ۱۲ تیرماه ۱۳۶۷، یک فروند هواپیمای ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، در پرواز معمولی برنامه‏ریزی شده ۶۵۵، از بندرعباس به مقصد دبی در حالی که هنوز سقف پرواز مورد نظر را به دست نیاورده بود بر فراز آب‏های سرزمینی ایران و در آب‏های اطراف جزیره هنگام، در حمله ای تروریستی به وسیله شلیک دو موشک از ناو آمریکایی وینسنس مورد اصابت قرار گرفت و منفجر شد و تمامی ۲۹۰ نفر مسافر و خدمه آن به شهادت رسیدند. ۱۱۸ نفر از این مسافران بی‏گناه، زن و کودک بودند.
باید تجاوزات، جنایات وحشیانه وحشی گری و غیرانسانی انگلیس و متحدانش را به دنیا معرفی کنیم
دخالت و مداخله آمریکا و متحدانش در امور داخلی ایران بعد از مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین وغیره متاسفانه ۱۰۰ برابر هم بیشتر شده است چرا؟
آمریکا جنایتکار به همراه انگلیس جنایتکار از سال ۲۰۰۳ تاکنون به صورت غیر قانونی خاک عراق و لیبی را اشغال کردند چرا؟
حضور نیروهای آمریکایی و نیروهای انگلیسی در یمن غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است و باید خاک یمن را ترک کنند.
انگلیس را از یمن اخراج می‌کنیم
آمریکا باز هم نفت سرقتی از سوریه را به عراق قاچاق کرد
منابع رسمی سوریه گزارش دادند که نیروهای آمریکایی ده‌ها تانکر حامل نفت سرقتی از سوریه را به پایگاه‌های خود در عراق قاچاق کرده‌اند.
و این در حالی است که انگلیس جنایتکار به همراه کشورهای اروپایی جنایتکار و به سرکردگی آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال ۲۰۱۵ تاکنون انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای در اختیار ائتلاف متجاوز سعودی داده است چرا؟
سازمان ملل متحد خیانتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کرده است که نوکر آمریکا، کشورهای اروپا، عربستان سعودی، امارات و اسرائیل بوده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
0
0
وزیر خارجه آلمان: ایران عامل بی ثباتى عراق است
و این در حالی است که آلمان جنایتکار در جنگ تحمیلی هشت ساله سلاح شیمیایی رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور را تامین کرده است و هم شریک جرم جنایت های صدام بوده است.
نیروهای آلمانی درعراق چه غلطی می کنند؟

اظهارات ضد ایرانی وزیر خارجه آلمان در عراق، دخالت و مداخله در امور داخلی ایران است.
و این در حالی است که آلمان جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال ۱۳۵۹ تاکنون عامل اصلی بی ثباتى عراق و منطقه خاورمیانه بوده است.
درخواست دمشق از جامعه جهانی برای محکوم کردن حمله اسرائیل به فرودگاه حلب/ و این در حالی است که جامعه جهانی از سال ۱۹۱۸ تاکنون شریک جرم جنایت های صهیونیست ها جنایتکار در فلسطین، غزه، لبنان و منطقه خاورمیانه بوده است.
و این در حالی است که دونالد ترامپ بی ادب رئیس جمهور سابق آمریکا جنایتکار به درخواست رژیم صهیونیستی در سال ۱۳۹۷ به صورت غیر قانونی از توافق هسته ای و برجام خارج شده است و هم منشور سازمان ملل را نقض کرده است.
سلاح اتمی رژیم صهیونیستی تهدیدی جدی برای منطقه و جهان است دستیابی رژیم صهیونیستی اسرائیل به سلاح هسته ای، تهدیدی جدی برای امنیت و ثبات منطقه و جهان است.
غنی‌سازی ۶۰ درصدی اورانیوم به خاطر خروج غیر قانونی آمریکا جنایتکار از توافق هسته ای و برجام بوده است.

سوال اینجاست که چرا آژانس بین المللی انرژی اتمی خیانتکار تاکنون درباره غنی‌سازی ۹۰ درصد کشورهای غربی جنایتکار هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کند و سکوت اختیار کرده است.

نتیجه گفت‌وگو ایران در این مدت ۹ سال با غربی‌ها جنایتکار صفر! آمریکا یا اروپا مشکلات ما را حل نمی کنند انتظار حل مشکلات با آمریکا یا اروپا اشتباه است. اگر انتظار داریم آمریکا یا اروپا مشکلات ما را حل کنند اشتباه می کنیم آمریکا فقط زبان زور را می فهمد. اروپا فقط زبان زور را می فهمد.

غنی‌سازی بالای ۸۰ درصد اورانیوم در کشورهای اروپایی هیچ توجیه غیرنظامی ندارد / غرب بزرگ‌ترین تهدید امنیتی در جهان است.
گروسی: آژانس خواهان دسترسی کامل به سایت‌های هسته‌ای ایران است/ آژانس حق صلاحیت دخالت و مداخله در سایت‌های هسته‌ای ایران را ندارد و تاکنون هم نداشته است.

دخالت و مداخله آمریکا را به همراه رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی، رژیم سعودی و رژیم صهیونیستی در امور داخلی ایران را بدون پاسخ نمی گذاریم

متاسفانه ایران از سال ۱۳۹۲ تاکنون در برابر زیاده‌­خواهی آژانس و غرب کوتاهی کرده است.
نظر اسرائیل جنایتکار از ابتدا درباره برنامه هسته‌ای ایران سیاسی و غیر قانونی بوده است. اسرائیل از دسترسی نظام به بمب هراس دارد در حالی که خودش ۲۰۰ کلاهک هسته ای دارد.
اسرائیل خودش انواع سلاحهای ممنوعه، بمب های ممنوعه، بمب اتمی و سلاح شیمیایی دراختیار دارد.
دولت باید شکایت‌های خانواده‌های بیش از ۱۸ هزار شهید ترور توسط منافقین داعشی‌صفت را در مجامع حقوقی بین‌المللی پیگیری بکند، نه مذاکرات وین وبرجام و خواستار مجازات باقی ماندگان این گروهک خیانتکار بشود.
اروپا ۱۳۹۴ تاکنون تعهداتش را در مورد برجام انجام نداده است چرا؟
دست نمایندگان مجلس انگلیس جنایتکار به خون بیش از ۴۰۰ هزار شهید در جنگ تحمیلی هشت ساله آلوده است.
دست مدعیان دروغین حقوق بشر جنایتکار به خون بیش از ۴۰۰ هزار شهید در جنگ تحمیلی هشت ساله آلوده است.
پس چگونه همچنان مسیر مذاکرات هسته‌ای باز است/ آمریکا و اتحادیه اروپا هر روز ایران را تحریم و تهدید می کنند و هم هر روز در امور داخلی ایران دخالت و مداخله می کنند.
شرم آور است که امیرعبداللهیان متاسفانه هنوز از مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین وغیره درس عبرت نگرفته است و باز هم بخ دنبال مذاکره و همکاری با خیانتکاران و جنایتکاران است.
نظر امیرعبداللهیان در مورد برجام ؛ اگر آمریکایی واقع بینانه برخورد کند، فاصله زیادی با توافق نخواهیم داشت/ نظر امیرعبداللهیان در مورد برجام باز هم غلط و اشتباه است واین در حالی است که آمریکا در سال ۱۳۹۷ به صورت غیر قانونی از برجام خارج شده است و هم منشور سازمان ملل را نقض کرده است. آمریکا ثابت کرد که قابل اعتماد نیست و تاکنون هم نبوده است.
۱ – رئیس شورای امنیت سازمان ملل باید توضیح دهد آمریکا ازسال ۲۰۰۱ تاکنون در افغانستان و منطقه خاورمیانه چه می کند؟
۲ – رئیس شورای امنیت سازمان ملل باید پاسخ دهد آمریکا ازسال ۲۰۰۱ تاکنون از افغانستان و منطقه خاورمیانه چه می خواهد؟
۳ – آمریکا ازسال ۲۰۰۱ تاکنون ثابت کرد که به دنبال جنگ با تروریسم، القاعده، طالبان و دیگر گروه های تروریستی نیست و فقط به دنبال غارت نفت، بمباران، قتل عام، نسل کشی مردم افغانستان، پاکستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن، منطقه خاورمیانه و منافع خودش است.
۱۰ هزار نظامی سودانی با دریافت دلار نجس سعودی ها در یمن با سلاح های ساخت آمریکا آدم می کشد، دونالد ترامپ نجس و حشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت رئیس جمهور آمریکا جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده مدعیان حقوق بشر جنایتکار شماره یک ایران را تحریم می کند شرم آور است.

سلیحات ساخت آمریکا دست تروریست‌ها
تروریست ها ازسال ۲۰۱۱ تاکنون سوری ها با سلاحهای ساخت آمریکا می کشند، دونالد ترامپ نجس و حشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت رئیس جمهور آمریکا جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده مدعیان حقوق بشر جنایتکار شماره یک، ایران را تحریم می کند شرم آور است.

آگوست سال ۱۹۴۵ آمریکا بر سر شهرهای هیروشیما و ناگازاکی در ژاپن بمب اتمی انداخت. اکنون ۷۶ سال از آن ماجرا می‌گذرد، اما هنوز هم هیچ‌کس اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا جنایتکارشماره یک سگ دست نشانده مدعیان حقوق بشر نمی کند، خفه خون گرفتن و سکوت اختیارکرده است.
ومجامع حقوق بشری ازسال ۱۹۴۵ تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا جنایتکارشماره یک سگ دست نشانده مدعیان حقوق بشرنمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
واین درحالی است که مدعیان حقوق بشر و سازمان های بین المللی تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکایی ها جنایتکارشماره یک سگ دست نشانده مدعیان دروغین حقوق بشرنمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟

متجاوزان بیش از ۵۵ بار به صعده و حجه حمله کردند
طی ۱۲ ساعت گذشته نیرو‌های ائتلاف متجاوز بیش از ۵۵ بار به دو استان صعده و حجه حمله کرده اند.
ومجامع حقوق بشری خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت کرده اند؟
نباید درقبال جنایات متجاوزان سکوت کرد.
جنایات مدعیان حقوق بشر
مدعیان حقوق بشر، درجنایات ضد بشری جهان دست دارند.
مدعیان دروغین حقوق بشر درمقابل این کشتار نه تنها ساکت نشسته اند بلکه حتی به آن چراغ سبز نیز نشان می دهند.
مدعیان حقوق بشر به فجایع یمن چراغ سبز نشان می دهند.
فاجعه کشتار بی رحمانه هزاران تن ازمردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن درسایه سکوت سازمان های بین المللی شرم آوراست.
واین درحالی است که مدعیان دروغین حقوق بشر و سازمان های بین المللی ازسال ۲۰۱۵ تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات و حشیانه، وحشی گری وغیرانسانی عربستان و متحدانش نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟
اشغالگران مسئول مشکلات یمن و منطقه هستند
آمریکا جنایتکار ۴۰۰ میلیون دلار تسلیحات دیگر به اوکراین می‌دهد
آمریکا، انگلیس و اسرائیل طراح اصلی جنگ یمن هستند/ یمن در آینده،تولیدکننده سلاح خواهد بود
آمریکا، اسرائیل و انگلیس، مهندسان تجاوز به یمن هستند
در ۱۲ تیرماه ۱۳۶۷، یک فروند هواپیمای ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، در پرواز معمولی برنامه‏ریزی شده ۶۵۵، از بندرعباس به مقصد دبی در حالی که هنوز سقف پرواز مورد نظر را به دست نیاورده بود بر فراز آب‏های سرزمینی ایران و در آب‏های اطراف جزیره هنگام، در حمله ای تروریستی به وسیله شلیک دو موشک از ناو آمریکایی وینسنس مورد اصابت قرار گرفت و منفجر شد و تمامی ۲۹۰ نفر مسافر و خدمه آن به شهادت رسیدند. ۱۱۸ نفر از این مسافران بی‏گناه، زن و کودک بودند.
باید تجاوزات، جنایات وحشیانه وحشی گری و غیرانسانی انگلیس و متحدانش را به دنیا معرفی کنیم
دخالت و مداخله آمریکا و متحدانش در امور داخلی ایران بعد از مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین وغیره متاسفانه ۱۰۰ برابر هم بیشتر شده است چرا؟
آمریکا جنایتکار به همراه انگلیس جنایتکار از سال ۲۰۰۳ تاکنون به صورت غیر قانونی خاک عراق و لیبی را اشغال کردند چرا؟
حضور نیروهای آمریکایی و نیروهای انگلیسی در یمن غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است و باید خاک یمن را ترک کنند.
انگلیس را از یمن اخراج می‌کنیم
آمریکا باز هم نفت سرقتی از سوریه را به عراق قاچاق کرد
منابع رسمی سوریه گزارش دادند که نیروهای آمریکایی ده‌ها تانکر حامل نفت سرقتی از سوریه را به پایگاه‌های خود در عراق قاچاق کرده‌اند.
و این در حالی است که انگلیس جنایتکار به همراه کشورهای اروپایی جنایتکار و به سرکردگی آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال ۲۰۱۵ تاکنون انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای در اختیار ائتلاف متجاوز سعودی داده است چرا؟
سازمان ملل متحد خیانتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کرده است که نوکر آمریکا، کشورهای اروپا، عربستان سعودی، امارات و اسرائیل بوده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
0
0
و متاسفانه برخی ها در داخل کشور هنوز هم از حمایت همه آمریکا و متحدانش از اغتشاشات، درس عبرت نگرفتند وباز هم به دنبال مذاکره، گفت وگو و همکاری با آمریکا و مزدورانشان هستند شرم آور و تاسف بار است.

و متاسفانه برخی ها در داخل کشور هنوز هم از اهانت ها و خیانت های آمریکا و هم سه کشور اروپایی در مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین، درس عبرت نگرفتند وباز هم به دنبال مذاکره، گفت وگو و همکاری با آمریکا و مزدورانشان هستند شرم آور و تاسف بار است.

مشکلات مردم ایران 70 تا 80 درصد هیچ ارتباطی و ربطی به تحریم های ندارد و تاکنون هم نداشته است و فقط متاسفانه کوتاهی از توسط دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است.

آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از مرداد ماه سال 1332 تاکنون در امور داخلی ایران دخالت و مداخله می کند و همچنان نیز ادامه می کند
ولی متاسفانه جوادی‌حصار هنوز هم درک نمی کند، نمی داند، نمی فهمد و توجه نمی کند و از مذاکره مستقیم ایران با آمریکا و مزدورانشان استقبال می کند شرم آور و تاسف بار است.

و این در حالی است که دولت حسن روحانی در مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین، مردم ایران را گرفتار کرده است و هنوز هم مشکلات مردم ایران حل وفصل نشده است.

و این در حالی است که دولت حسن روحانی در مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین، کشور ایران را گرفتار کرده است و هنوز هم مشکلات کشور ایران حل وفصل نشده است.

دخالت و مداخله آمریکا و مزدورانشان در امور داخلی ایران بعد از مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین وغیره متاسفانه 100 برابر هم افزایش یافته است چرا؟

مذاکره مستقیم ایران با آمریکا همان مذاکره با اسرائیل است
باید از مذاکره مستقیم ایران با رژیم کودک کش صهیونیستی استقبال کنیم

و این در حالی است که ایران از سال 1392 تاکنون غرب اروپا هم گفت‌وگو کرده است و هنوز هم گفت وگو می کند ولی شما هنوز هم درک نمی کنید
ولی اما گفت وگو ایران ایران با غرب و اروپا در این مدت 9 سال جواب نداده است چرا؟

سوال اینجاست که پس چرا از سال 1392 تاکنون مشکل ایران با آمریکا و کشورهای اروپایی در مذاکره از طریق گفت وگو حل وصل نشده است.
و این در حالی است که ایران در این مدت 9 سال هزاران با آمریکا، کشورهای اروپایی وغیره مذاکره و گفت وگو کرده است ولی متاسفانه هنوز هم مشکلات مذاکره نیز ادامه دارد چرا؟

ایران در مذاکره دو راهی بیشتر ندارد
1- یا باید برجام را لغو کند 2 - و یا تسلیم آمریکا و اروپا شود
مشکل ایران با آمریکا از طریق مذاکره و گفت وگو حل نخواهد شد و حل نمی شود و از سال 1392 تاکنون برای همه مردم ایران و جهان ثابت شده است.

در سال 1392 موضوع مذاکره و گفت وگو ایران با آمریکا، کشورهای اروپایی وغیره 100 درصد فقط در باره صلح آمیز هسته ای و لغو همه تحریم های آمریکا جنایتکار و اروپا جنایتکار بوده است، نه، برنامه موشکی، حقوق بشر، جنگ اوکراین و روسیه وغیره پس دیگر مذاکره و گفت وگو با خیانتکاران و جنایتکاران 100 درصد غلط و اشتباه است


چهارشنبه 12 خرداد ماه سال 1400
اعتراف روحانی: امروز مسائل اصلی ما با آمریکایی ها در وین حل وفصل شده است/ سوال اینجاست پس چه شد؟ و این در حالی است که مسائل اصلی ایران با آمریکایی ها در مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، دوحه وغیره حل وفصل نشده است چرا؟

هزینه مذاکره و گفت وگو ایران با آمریکا، کشورهای اروپایی وغیره در این مدت 9 سال از کجا تامین شده است؟ از گران کردن کالا، اجناس، گوشت، مرغ، میئو، خودرو وغیره و هم از جیب مردم مظلوم ایران!

شرم آور و تاسف بار است که برخی ها در داخل کشور هنوز هم از مذاکره 9 سال درس عبرت نگرفته است.

شرم‌آور است که برخی دوباره به مذاکره دل‌خوش کنند.

رژیم جنایتکارآل سعود با کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل و در سایه سکوت سازمان های بین المللی بیش از12 هزار نفر را درمنا قتل عام کرده است ولی متاسفانه ومجامع حقوق بشری تاکنون کاری نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
واین درحالی است که آمریکایی ها جنایتکار، کشورهای اروپایی جنایتکار، کشورهای عربی جنایتکار، مدعیان حقوق بشرخیانتکار و سازمان های بین المللی خیانتکار تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات و حشیانه، وحشی گری و غیراسنانی سعودی ها جنایتکارنمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند.

متأسفانه عملکرد دولت روحانی ازسال 1392 تاکنون قابل دفاع نیست.
مذاکره با آمریکا و کشورهای اروپایی بی احترامی به خون شهداست.

چرا ایران از سال 2011 تاکنون با استناد به کتاب خاطرات خانم کلینتون و اظهارات ترامپ در دوره تبلیغات انتخابات مبنی بر ایجاد و حمایت از گروهکهای تکفیری داعش به مجامع بینالمللی شکایت نمیکند؟ هرچند شاید ترتیب اثر ندهند ولی باید ملتهای دنیا بدانند که این ادعای مبارزه با تروریسم توسط غربیها به سخره گرفتن جهان است چرا که سردمداران تروریسم دولتی شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی و همقطاران آنهایند نه جمهوری اسلامی. چطور آنها با توسل به مسائل دروغ توسط دادگاههای خود، جمهوری اسلامی را متهم و تقاضای خسارت میکنند!

مذاکره ایران با آمریکا و هم کشورهای اروپایی وغیره در باره صلح آمیز هسته ای از همان ابتدا غلط و اشتباه بوده است آمریکا و کشورهای اروپایی حق صلاحیت مذاکره در باره سلاح هسته ای ندارند چون به خاطر که خودشان سلاح هسته ای و انواع سلاح های ممنوعه و بمب های ممنوعه در اختیار دارند پس مذاکره ایران با آمریکا و کشورهای اروپایی از همان ابتدا غلط و اشتباه بوده است.

آمریکا در سال 2018 از توافق هسته ای و برجام خارج شده است و کشورهای اروپایی هم از سال 2015 تاکنون به تعهدات خود در توافق هسته ای و برجام عمل نکردند و هنوز هم عمل نمی کنند / پس ادامه پیگیری توافق هسته ای، برجام و مذاکرات 100 درصد فقط رئیسی و وزیر امور خارجه ایران و نمایندگان مجلس مقصر اصلی هستند برجام باید لغو شود.


دادگاه کیفری بین‌المللی بر اقدامات آمریکا سرپوش می گذارد.
دادگاه کیفری بین‌المللی بر اقدامات اروپا سرپوش می گذارد.
دادگاه کیفری بین‌المللی بر اقدامات ناتو سرپوش می گذارد.
دادگاه کیفری بین‌المللی بر اقدامات اسرائیل سرپوش می گذارد.
حکم دیوان کیفری بین المللی علیه پوتین دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش و مزدورانشان سرپوش بگذارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
0
0
کشف سلاح های اسرائیلی در مخفیگاه های داعش
یگانهای ارتش سوریه هنگام پاکسازی شهر المیادین در جنوب شرق دیرالزور، مقادیر زیادی سلاح های اسرائیلی کشف کردند.
کشف سلاح های اسرائیلی در مخفیگاه های داعشبه گزارش
یکی از فرماندهان میدانی ارتش سوریه اعلام کرد که نیروهای این کشور هنگام پاکسازی شهر المیادین در جنوب شرق دیرالزور، مقادیر زیادی سلاح های اسرائیلی کشف کردند.

وی تاکید کرد که سلاح های کشف شده شامل انواع سلاح های سنگین و متوسط و سبک می شود که برخی از آنها ساخت رژیم اشغالگر است و این علاوه بر صدها موشک و مهمات و سلاح های دیگری که ساخت پیمان ناتو و چندین کشور اروپایی و غربی است.

این فرمانده میدانی افزود: سلاح های کشف شده شامل تجهیزات زرهی و مقادیر زیادی سلاح های ضدزرهی است و این علاوه بر توپ ۱۵۵ میلیمتری با برد ۴۰ کیلومتر که ساخت پیمان ناتو است و تاریخ ساخت آن به سال ۲۰۱۱ ـ آغاز جنگ تروریستم علیه سوریه ـ باز می گردد.

فرمانده میدانی همچنین به کشف مقدار زیادی قطعات یدکی مدرن اشاره کرد که می بایست فقط در اختیار ارتش های منظم باشند، وی افزود: این امر نشانه ای دیگر بر میزان حمایت مستقیم و سازمان یافته از گروه تروریستی داعش توسط برخی کشورهای منطقه ای و بین المللی است که از همان ابتدا از جنگ تروریسم علیه سوریه حمایت کردند.


درپاسخ به نماینده نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ وبی شخصیت رژیم صهیونیستی در سازمان ملل
سخنان نماینده بی ادب اسرائیل درسازمان ملل شرم آوربود.
این درحالی است که مردم نوارغزه، لبنان، فلسطین، سوریه، عراق، یمن ومنطقه به صورت مستقیم وغیرمستقیم توسط صهیونیست ها با حمایت آمریکا جنایتکار قتل عام می شوند.
و این درحالی که سازمان های بین المللی و مدعیان حقوق بشرتاکنون هیچ اعتراضی به جنایات نمی کنند. ومجامع حقوق بشری تاکنون خفه خون گرفتند و کاری نمی کنند.
چرا سازمان های بین المللی تاکنون سکوت اختیارکرده اند.
حرف نماینده رژیم صهیونیستی دیگرچه اعتباری دارد؟
چه کسی باوری می کند نماینده جنایتکارشماره رژیم جعلی صهیونیستی درسازمان ملل متحد نگران تروریسم درمنطقه خاورمیانه است؟
آمریکا جنایتکارخودش به اسم دفاع ازحقوق بشر، مبارزه با تروریسم ازسال 2003 تاکنون بدترین جنایات را می کند و مرتکب شده است.
آمریکا جنایتکارشماره یک ازسال 2003 ازهنگام سرنگونی رژیم صدام نوکرخودش ودولت عراق براثرآن هزاران کودک و... جان خود را ازدست دادند هزاران زنان و دختران مورد تجاوز جنایات وحشیانه نظامیان آمریکایی و انگلیسی درسایرسکوت سازمان های بین المللی خیانت کار و بی عدالت و بی نظم تاکنون خفه خون گرفتند وکاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند وهمچنان نیزادامه می دهد.
آمریکا بسیارخطرناک ترازداعش است.
اسرائیل بسیارخطرناک ترازداعش است.
آمریکا مقصراصلی طولانی شدن جنگ درمنطقه است.
رفتاروحشیانه داعش مورد حمایت آمریکا وهم پیمانانش و مدعیان حقوق بشربا زنان و دحتران زیبای اسیر درعراق وسوریه!+ ویدئو
دوستان مدعیان حقوق بشرحامی داعش هستند.
نماینده رژیم صهیونیستی درسازمان ملل متحد مورد اعتماد ما نیست.
نماینده بی ادب اسرائیل را درسازمان ملل متحد به رسمیت نمی شناسیم.
ما رژیم جعلی صهیونیستی را به رسمیت نمی شناسیم.
رژیم صهیونیستی مانند آمریکا وعربستان سعودی بزرگترین ناقض حقوق بشراست.
نتانیاهو حشی بیشترین حمایت را ازتروریسم کرد.
نباید دربرابرجنایت های صهیونیست ها سکوت کرد.
اسرائیل سیاه ترین پرونده حقوق بشر را دارد.
نماینده بی فرهنگ اسرائیل درسازمان ملل یک دروغگوست و دروغ های زیادی گفته است.
کاری می کنم نماینده رژیم صهیونیستی درسازمان ملل اقدامتش پشیمان شود.
درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست اسرائیل درکاراست.
هرجا ظلمی، جنایت وستم است رد پای نتانیاهو را می تواند دید.
سکوت دربرابرجنایت ازخود جنایت بدتراست.
رژیم صهیونیستی دشمن تاریخی مسلمانان است.
امروز خطر رژیم صهیونیستی همه کشورها را تهدید می کند.
نتانیاهو ازترس ایران به پای آمریکا افتاد.
آمریکا درپی نجات صهیونیست ها دراست.
رژیم صهیونیستی متهم اصلی به کشتارمظلومان ومسلمانان درمنطقه وجهان است.
آل سعود ابزاردست آمریکا واسرائیل است.
اعتراف هولناک دیده بان حقوق بشرازجنایت مشترک آمریکا وعربستان دریمن!
سلاح های شیمیایی ازاسرائیل وارد خاک سوریه می شود.
رژیم صهیونیستی به تروریست ها درسوریه گازسارین داده است!
تروریست ها روزانه ازاسرائیل سلاح دریافت می کنند.
اسرائیل به تروریست ها درجنوب سوریه سلاح می دهد.
نتانیاهو با حمایت آمریکا درنوارغزه، فلسطین، لبنان، سوریه، یمن ومنطقه جنایت می کند.
جنایات جنگی اسرائیلی درمنطقه.
رژیم صهیونیستی با چراغ سبزآمریکا درمنطقه خاورمیانه وجهان جنایت می کند.
نتانیاهو با چراغ سبزآمریکا برسرمردم نوازغزه بمب خوشه ای استفاده کرده است.
نتانیاهو وداعش یک هدف را دنبال می کنند.
سلاح های داعش درعراق، سوریه، لبنان، یمن ومنطقه ساخت صهیونیست ها است.
داعش سلاح های آمریکایی دراختیاردارد.
جنایت سازمان یافته توسط آمریکا وهم پیمانانش علیه منطقه، حقوق بشرکجاست.
چرا رژیم صهیونیستی بیش از80 سال است کودکان را می کشد؟
رژیم صهیونیستی باید درمورد گازسارین توضیح دهد.
مخالفان سوریه با حمایت آمریکا واسرائیل ازسلاح شیمیایی استفاده کردند.
آمریکا و رژیم صهیونیستی درتاسیس وحمایت ازتروریست ها درمنطقه نقش دارند.
آمریکا ازداعش نفت می خرد.
اسرائیل ازداعش نفت می خرد.
اسرائیل حامی است.
رژیم صهیونیستی درحال کمک تروریسم است.
حملات هوایی نظامیان اسرائیلی درمدت 13 سال است نفرت مردم، نوارغزه، لبنان، سوریه ومردم دنیا ازاسرائیل را افزایش می دهد.
رژیم صهیونیستی تروریست پروراست!
سند حمایت نتانیاهوازتروریست های داعش و دیگرگروه تروریستی تکفیری.
داعش های آمریکا وهم پیمانانش درسوریه، لبنان، عراق و یمن چه می کنند؟
کمک تسلیحات آمریکا به داعش دراستان دیاله.
آمریکا متهم به حمایت ازداعش درعراق، سوریه ومنطقه است.
دست نتانیاهو و آمریکا دریک کاسه است.
حملات هوایی آمریکا واسرائیل برای حمایت ازداعش است.
آمریکا یک دولت تروریستی است.
اسرائیل یک دولت تروریستی است.
آمریکا واسرائیل قوانین بین المللی را زیرپا گذاشت.
دست نتانیاهو به خون منطقه وجهان آغشته است.
مجروحان داعش درفلسطین اشغالی درمان می شوند + عکس
مجروجان داعش و دیگرگروهای تروریستی درمدت 13 سال است درفلسطین اشغالی درمان می شوند.
تروریسم را شما ایجاد کردید.
تروریسم را شما به جود آورید.
القاعده را شما ایجاد کردید.
القاعده را شما به جود آورید.
داعش را شما ایحاد کردید.
داعش را شما به جود آورید.
جبهه النصره را شما ایجاد کردید.
جبهه النصره را شما به جود آورید.
ارتش آزاد سوریه را شما ایجاد کردید.
ارتش آزاد سوریه را شما به جود آورید.
مخالفان سوریه را شما ایجاد کردید.
مخالفان سوریه را شما به جود آوردید.
شوریشان سوریه را شما ایجاد کردید.
شوریشان سوریه را شما به جود آورید.
تکفتری ها منطقه را شما ایجاد کردید.
تکفیری ها را شما به جود آورید.
تروریست ها خارجی را شما ایجاد کردید.
تروریست ها خارجی را شما به جود آورید.
تروریست های سوریه را دراین مدت 13 سال است شما ایجاد کردید.
تروریست های سوریه را دراین مدت 13 سال است شما به جود آورید.
شما بیش از80 سال است مرتکب جنایت علیه بشریت درفلسطین شده است.
شما مرتکب جنایت جنگی درنوارغزه شده است.
شما مرتکب جنایت جنگی درلبنان شده است.
شما مرتکب جنایت جنگی درسوریه شده است.
شما مرتکب جنایت جنگی دریمن شده است.
شما مرتکب قتل عام نسل کشی مظلومان و مسلمانان، درمیانمارشده است.
رژیم صهیونیستی درمدت 13 سال است نیروی هوایی تروریسم شده است.
رژیم صهیونیستی درمدت 13 سال است نیروی هوایی القاعده شده است.
رژیم صهیونیستی درمدت 13 سال است نیروی هوایی داعش شده است.
رژیم صهیونیستی درمدت 13 سال است نیروی هوایی جبهه النصره شده است.
رژیم صهیونیستی درمدت 13 سال است نیروی هوایی مخالفان سوری شده است.
رژیم صهیونیستی درمدت 13 سال است نیروی هوایی شوریشان سوریه شده است.
رژیم صهیونیستی درمدت 13 سال است نیروی هوایی تروریست های سوریه شده است.
رژیم صهیونیستی درمدت 13 سال است نیروی هوایی تروریست ها جارجی درسوریه شده است.
رژیم صهیونیستی درمدت 13 سال است نیروی هوایی رژیم جنایتکارآل سعود دریمن شده است.
اسرائیل درجنایت های تروریست های وسعودی ها شریک جرم است.
سازمان های بین المللی دهان سگ هارشان را درسازمان ملل بیندند.
ازشورای امنیت سازمان ملل متحد می خواهد که دهان سگ هارشان را درسازمان ملل ببندند.
سازمان ملل متحد ازکمک آمریکا وهم پیمانانش به داعش و دیگرگروه های تروریستی آگاه است.
رئیس شورای امنیت سازمان ملل متحد درمدت 13 سال است ازکمک های و حمایت های مدعیان حقوق بشر به ترووریست های داعش درعراق وسوریه ومنطقه آگاه است.
مدعیان حقوق بشربجای داعش ونیروهای سوریه را هدف قرارمی دهند.
مدعیان حقوق بشربه جای تروریسم غیرنظامیان سوری را هدف قرارمی می دهند.
مدعیان حقوق بشر ازسال 2003 تاکنون تروریسم را مدیریت می کنند.
داعش درمدت 913 سال است با حمایت آمریکا وهم پشمانانش نفت را به فلسطین اشغالی می برد. وهمچنان نیزادامه می دهد.
مارزه با رژیم صهیونیستی، دفاع ازمظلومان، مسلمانان و دین اسلام است.
رژیم صهیونیستی درمدت 13 سال است ازتروریست های سوریه حمایت نظامی می کند.
برخی کشورهای عربی جنایتکارشماره یک پیمانکاراصلی رژیم کودک کش شده است.
شما چه غلطی درخاک فلسطین اشغالی می کنید؟
شما چه غلطی درخاک لبنان می کنید؟
شما چه غلطی درخاک نوارغزه می کنید؟
شما چه غلطی درخاک سوریه می کنید؟
شما چه غلطی دریمن می کنید؟
شما چه غلطی دراقلیم کردستان عراق می کنید؟
رژیم صهیونیستی مانند آمریکا جنایتکار به طور مستقیم ازسال 2003 تاکنون ازتروریسم حمایت می کند وهمچنان نیزادامه می دهد.
ادعای نماینده بی ادب رژیم صهیونیستی درسازمان ملل درباره ایران دروغ است.
نماینده بی ادب اسرائیل درسازمان ملل پای خود را ازگلیمش درازترکرد.
نتانیانو داعش را به وجود آورد.
اسرائیل باعث پیدایش داعش شد.
رژیم صهیونیستی با داعش مهربان است.
نتانیاهو به جنایات جنگی درخاورمیانه وجهان باید محاکمه شود.
حملات هوایی اسرائیل به لبنان و سوریه برای حمایت ازداعش است.
اسرائیل درمدت 13 سال شریک جنایات تروریست های تکفیری درسوریه است.
رژیم صهیونیستی اصلی ترین تامین کننده سلاح داعش است.
به تروریست ها وحامیانشان پاسخ جدی می دهیم.
رژیم جعلی صهیونیستی باید ازخاک فلسطین اشغالی خارج شود.
صهیونیست ها نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ، بی شخصیت بیش از 300 سال است تاکنون بویی ازانسانیت نبرده اند.
سگ وحشی کره شمالی با شرفترازاین صهیونیست ها هستن.
تروریستم هم با شرفترازاین صهیونیست ها هستن.
حمله رژیم صهیونیستی به نوارغزه، لبنان، سوریه ویمن، اجرای قانون جنگل بود.
موشک های مان را تقویت می کنیم ازمردم یمن، سوریه، عراق نوازغره دفاع می کنیم.
نماینده وحشی اسرائیل درسازمان ملل بیش از 80 سال است بویی انسانیت نبرده است.
رژیم صهیونیستی وعربستان سعودی همچنان حامی تروریسم هستند.
رژیم صهیونیستی ثابت کرد که حامی تروریسم است.
داعش و رژیم صهیونیستی یکی هستند.
اسرائیل ازتکفیری ها بدتراست.
مردم ایران جنایات اسرائیل را فراموش نمی کنند.
دربرابر اشغالگری رژیم صهیونیستی سکوت نمی کنیم.
برای اثبات کمک رژیم صهیونیستی به داعش اسناد زیادی دارد.
رژیم صهیونیستی بیش از 80 به قوانین بین المللی احترام نمی گذارد.
نتانیاهو وحشی ازحمایت گروه های تروریستی درمنطقه وجهان دست نخواهد کشید.
چه کسانی داعش را به وجود آوردند/ دوستان وحشی رژیم صهیونیستی حامی داعش هستند.
اسرائیل فرقی با داعش ندارد.
رژیم صهیونیستی با داعش همدست است.
پشتیبانی نظامی اسرائیل جنایتکار ازعربستان سعودی دریمن.
پل هوایی اسرائیل برای کمک به عربستان سعودی درجنگ یمن.
اسرائیل بیش از 80 سال است هیچگاه به قوانین بین المللی احترام نمی گذارد وهمچنان نیزادامه می دهد.
حمایت رژیم صهیونیستی ازداعش ودیگرگروه های تروریستی ادامه دارد.
ازتباط رژیم صهیونیستی با داعش و دیگرگروه های تروریستی آشکاراست.
اسرائیلی منبع اصلی تروریسم بین المللی است.
آنچه امروزدرمنطقه خاورمیانه وجهان دیده می شود منعکس کننده جنایات رژیم صهیونیستی است.
مقامات اسرائیلی با دستورحمله به نوارغزه ولبنان وسوریه مرتکب جنایات جنگی شده اند.
هواپیماهای رژیم صهیونیستی تاکنون 995 بارنوارغزه را باحمایت آمریکا جنایتکاربمباران کردند.
تامین امنیت دولت تروریستی رژیم صهیونیستی همواره اولویت ملی آمریکا جنایتکاربوده است.
آمریکا جنایتکار درمدت 13 سال گذشته، 100 میلیان دلارکمک نظامی دراختیاراسرائیل جنایتکارقرارداده است.
اسرائیل جنایتکارجنگی است وباید محاکمه شود.
نماینده بی ادب اسرائیل درسازمان ملل، درباره کمک رژیم صهیونیستی درمدت 13 سال به تروریست های داعش و تروریست های سوریه باید توضیح دهد.
رژیم صهیونیستی، آمریکا و عربستان سعودی حامی داعش هستند.
رژیم صهیونیستی درمدت 13 سال است برای داعش درعراق وسوریه سلاح می فرستاد.
رژیم صهیونیستی پدرواقعی تروریسم درمنطقه وجهان است.
رژیم صهیونیستی یک تروریسم واقعی است.
حملات جنگنده های اسرائیلی درمدت 13 سال است نشان دهنده حمایت ازتروریست های داعش ودیگرگروه های تروریستی تکفیری درسوریه است.
اعتراف سران رژیم صهیونیستی درباره حمایت نتانیاهو ازتروریست ها درسوریه!
آمریکا ازتجاوزنتانیاهو حمایت می کند.
دخالت نظامی رژیم صهیونیستی درسوریه را محکوک می کند/ ما ازملت سوریه و دولت قانونی اسد حمایت می کنیم.
بمب ساخت آمریکا برسرمردم نوارغزه!
بمب های ساخت آمریکا وغرب درنوازغزه توسط رژیم صهیونیستی استفاده شده است.
شورای امنیت سازمان ملل متحد تاکنون به مسئولیتش برای محاکمه اسرائیل عمل نمی کند.
نیروهای آمریکایی به صورت غیرقانونی به درخواست نتانیاهو به سوریه اعزام شدند.
کسی اگر به اصطلاح قصد مبارزه با تروریسم، القاعده، داعش، جبهه النصره و دیگرگروه های تروریستی را دارد باید به سراغ رژیم جعلی صهیونیستی برود.
اسرائیل مرتکب جنایت جنگی درمنطقه وجهان شده است.
برخی اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد درپی نجات حامیان تروریسم درمنطقه خاورمیانه است.
امروز عامل اصلی مسلمان کشی درمنطقه و جهان رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا است.
رژیم صهیونیستی درجنگ نوارغزه از سلاح های ممنوعه استفاده کرده است.
حمله جنگنده های اسرائیلی به جنوب سوریه عمدی و با هماهنگی داعش و النصره بود.
آمریکا واسرائیل شریک جنایات جنگی شده اند.
رژیم صهیونیستی بیش از 80 سال است کشورهای اسلامی را به جان هم انداخته است.
حمله رژیم صهیونیستی به ارتش سوریه موجب تقویت موضع تروریست های سوریه شده است.
رژیم صهیونیستی درمدت 13 سال است فقط امنیت تروریسم وتروریست های داعش را تامین می کتد.
رژیم صهیونیستی درمدت 13 سال است ازتروریست ها درسوریه حمایت می کند.
قدرت گرفتن القاعده دریمن با کمک آمریکا و اسرائیل بوده است.
حمایت آمریکا و اسرائیل ازتکفیری ها صدای مردم دنیا را درآورد.
رژیم صهیونیستی درمدت 13 سال است درسوریه شکست خورد و حالا به اقلیم کردستان عراق چشم دارد.
دست نتانیاهو درمنطقه وجهان درحمایت ازتروریسم وداعش روشده است.
ازآل سعود و نتانیاهو انتقام می گیریم.
عربستان ازتکفیری ها بدتراست.
اسرائیل ازتکفیری ها بدتراست.
دوستان نتانیاهو حامی داعش هستند.
رژیم صهیونیستی بیش از 80 است عامل اصلی رنج کودکان فلسطین است.
اوباما داعش را به جود آورد.
آل سعود داعش را به جود آورد.
نتانیاهو داعش را به جود آورد.
مسئولان قبلی آمریکا جنایتکارشماره یک داعش را بوجود آوردند.
مدعیان دروغین حقوق بشرداعش را بوجود آوردند.
آمریکا ونوکران درمنطقه داعش را بوجود آوردند.
آمریکا وهم پیمانانش عامل جنگ، بی ثباتی و ناامنی درمنطقه هستند.
آمریکا وهم پیمانانش عامل اصلی جنگ درمنطقه است.
آمریکا وهم پیمانانش عامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم درمنطقه است.
متهم کردن ایران حامی تروریسم و... ازسوی حامیان تروریسم مانند آمریکا وهم پیمانانش درواقع به سرپوش گذاشتن به جنایت های، خیانت های، دخالت های و تجاوزهای خودشان درمنطقه خاورمیانه و جهان است.
درخواست ازرسانه ها
خواهش می کنم صدای ما را گوش سازمان های بین المللی، سازمان های مدعی دفاع ازحقوق بشر، مدعیان حقوق بشر و حامیان اصلی تروریسم برسانید.



رژیم جعلی صهیونیستی جنایتکار با حمایت مستقیم آمریکا جنایتکاردرسایه سکوت تمام سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکارشماره یک مرتکب بیش از999 میلیون مورد نقض حقوق بشر، ناقض قوانین الملل، ناقض حقوق بین الملل، درفلسطین، نوارغزه، لبنان، سوریه، عراق، یمن، منطقه وجهان شده است وهمچنان نیزادامه می دهد. ومجامع حقوق بشری تاکنون خفه خون گرفتند و کاری نمی کنند.
رژیم جعلی صهیونیستی جنایتکار با آمریکا جنایتکار مرتکب جنایت جنگی درکل منطقه خاورمیانه شده است و همچنان نیز ادامه می دهد.
سازمان های بین المللی فقط تماشاگرجنایات صهیونیست ها درمنطقه خاورمیانه وجهان هستند.
تجاوز رژیم صهیونیستی به نوارغزه، لبنان، یوریه ویمن براساس هیچ رژیم حقوقی قابل پذیرش نیست.
کشتارمردم سوریه وعراق ولبنان ویمن و... توسط صهیونیست ها با کدام حقوق بین الملل سازگاراست.
تروریسم تکفیری نتیجه سیاست نادرست وغلط رژیم جعلی صهیونیستی درمنطقه خاورمیانه وجهان است.
ساست بی شرمانه کشورهایی اروپایی جنایتکارشماره یک و به ویژه آمریکایی ها جنایتکارشماره یک که دم دفاع ازحقوق بشرمی زنند چرا درمقابل این رژیم صهیونیستی خفه خون گرفتند و کاری نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند و لال شده اند..
صهیونیست ها با آ حمایت آمریکا وغرب به هرجنایتی دست می زنند تا اسلام را نابود کنند.
صهیونیست ها ثابت کرده است که دشمن درجه یک دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان و کل بشریت هستند.
همکاری برخی کشورهای عربی جنایتکارشماره یک تحت امر رژیم جنایتکارآل سعود نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت پادشاه عربستان سعودی با صهیونیست اهانت، توهین و خیانت دین اسلام و مسلمانان است.
نه تنها مردم خاورمیانه، بلکه مردم کل دنیا جنایات رژیم جعلی صهیونیستی را فراموش نمی کنند.
برای اثبات کمک حمایت همه جانبه رژیم جعلی صهیونیستی به تمام تروریست های منطقه خاورمیانه وجهان اسناد زیادی وجود دارد.
دربرابر اشغالگری رژیم جعلی صهیونیستی سکوت نمی کنیم.
سازمان ملل بین المللی درباره پرونده جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت رژیم جعلی صهیونیستی کاری ازدسشان برنمی آید. سازمان های بین المللی مقر اصلی حامیان تروریسم بوده است.
چرا کسی درمدت 13 سال است درسازمان های بین المللی تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به نوارغزه، لبنان و سوریه را محکوم نکرد؟
و این درحالی است که مدعیان حقوق بشر درمدت 13 سال است هیچ اعتراضی به این صهیونبست ها نمی کنند.
نتانیاهو نحس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت سگ هار آمریکا ازحمایت تروریسم، القاعده، داعش، جبهه النصره، مخالفان سوریه، تکفیری ها، ارتش آزاد سوریه و گروه های تروریستی درمنطقه دست نخواهد کشید.
اسرائیل بیش از 80 سال است هیچگاه به حقوق بین الملل و قوانین بین الملل احترام نمی گذارد.
نتانیاهو جنایتکار جنگی است و باید محاکمه شود.
نتانیاهو درمدت 13 سال است با کمک های مالی کشورهای عربی به سرکردگی آمریکا برای تروریست ها درسوریه سلاح می فرستاد.
حمله جنگنده های اسرائیلی نشان دهنده حمایت ازتروریست های داعش است.
سازمان ملل با عاملان بمباران درسوریه چه کرد؟ سازمان ملل ازتجاوز ترامپ و نتانیاهو حمایت می کند.
شورای امنیت سازمان ملل با عاملان بمباران درسوریه چه کرد؟ شورای امنیت سازمان ملل ازتجاوز ترامپ و نتانیاهو حمایت می کند.
سازمان ملل درمدت 13 سال است به مسئولیتش برای محاکمه آمریکا واسرائیل عمل نمی کند.
شورای امنیت سازمان ملل درمدت 13 سال است به مسئولیتش برای محاکمه آمریکا واسرائیل عمل نمی کند.
بمب های ساخت آمریکایی، اروپایی و اسرائیلی برسرمردم سوریه!
حمله آمریکا واسرائیل به ارتش سوریه موجب تقویت موضع تروریست ها شده است.
حمایت آمریکا ازتکفیری ها صدای مردم کل دنیا را درآورد.
حمایت رژیم جعلی صهیونیستی ازتکفیری ها صدای مردم کل دنیا را درآورد.
قدرت گرفتن تروریست ها درسوریه ومنطقه با کمک و حمایت همه جانبه آمریکا واسرائیل بوده است.
پول مکه خرج تروریست های منطقه وجهان می شود.
آل سعود آبروی دین اسلام برده است.
جنگ عراق، یمن، سوریه، لیبی، پاکستان، افغانستان و... با پول عربستان سعودی تامین می شود.
ادعای فرمانده تروریست های سوریه : آمریکا به ما سلاح می دهد.
دلال عربستانی خرید سلاح انگلیسی برای داعش بود؟
تجهیز تروریست های سوریه به سلاح های آمریکایی.
آمریکا ازتکفری ها بدتراست.
اسرائیل ازتکفیری بدتراست.
دوستان واشنگتن حامی داعش هستند.
دوستان کاخ سفید حامی تروریسم هستند.
دوستان آمریکا حامی تروریست های منطقه خاورمیانه هستند.
کاخ سفید ومتحدانش ازسال 2003 تاکنون تروریسم تعیین دولت های منطقه استفاده می کنند.
998 نطامی سوریه ای و بیش از 13 هزارنفر غیرنظامی سوری دربمباران آمریکا واسرائیل کشته شدند.


سیاست بی شرمانه عربستان سعودی درمنطقه
ناتوانی، کوتانی، سکوت و خیانت های کشورهای به اصطلاح اسلامی دربرابر جنایت های وحشیانه وحشی و گری، خیانت های، دخالت های، مداخله گری و تجاوزهای عربستان سعودی درسوریه، لبنان، عراق، یمن ومنطقه شرم آوراست.
عربستان جنایتکارازبزرگ ترین حامیان داعش درمنطقه خاورمیانه وجهان است.
عربستان سعودی به عنوان یکی ازبزرگترین حامیان گروه های تروریستی درمنطقه خاورمیانه وجهان است.
سعودی ها به سرکردگی آمریکا ازتروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و دیگرگروه های تروریستی درمنطقه حمایت می کنند.
99 درصد عربستان عامل جنگ، بی ثباتی و ناامنی درسوریه، لبنان، نوارغزه، فلسطین، عراق، افغانستان، پاکستان، لیبی، مصر، یمن، منطقه وجهان است.
99 درصد عربستان سعودی عامل اصلی جنگ درمنطقه خاورمیانه وجهان است.
99 درصد عربستان سعودی عامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم درمنطقه خاورمیانه وجهان است.
حامی تروریسم دولتی عربستان سعودی است.
عربستان سعودی همچنان بزرگترین دولت حامی تروریسم درجهان است.
القاعده ساخته عربستان سعودی است.
نگران ما ازجنایات وحشیانه وحشی گری بی حساب و کتاب آمریکا درمنطقه است.
نگران ما ازجنایات وحشیانه وحشی گری بی حساب و کتاب عربستان سعودی درمنطقه است.
نگران ما ازجنایات وحشیانه وحشی گری بی حساب و کتاب رژیم صهیونیستی درمنطقه است.




نتیجه گفت‌وگو ایران در این مدت 9 سال با غربی‌ها جنایتکار صفر!
آمریکا یا اروپا مشکلات ما را حل نمی کنند
انتظار حل مشکلات با آمریکا یا اروپا اشتباه است.
اگر انتظار داریم آمریکا یا اروپا مشکلات ما را حل کنند اشتباه می کنیم
آمریکا فقط زبان زور را می فهمد.
اروپا فقط زبان زور را می فهمد.
اغتشاشات اخیر در سازمان های جاسوسی آمریکا، اروپا و اسرائیل و مزدورانشان طراحی شده بود.
و این در حالی است که فرانسه جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 1357 تاکنون در امور داخلی دخالت و مداخله می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. فرانسه جنایتکار از سال 1357 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین همه جانبه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

و این در حالی است که فرانسه جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 1357 تاکنون در امور داخلی دخالت و مداخله می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. فرانسه جنایتکار از سال 1357 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین همه جانبه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

به دولت فرانسه اجازه نمی‌دهیم پا را از گلیم خود فراتر گذارد / اقدام توهین آمیز نشریه‌ای فرانسوی در انتشار کاریکاتور علیه مرجعیت دینی و سیاسی بدون پاسخ قاطع نخواهد بود

مذاکره ایران با فرانسه از همان ابتدا غلط و اشتباه بود چون به خاطر که فرانسه جنایتکار دشمن تاریخی مردم ایران بوده است.

دفاع بی‌شرمانه وزیر خارجه فرانسه از اقدامات توهین‌آمیز نشریه شارلی‌ابدو

فرانسه جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 1357 تاکنون بزرگترین تهدید برای ملت ایران بوده است. و این در حالی است که فرانسه جنایتکار ... دست‌نشانده رژیم کودک‌کش سعودی از سال 2015 تاکنون در نقض توافق هسته ای کنار آمریکا جنایتکار بوده است. و این در حالی است که فرانسه جنایتکار سگ دست نشانده رژیم کودک کش سعودی از سال 2017 تاکنون در نقض برجام کنار آمریکا جنایتکار بوده است. فرانسه جنایتکار به همراه کشورهای غربی و کشورهای عربی منطقه از سال 1980 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین در عراق و کشورهای اروپایی ضد علیه ملت ایران و ضد علیه نظام جمهوری اسلامی ایران همه جانبه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

بهترین گزینه و پاسخ مردم ایران، ارتش و سپاه 100 درصد فقط نابودی پایگاه های آمریکا در عراق، سوریه و خاورمیانه است. در زمان که انگلیس جنایتکار و فرانسه جنایتکار و آمریکا جنایتکار و اروپا همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه و منطقه خاورمیانه حمایت می کردند و متاسفانه ظریف و عراقچی وغیره هم با انگلیس، جنایتکار، فرانسه و آمریکا جنایتکار و اروپا جنایتکار مذاکره و همه جانبه همکاری می کردند چرا؟ سه کشور اروپایی جنایتکارعضو برجام، همه جانبه از اغتشاشگران حمایت کردند شرم آور و تاسف بار است. سه کشور اروپایی عضو برجام، آتش بیار معرکه اغتشاشات انگلیس، فرانسه و آلمان سه کشور اروپایی عضو برجام در این روزها با صدور بیانیه‌های مداخله جویانه درباره اغتشاشات اخیر در ایران و تهدید به تحریم و اعمال آن، آتش بیار معرکه اغتشاشات شده‌اند.

به فرانسه جنایتکار اعتماد نداریم/آنان آشکارا از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می‌کنند و همچنان نیز ادامه می دهند. جای بسی تاسف است در شرایطی که مقامات کشورهای اروپایی داعیه حقوق بشر و به طور خاص، حقوق زنان را سر می دهند،در کشوری اروپایی، یک بانوی ایرانی در جایگاه یک مقام عالی دیپلماتیک مورد حمله سلاح سرد قرار گرفته و البته همزمان در داخل کشور ایران این گروه های تروریستی مورد حمایت برخی کشورهای اروپایی با توزیع سلاح و ساماندهی اراذل و اوباش جان آحاد ملت ایران و جوانان و زنان این مرز و بوم را مورد حمله قرار داده اند و همان مقامات اروپایی علیرغم ادعاهای دروغین، سکوت اختیار کرده اند! این اقدامات به رهبری گروه تروریستی سازمان مجاهدین خلق که بیش از این سبب سلب حیات از بیش از 18 هزار هموطن ایرانی ما شده اند، صورت گرفته و بنابر سوابق این گروه تروریستی ،این عمل حرکت جدیدی از سوی آنها نیست و جای تعجب ندارد! تعجب اینجاست که این گروه تروریستی در مامنی که مقامات اروپایی مدعی حقوق بشر برایشان فراهم کرده

ناتو جنایتکار هم به اوکراین کمک میکند سوال اینجاست پس چرا ناتو بابت کمک به اوکراین تحریم نمی شود اسرائیل جنایتکار هم به اوکراین کمک میکند سوال اینجاست پس چرا ناتو بابت کمک به اوکراین تحریم نمی شود همانطور که غرب به اوکراین کمک میکند و این در حالی است که اوکراین هم از سال 1400 تاکنون علیه روسیه از سلاح های ساخت آمریکایی و اروپایی و اسرائیلی استفاده کرده است و هنوز استفاده می کند چرا؟ عربستان سعودی از سال 1394 تاکنون در جنگ یمن از سلاح های آمریکایی استفاده می کند چرا؟ عربستان سعودی از سال 1394 تاکنون در جنگ یمن از سلاح های کشورهای اروپایی استفاده می کند چرا؟ عربستان سعودی از سال 1394 تاکنون در جنگ یمن از سلاح های اسرائیلی استفاده می کند چرا؟ دیگر هیچ کس در اروپا و منطقه و جهان نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی عربستان سعودی و متحدانش سرپوش بگذارد. همانطور که غرب به ائتلاف متجاوز سعودی کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی میکند

ما دیگر به مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین نیاز نداریم و فقط در برابر مقابله دخالت، مداخله گری، اهانت، خیانت، تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش بمب اتمی نیاز داریم به آمریکا جنایتکار اعتماد نداریم/آنان آشکارا از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می‌کنند و همچنان نیز ادامه می دهند. به اروپا جنایتکار اعتماد نداریم/آنان آشکارا از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می‌کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

پیام ما هم به آمریکا جنایتکار روشن است به کشتار مردم مظلوم، بی دفاع، بی گناه پایان دهید و ارسال تسلیحات به عربستان سعودی، امارات، اوکراین، اسرائیل و مزدورانشان را متوقف کنید. پیام ما هم به اروپا جنایتکار روشن است به کشتار مردم مظلوم، بی دفاع، بی گناه پایان دهید و ارسال تسلیحات به عربستان سعودی، امارات، اوکراین، اسرائیل و مزدورانشان را متوقف کنید. عمر هلال، نماینده مراکش در سازمان ملل دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد. عمر هلال، نماینده مراکش در سازمان ملل دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اروپا و متحدانش سرپوش بگذارد. عمر هلال، نماینده مراکش در سازمان ملل دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی عربستان سعودی و متحدانش سرپوش بگذارد. عمر هلال، نماینده مراکش در سازمان ملل دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی امارات و متحدانش سرپوش بگذارد.


دوستان آمریکا حامی تروریسم هستند. دوستان آمریکا حامی القاعده هستند. دوستان آمریکا حامی داعش هستند. دوستان آمریکا حامی تکفیری ها هستند. دوستان آمریکا حامی گروه های تروریستی هستند. و این در حالی است که آمریکا جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار و اسرائیل و با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکار و امارات جنایتکار از سال 2011 تاکنون انواع سلاح های مورد نیازی تروریست های داعش را در سوریه و عراق و غیره تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. از سال 2011 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی ناتوان و عاجز از تروریست ها در سوریه و منطقه خاورمیانه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. حضور آمریکا جنایتکار در سوریه و عراق غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است. دولتمردان آلبانی بدانند در اختیار قرار دادن قلمرو کشور خود به عنوان پایگاه سازمان تروریستی منافقین مصداق آشکار تروریسم دولتی است و این آتشی که برافروخته‌اند در آینده دامن خودشان را هم خواهد گرفت.

غربی ها جنایتکار چگونه می خواهد با دوستانشان بجنگند؟ کشورهای غربی جنایتکار که ازتروریست های حمایت می کنند و دوست آنها هستند، چگونه ادعای مبارزه با آنها را دارند؟ کشورهای غربی جنایتکار طوطی وار دروغ های خود را درباره عملیات ارتش سوریه تکرار می کنند. که غربی ها جنایتکارچگونه می توانند با تروریست ها بجنگند در حالی که از آنها به عنوان یک منبع اطلاعاتی استفاده می کنند. دولت های نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت این کشورهای غربی جنایتکار با تروریست ها ارتباط دارند.


چرا عربستان سعودی حادثه تروریستی شیراز را محکوم نکرد القاعده از سال 2001 تاکنون یکی از دستگاه های دولت تروریست عربستان سعودی است. القاعده هم همان داعش است. چون به خاطر که داعش از سال 2011 تاکنون یکی از دستگاه های دولت تروریست عربستان سعودی است. از شهریور ماه سال 1359 تاکنون در هر جای ایران، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان جنایتی رخ می دهد دست عربستان سعودی جنایتکار در کار است. عربستان سعودی جنایتکار یکی از حامی اصلی مالی گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی بوده است.
از تعطیلی موسسه تحقیقات فرانسه در ایران استقبال می کنیم
ادامه مداخله‌های فرانسه جنایتکار و سایر کشورهای اروپایی جنایتکار در امور داخلی کشورمان به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است.
ادامه مداخله‌های فرانسه جنایتکار و سایر کشورهای اروپایی جنایتکار در امور داخلی کشورمان به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است.

و این در حالی است که انگلیس جنایتکار از سال 2001 تاکنون از تروریسم، القاعده و سایر گروه های تروریستی در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان حمایت نظامی می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
و این در حالی است که انگلیس جنایتکار از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش و سایر گروه های تروریستی در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان حمایت نظامی می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.


حضور نظامی آمریکا جنایتکار در عراق و سوریه همچنان تهدیدی علیه کل منطقه خاورمیانه است.
حضور نظامی کشورهای اروپایی جنایتکار در عراق و سوریه همچنان تهدیدی علیه کل منطقه خاورمیانه است.

داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش همچنان تهدیدی علیه کل جهان است.
داعش مورد حمایت اروپا و متحدانش همچنان تهدیدی علیه کل جهان است.

تصاویری از آتش‌زدن و تخریب اموال مردم توسط اغتشاشگران مورد حمایت مدعیان دروغین حقوق بشر سگ دست نشانده رئیس بی ادب شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار!
تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا و متحدانش در جهان در سال 1945 شروع و آغاز شده است و همچنان نیز ادامه دارد.
دیگر هیچ کس در لندن نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی انگلیس و متحدانش سرپوش بگذارد.
100 درصد فقط حق با پوتین است چون به خاطر انگلیس و متحدانش همه جانبه از اوکراین کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی کردند.
و این در حالی است که انگلیس جنایتکار از سال 1357 تاکنون به همراه اروپا جنایتکار؛ گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین را پناه داده است چرا؟
و این در حالی است که اسرائیل در سال 1918 با حمایت مستقیم انگلیس خاک فلسطین اشغال کرده است.
و هنوز هم انگلیس از تجاوز و جنایت اسرائیل حمایت می کند.
انگلیس جنایتکار باید به دلیل جنایات جنگی در افغانستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن پاسخگو باشد.

و این در حالی است که اوکراین از سال 1400 تاکنون از تسلیحات غربی برای کشتار مردم دونتسک استفاده می‌کند
اوکراین از سلاح‌های غربی برای کشتار غیرنظامیان در دونتسک استفاده می‌کند.

اجازه دخالت در امور داخلی خود را به هیچ کشوری نمی‌دهیم
اروپا جنایتکار باید به حقوق بشر، به‌ویژه حقوق زنان احترام بگذارد
آلمان جنایتکار باید به حقوق بشر، به‌ویژه حقوق زنان احترام بگذارد
اروپا جنایتکار هم مانند آمریکا جنایتکار در مذاکره، توافق هسته ای و برجام و مذاکرات وین به ایران خیانت کرده است.
رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور در جنگ تحمیلی از سلاح شیمیایی ساخت آمریکا و کشورهای اروپایی علیه مردم ایران استفاده می کرد که دبیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار کجا بود.
آلمان که با سلاح‌های شیمیایی اهدایی به صدام، هزاران ایرانی و عراقی را در جنگ تحمیلی به شهادت رساند و هزاران نفر را زخمی کرد که هنوز هم از آثار آن بمب‌های اهدایی در رنج و سختی‌اند نمی‌تواند مدعی حقوق بشر باشد. لطفاً دهانش را ببندد و چیزی نگوید.
آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل به همراه القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی از سال 2011 تاکنون در جنگ سوریه بیش از 700 هزار نفر قتل عام کردند و سازمان های بین المللی هم فقط سکوت اختیار کرده اند چرا؟

آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات و اسرائیل به همراه القاعده، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی از سال 2001 تاکنون در افغانستان و منطقه خاورمیانه بیش از 999 هزار نفر قتل عام کردند و سازمان های بین المللی هم فقط سکوت اختیار کرده اند چرا؟

آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل به همراه القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی از سال 2011 تاکنون در جنگ سوریه بیش از 700 هزار نفر قتل عام کردند و سازمان های بین المللی هم فقط سکوت اختیار کرده اند چرا؟

اسرائیل طی سال ۲۰۲۲ بیش از ۵۲ کودک فلسطینی را به شهادت رسانده است
رژیم صهیونیستی بیش از ۵۲ کودک فلسطینی را از آغاز سال جاری میلادی به شهادت رسانده است سوال اینجاست پس مدعیان دروغین حقوق بشر سگ دست نشانده کاخ سفید کجا هستند.
آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات و اسرائیل به همراه القاعده، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی از سال 2001 تاکنون در افغانستان و منطقه خاورمیانه بیش از 999 هزار نفر قتل عام کردند و سازمان های بین المللی هم فقط سکوت اختیار کرده اند چرا؟
آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل به همراه القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی از سال 2011 تاکنون در جنگ سوریه بیش از 700 هزار نفر قتل عام کردند و سازمان های بین المللی هم فقط سکوت اختیار کرده اند چرا؟

و این در حالی است که انگلیس جنایتکار از سال 2001 تاکنون از تروریسم، القاعده و سایر گروه های تروریستی در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان حمایت نظامی می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
و این در حالی است که انگلیس جنایتکار از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش و سایر گروه های تروریستی در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان حمایت نظامی می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
حضور نظامی آمریکا جنایتکار در عراق و سوریه همچنان تهدیدی علیه کل منطقه خاورمیانه است.
حضور نظامی کشورهای اروپایی جنایتکار در عراق و سوریه همچنان تهدیدی علیه کل منطقه خاورمیانه است.

داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش همچنان تهدیدی علیه کل جهان است.
داعش مورد حمایت اروپا و متحدانش همچنان تهدیدی علیه کل جهان است.
298 شبکه فارسی زبان و با کمک مالی عربستان سعودی و مزدورانشان علیه انقلاب اسلامی فعالیت می‌کنند
دشمنان تمام توان خود را علیه انقلاب به‌کار گرفته‌اند، به گونه‌ای که 298 شبکه فارسی زبان و ده‌ها شبکه ضد نظام اسلامی برنامه تولید و پخش می‌کنند.
مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین 100 درصد عامل اصلی مشکلات مردم و کشور بوده است.

اروپا جنایتکار هم مانند آمریکا جنایتکار در مذاکره، توافق هسته ای و برجام و مذاکرات وین به ایران خیانت کرده است.
رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور در جنگ تحمیلی از سلاح شیمیایی ساخت آمریکا و کشورهای اروپایی علیه مردم ایران استفاده می کرد که دبیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار کجا بود.
آلمان که با سلاح‌های شیمیایی اهدایی به صدام، هزاران ایرانی و عراقی را در جنگ تحمیلی به شهادت رساند و هزاران نفر را زخمی کرد که هنوز هم از آثار آن بمب‌های اهدایی در رنج و سختی‌اند نمی‌تواند مدعی حقوق بشر باشد. لطفاً دهانش را ببندد و چیزی نگوید.
آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل به همراه القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی از سال 2011 تاکنون در جنگ سوریه بیش از 700 هزار نفر قتل عام کردند و سازمان های بین المللی هم فقط سکوت اختیار کرده اند چرا؟

اروپا جنایتکار حق حرف‌زدن درباره آزادی‌های مدنی برای سایر کشورها را ندارد.
اروپا جنایتکار حق اظهارنظر درباره حقوق بشر در سایر کشورها را ندارد.
در هر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست اروپا جنایتکار در کار است
تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه ایران همان نتیجه مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین است.
کره شمالی آماده آزمایش بمب هسته‌ای است
تشکر از کره شمالیگزینه ای بهتر از برجام داریم فقط ساخت بمب اتمی بهترین گزینه در برابر مقابله دخالت و مداخله اتحادیه اروپا و مزدورانشان است.
اقدامات غیرقابل قبول اروپا را با تحریم پاسخ می دهیم

به مقابله با آمریکا ادامه می‌دهیم
به مقابله با اروپا ادامه می‌دهیم

تحریمهای بیشتر ناشی از برجام بود.
تحریمهای بیشتر ناشی از مذاکره و توافق هسته ای و مذاکرات وین بوده است.
از ناآرامی های آلمان و فرانسه و اروپا هم حمایت میکنید؟

دولتمردان کشورهای غربی از فشارهای سیاسی بی‌منطق دست بردارند/ سیاسی بازی و سیاسی کاری در انتصابات بی اثر باشد
آمریکا جنایتکار در سال 97 به صورت غیر قانونی از برجام خارج شده است پس دیگر آمریکا جنایتکار حق صلاحیت دخالت و مداخله در برجام و مذاکرات وین وغیره را ندارد.

و این در حالی است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر در جنگ تحمیلی هشت ساله همه جانبه با رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور همکاری نظامی کرده است و هم انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، بمب های خوشه ای و سلاح شیمیایی صدام را تامین کرده است.
و این در حالی است که اروپا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر در جنگ تحمیلی هشت ساله همه جانبه با رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور همکاری نظامی کرده است و هم انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، بمب های خوشه ای و سلاح شیمیایی صدام را تامین کرده است.
و این در حالی است که انگلیس جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر در جنگ تحمیلی هشت ساله همه جانبه با رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور همکاری نظامی کرده است و هم انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، بمب های خوشه ای و سلاح شیمیایی صدام را تامین کرده است.
فرانسه جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار و به سرکردگی آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین همه جانبه همکاری می کند و همچنان نیز ادامه می دهد و فرانسه و متحدانش از سال 1332 تاکنون دشمن درجه یک ملت ایران بودند و هنوز هم هستند
فرانسه و متحدانش از سال 1357 تاکنون دشمن درجه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی بودند و هنوز هم هستند.
پس مذاکره ایران با فرانسه و مزدورانشان از همان ابتدا غلط و اشتباه بوده است.

داعش مورد حمایت کاخ سفید و مزدورانشان اکنون قادر به باقی ماندن در هیچ منطقه‌ای نیست
داعش مورد حمایت اروپا و مزدورانشان اکنون قادر به باقی ماندن در هیچ منطقه‌ای نیست
داعش مورد حمایت انگلیس و مزدورانشان اکنون قادر به باقی ماندن در هیچ منطقه‌ای نیست
اوکراین از سال 1400 تاکنون از تسلیحات غربی برای کشتار مردم دونتسک استفاده می‌کند
اوکراین از سال 1400 تاکنون از سلاح‌های غربی برای کشتار غیرنظامیان در دونتسک استفاده می‌کند.
سوال اینجاست که چرا شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار از سال 2015 تاکنون اقدامات رژیم سعودی جنایتکار در حملات تروریستی به یمن را محکوم نمکند
سوال اینجاست که چرا شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار از سال 2015 تاکنون اقدامات امارات جنایتکار در حملات تروریستی به یمن را محکوم نمکند.
عربستان سعودی جنایتکار از سال 2015 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از تسلیحات غربی برای کشتار مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن استفاده می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
ائتلاف متجاوز رژیم کودک کش سعودی جنایتکار به همراه امارات جنایتکار از سال 2015 تاکنون از سلاح‌های غربی جنایتکار برای کشتار غیرنظامیان در یمن استفاده می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

سازمان ملل خیانتکار از سال 2015 تاکنون چشم خود را به جنایت های آل سعود بسته است چ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
0
0
همه کشورهاي عربي منطقه از صدام حمايت مي کردند
همه کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس درباره حمایت از صدام حسین علیه ایران اتفاق نظر داشتند
کشورهای حوزه خلیج فارس به صدام پول می‌دادند تا با ایران بجنگد
صدام مورد حمایت کشورهای عربی حوزه خلیج فارس بود حتی قبل از آمدن تحریم هم مورد حمایت همه جانبه آنها بود و به صدام پول می‌دادند تا با ایران بجنگد.
متاسفانه برخی ایرانی ها هنوز هم از اهانت ها و خیانت های و جنایت های کشورهای عربی جنایتکار به همراه کشورهای غربی جنایتکار حمایت همه جانبه از صدام درس عبرت نگیرند چرا؟
جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی کشورهای عربی و کشورهای غربی را در جنگ تحمیلی هشت ساله را فراموش کردند چرا؟
در جنگ تحمیلی هشت ساله بیش از 80 کشور در جهان به سرکردگی واشنگتن و در سایه سکوت سازمان های بین المللی و با کمک های مالی کشورهای عربی منطقه از رژیم سابق عراق همه جانبه حمایت می کردند.
مذاکره با آمریکا و متحدانش جرم، حرام و خیانت است و هم اهانت، توهین و بی احترامی به مردم ایران بوده است.

دولت باید شکایت‌های خانواده‌های بیش از 18 هزار شهید ترور توسط منافقین داعشی‌صفت را در مجامع حقوقی بین‌المللی پیگیری بکند، نه مذاکرات وین وبرجام و خواستار مجازات باقی ماندگان این گروهک خیانتکار بشود.
آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 1332 تاکنون در امور داخلی ایران دخالت می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
دونالد ترامپ بی ادب رئیس جمهور سابق آمریکا جنایتکار به درخواست بنیامین نتانیاهو، سردار سلیمانی را در تاریخ 13 دی ماه سال 1398درفرودگاه بین المللی بغداد ترور کرده است.
ترامپ به همراه نتانیاهو، پنتاگون و پامپئو به علت جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت در فرودگاه بین المللی بغداد باید دادگاه کفیری بین المللی محاکمه شود.
نظر اسرائیل جنایتکار از ابتدا درباره برنامه هسته‌ای ایران سیاسی و غیر قانونی بوده است.

سرائیل از دسترسی نظام به بمب هراس دارد در حالی که خودش ۲۰۰ کلاهک هسته ای دارد.
اسرائیل حق حرف زدن درباره برنامه هسته‌ای ایران ندارد و تاکنون نداشته است.
اسرائیل خودش انواع سلاحهای ممنوعه، بمب های ممنوعه، بمب اتمی و سلاح شیمیایی دراختیار دارد.
ما امارات را مانند رژیم صهیونیستی به رسمیت نمی شناسیم
امارات تاکنون ثابت کرد که هیچ فرقی با رژیم کودک کش صهیونیستی ندارد.
امارات از سال 2015 تاکنون همراه با چند کشور دیگر در یمن جنایت می کند و آدم می کشد و همچنان نیز ادامه می دهد.
امارات در جنگ یمن ثابت کرد که دشمن دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان و بشریت بوده است.
همه مردم ایران، منطقه خاورمیانه و جهان می دانند مشکل ایران با آمریکا و متحدانش از طریق مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین حل نخواهد شد و حل نمی شود اما متاسفانه ایران باز هم به دنبال مذاکره با آمریکا و متحدانش است چرا؟


چطورمی توان به رژیم صهیونیستی که لااقل ۲۰۰ کلاهک هسته ای دارد و اجازه داد مدعی جهان عاری از سلاح هسته ای و برنامه هسته ای ایران باشد؟ علاوه بر آنکه سلاحهای کشتار جمعی رژیم صهیونیستی باید تحت نظارت جامعه بینالمللی نابود شود و منطقه خاورمیانه اسلامی عاری از سلاحهای کشتار جمعی اداره شود کلیه قطعنامههای شورای امنیت علیه اسرائیل غاصب باید مو به مو اجرایی شود. در ضمن برای تحقق این امر خطیر پیشنهاد میشود در جهت سلامت نفوس انسانی در جامعه بشری امتیاز حق وتوی جمهوری اسلامی ایران که قطعاً به ندرت از آن استفاده خواهد شد توسط سازمان ملل متحد و افکار عمومی جامعه بشری طی یک همهپرسی جهانی به رسمیت شناخته شود.
آمریکایی ها جنایتکار از شهریور ماه سال 1359 تاکنون به همراه کشورهای اروپایی و کشورهای عربی منطقه مسئول ایجاد ناامنی در منطقه هستند.
مذاکره ایران با آمریکا و کشورهای اروپایی و... متاسفانه 100 درصد فقط دولت حسن روحانی مقصر بوده است.
ایران هم نباید با آژانس همکاری کند متاسفانه دولت حسن روحانی متاسفانه در این مدت 8 سال به همراه ظریف، عراقچی و مسئولان همه جانبه با آژانس و... همکاری کرده است ولی اما آژانس متاسفانه تاکنون ایران را در توافق هسته ای، برجام و... متهم می کند شرم آور و تاسف بار است.
متاسفانه ایران از سال 1392 تاکنون در برابر زیاده‌­خواهی آژانس و غرب کوتاهی کرده است.
و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم صهیونیستی همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
دخالت و مداخله آمریکا را به همراه رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی، رژیم سعودی و رژیم صهیونیستی در امور داخلی ایران را بدون پاسخ نمی گذاریم

گروسی: آژانس خواهان دسترسی کامل به سایت‌های هسته‌ای ایران است/ آژانس حق صلاحیت دخالت و مداخله در سایت‌های هسته‌ای ایران را ندارد و تاکنون هم نداشته است.
ازسال 1394 تاکنون برجام نشان داد که نباید با آمریکا و سه کشور اروپایی مذاکره کرد
مذاکره ایران با آمریکا، کشورهای اروپایی و... در باره صلح آمیز هسته ای از ابتدا غلط و اشتباه بوده است و مقصر اصلی دولت حسن روحانی به همراه ظریف و عراقچی بوده است چون به خاطر که آمریکا و متحدانش از سال 1332 تاکنون با ملت ایران دشمن درجه یک هستند و همچنان نیز ادامه می دهند.
چون به خاطر که آمریکا و متحدانش از سال 1357 تاکنون با نظام جمهوری اسلامی دشمن درجه یک هستند و همچنان نیز ادامه می دهند.
و این در حالی است که فرانسه جنایتکار سگ دست نشانده رژیم کودک کش سعودی از سال 2015 تاکنون در نقض توافق هسته ای کنار آمریکا جنایتکار بوده است.
و این در حالی است که فرانسه جنایتکار سگ دست نشانده رژیم کودک کش سعودی از سال 2017 تاکنون در نقض برجام کنار آمریکا جنایتکار بوده است.
فرانسه جنایتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کرده است که نوکر آمریکا جنایتکار در جهان بوده است.
فرانسه جنایتکار به همراه کشورهای غربی و کشورهای عربی منطقه از سال 1980 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین در عراق و کشورهای اروپایی ضد علیه ملت ایران و ضد علیه نظام جمهوری اسلامی ایران همه جانبه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
دولت و نظام از خون شهدای منا نخواهد گذشت/ ولی متاسفانه از سال 1394 تاکنون هنوز هم هیچ خبری نیست چرا؟

شرم آور و تاسف بار است که شبکه اینترنشنال با کمک مالی عربستان و متحدانش هر روز به نظام جمهوری اسلامی ایران اهانت، توهین، بی احترامی و خیانت می کند.
اینترنشنال دیگر نمی تواند تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، کشورهای عربی و صهیونیست ها سرپوش بگذارد.
آمریکا: برنامه‌های هسته‌ای ایران تهدیدی علیه صلح بین‌المللی است/ و این در حالی است که آمریکا و متحدانش از سال 1945 تاکنون و درسایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در سراسرمنطقه خاورمیانه و جهان جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
دستگاه دیپلماسی کشورمان باید مدارک و مستندات متقن جنایات منافقین در ترور 18 هزار شهید را به تمام سازمان‌ها و کشورهای مطرح دنیا ارسال کند تا دنیا را به تحویل باقیمانده این آدم‌کش‌ها به ایران ترغیب کند و این جانیان به سزای ننگین خود برسند.
آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 1332 تاکنون بزرگترین تهدید برای ملت ایران بوده است.
رئیس بی ادب مجمع عمومی سازمان ملل متحد خیانتکار از رفتار آمریکا و متحدانش چشم پوشی می کند و ضد علیه ایران قطعنامه صادر می کند.
تاکنون هزاران شکایت ها و اعتراض های در مورد تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش توسط کشورها مختلف درمنطقه خاورمیانه و جهان به سازمان ملل متحد، شورای امنیت سازمان ملل متحد، شورای حقوق بی بشر سازمان ملل متحد و دادستان کل دیوان کیفری بین المللی ارسال شده است ولی متاسفانه تاکنون هیچ خبری بررسی، پیگیری و رسیدگی نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟
مذاکره ایران با آمریکا، کشورهای اروپایی و... در مورد صلح آمیز هسته ای از ابتدا غلط و اشتباه بود و مقصر اصلی فقط دولت حسن روحانی بوده است.
عملیات تروریستی فرودگاه بغداد برای ترور سردار «قاسم سلیمانی»، فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای نیروهای تروریست آمریکایی در عراق گران تمام می شود.

بامداد روز جمعه سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸) تلویزیون رسمی عراق از شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس» معاون الحشدالشعبی در حمله تروریست‌های آمریکا در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد خبر داد و ساعتی بعد وزارت دفاع آمریکا با صدور بیانیه‌ای، رسماً مسئولیت این اقدام تروریستی را برعهده گرفت و اعلام کرد که این ترور به دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهور وقت آمریکا صورت گرفته است.
آمریکا در قبال جنایت ترور شهید سلیمانی «مسئولیت قطعی بین‌المللی» دارد.
آمریکا را بزرگ‌ترین کشور تروریست‌پرور جهان می‌دانیم.
اظهارات ضد ایرانی وزیر خارجه پیشین آمریکا جنایتکار در واقع به خاطر سرپوش گذاشتن تجاوزات، جنایات، وخشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، عربستان سعودی و اسرائیل بوده است.
دوستان آمریکا حامی تروریسم هستند.
دوستان آمریکا حامی القاعده هستند.
دوستان آمریکا حامی داعش هستند.
دوستان آمریکا حامی تکفیری ها هستند.
دوستان آمریکا حامی گروه های تروریستی هستند.
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار و اسرائیل و با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکار و امارات جنایتکار از سال 2011 تاکنون انواع سلاح های مورد نیازی تروریست های داعش را در سوریه و عراق و غیره تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
از سال 2011 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی ناتوان و عاجز از تروریست ها در سوریه و منطقه خاورمیانه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
حضور آمریکا جنایتکار در سوریه و عراق غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است.
چرا دولت ناتوان با استناد به کتاب خاطرات خانم کلینتون و اظهارات ترامپ در دوره تبلیغات انتخابات مبنی بر ایجاد و حمایت از گروهکهای تکفیری داعش به مجامع بینالمللی شکایت نمیکند؟ هرچند شاید ترتیب اثر ندهند ولی باید ملتهای دنیا بدانند که این ادعای مبارزه با تروریسم توسط غربیها به سخره گرفتن جهان است چرا که سردمداران تروریسم دولتی شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی و همقطاران آنهایند نه جمهوری اسلامی. چطور آنها با توسل به مسائل دروغ توسط دادگاههای خود، جمهوری اسلامی را متهم و تقاضای خسارت میکنند!
اروپا حق حرف زدن از تسلیحات ما را ندارد
اروپایی که به دشمن ما اسلحه می‌داد حق ندارد درباره تسلیحات ما حرف بزند
اروپا در جنگ تحمیلی 8 ساله شریک جرم جنایات رژیم صدام دیکتاتور بوده است.
اروپا به همراه آمریکا و با کمک مالی کشورهای عربی در جنگ تحمیلی 8 سال انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، تسلیحات و سلاح شیمیایی صدام را تامین کرده است.

سوئیس تحریم‌هایی علیه ایران اعمال کرد
سوئیس هم راستا با ادعاهای اروپا درباره پهپادهای ایرانی، یک شرکت و سه مقام ایرانی را تحریم کرد.

رابرت مالی: توافق با ایران ممکن است روزی از طریق دیپلماسی حاصل شود
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران با تاکید بر اینکه دولت بایدن به دنبال راه حل دیپلماتیک برای رسیدن به توافق با ایران است گفت که توافق ممکن است.

تحریم‌های جدید کانادا علیه ایران
وزارت خارجه کانادا از تحریم‌های جدیدی علیه ایران به بهانه حقوق بشر خبر داد.

1- دولت و مسئولان باید درس عبرت بگیرند دیگر با جنایتکاران مذاکره و همکاری نکنند.
2 - دولت و مسئولان باید درس عبرت بگیرند دیگر با دشمنان درجه یک ملت ایران مذاکره و همکاری نکنند.
3 - دولت و مسئولان باید درس عبرت بگیرند دیگر با دشمنان درجه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی مذاکره و همکاری نکنند.

1- دولت و مسئولان باید درس عبرت بگیرند دیگر با حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین و رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور مذاکره و همکاری نکنند.
2 - دولت و مسئولان باید درس عبرت بگیرند دیگر با حامیان اصلی تروریسم و القاعده و داعش و تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی مذاکره و همکاری نکنند.
مدعیان حقوق بشر امروز به نسل کشی مسلمانان در عراق و سوریه می پردازند
آنها که امروز دم از حقوق بشر می‌زنند و خود را حامی جوانان مامعرفی می‌کنند در دوران انقلاب و دفاع مقدس بدترین ظلم و خیانت‌ها را در حق ملت ما روا داشتند و امروز نیز به نسل کشی مسلمانان در عراق و سوریه می‌پردازند و به تکفیری‌های داعش کمک مالی می‌کنند.
مدعیان حقوق بشر به تروریست‌ها در سوریه خدمت می‌کنند
جای تاسف است آنهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند امروز در سوریه در کنار تروریست‌ها هستند و برای آنکه تروریست‌ها از حلب آزاد شوند فعالیت می‌کنند.
بر این باوریم که باید به مظلومان کمک کرد، جای تاسف است آنهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند امروز در سوریه در کنار تروریست‌ها هستند و برای آنکه تروریست‌ها از حلب آزاد شوند فعالیت می‌کنند.
دولت باید شکایت‌های خانواده‌های بیش از 18 هزار شهید ترور توسط منافقین داعشی‌صفت را در مجامع حقوقی بین‌المللی پیگیری بکند، نه مذاکرات وین وبرجام و خواستار مجازات باقی ماندگان این گروهک خیانتکار بشود.
دستگاه دیپلماسی کشورمان باید مدارک و مستندات متقن جنایات منافقین در ترور 18 هزار شهید را به تمام سازمان‌ها و کشورهای مطرح دنیا ارسال کند تا دنیا را به تحویل باقیمانده این آدم‌کش‌ها به ایران ترغیب کند و این جانیان به سزای ننگین خود برسند.
چرا دولت از سال 2011 تاکنون با استناد به کتاب خاطرات خانم کلینتون و اظهارات ترامپ در دوره تبلیغات انتخابات مبنی بر ایجاد و حمایت از گروهکهای تکفیری داعش به مجامع بینالمللی شکایت نمیکند؟ هرچند شاید ترتیب اثر ندهند ولی باید ملتهای دنیا بدانند که این ادعای مبارزه با تروریسم توسط غربیها به سخره گرفتن جهان است چرا که سردمداران تروریسم دولتی شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی و همقطاران آنهایند نه جمهوری اسلامی. چطور آنها با توسل به مسائل دروغ توسط دادگاههای خود، جمهوری اسلامی را متهم و تقاضای خسارت میکنند!
شرم آور و تاسف بار است که شبکه اینترنشنال و با کمک مالی عربستان و متحدانش و مزدورانشان و به سرکردگی آمریکا و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار هر روز به نظام جمهوری اسلامی ایران اهانت، توهین، بی احترامی و خیانت می کند.
اینترنشنال دیگر نمی تواند تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، کشورهای عربی و صهیونیست ها سرپوش بگذارد.
سوال اینجاست که سوریه از سال 2011 تاکنون علیه آمریکا جنایتکار، ترکیه جنایتکار و اسرائیل جنایتکار و هم تروریست ها مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه ، اسرائیل و مزدورانشان از سازمان ملل خیانتکار و هم شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار بیش از هزاران بار اعتراض و شکایت کرده است ولی متاسفانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2011 تاکنون بررسی و رسیدگی نکرده اند، هیچ کاری، اقدامی، اعتراضی نمی کنند، از سال 2011 تاکنون خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
پس برای همه مردم دنیا مشخص و روشن است که در سازمان ملل، شورای امنیت و شورای حقوق بشر سازمان ملل تاکنون قانون و عدالت وجود ندارد و تاکنون هم نداشته است.

دولت و نظام از خون شهدای منا نخواهد گذشت/ ولی متاسفانه از سال 1394 تاکنون هنوز هم هیچ خبری نیست چرا؟

اگر آمریکایی‌ها و غربی‌ها در مسیر پیگیری حقوقی شهادت حاج قاسم سنگ‌اندازی می‌کنند/ سپاه باید از نیروهای آمریکایی در عراق انتقام بگیرد.
ادعای تل‌آویو: جبهه بین‌المللی علیه برنامه هسته‌ای ایران تشکیل خواهیم داد/ و باز هم تاآویو هیچ غلطی نمی تواند بکند

مولود چاوش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل سرپوش بگذارد.
حمله مسلحانه به سفارت آذربایجان در ایران به ترکیه جنایتکار ربطی ندارد
و این در حالی است که ترکیه جنایتکار از سال 2011 تاکنون 100 درصد عامل اصلی جنگ در سوریه و عراق بوده است.
ترکیه جنایتکار از سال 2011 تاکنون تروریست ها وارد سوریه و عراق و منطقه می کند.
حضور نظامی ترکیه جنایتکار در شمال سوریه و هم شمال عراق غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است.
حمله مسلحانه به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران همان نتیجه حمایت ترکیه جنایتکار از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
مولود چاوش اوغلو بهتر است مشکلات داخلی ترکیه را حل کند
ترکیه جنایتکار مشکلات داخلی خودش را حل کندواین در حالی است که کشور ترکیه جنایتکار از سال 2011 تاکنون با دریافت رشوه و پول دلالی از برخی کشورهای عربی جنایتکار و برخی کشورهای اروپایی جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار بیش از 999 هزار تروریست را وارد سوریه و عراق کرده است و همچنان نیز ادامه می دهد.

ترکیه ازسال 2001 تاکنون مقصر اصلی جنگ درسوریه است.
ترکیه ازسال 2001 تاکنون یکی ازحامیان تروریست ها درسوریه است.
ترکیه ازسال 2001 تاکتون تمام تروریست های خارجی وارد سوریه وعراق کرده است.
ترکیه تروریست های کشورهای اروپایی وارد سوریه و عراق کرده است.
ترکیه عامل، جنگ، بی ثباتی و ناامنی درسوریه است.
ترکیه عامل اصلی جنگ درسوریه است.
ترکیه عامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم درسوریه است.
ازسال 2001 تاکنون بیش از999 هزارتروریست ازطریق کشورترکیه وارد سوریه وعراق شده اند.
درپاسخ به بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی سگ هار آمریکا درمنطقه خاورمیانه
تجاوز هوایی رژیم کودک کش صهیونیستی به خاک سوریه ازسال 2011 تاکنون جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت است و هم ناقض قوانین بین الملل است ولی متاسفانه سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت اسرائیل جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند متاسفانه سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی رژیم صهیونیستی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟
در پاسخ به دفتر هماهنگی امور انسانی سازمان ملل
هر 11 دقیقه یک کودک در «یمن» جان می‌دهد مدعیان دروغین حقوق بشر جنایتکار شماره یک و سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک کجا هستند ازسال 2015 تاکنون خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
0
0
هشدار آمریکا به ایران درباره غنی سازی
آمریکا جنایتکار دیگر حق صلاحیت درباره غنی سازی ایران را ندارد
آمریکا جنایتکار در سال 97 با خروج از برجام منشور سازمان ملل را نقض کرده است.
آمریکا جنایتکار باید به داند دیگر عضو برجام نیست و تاکنون هم نبوده است پس دیگر هیچ گونه حق صلاحیت دخالت و مداخله برجام و غنی سازی و غیره را ندارد.


و این در حالی است که سازمان ملل ناتوان و عاجز از سال 1945 تاکنون تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا و متحدانش پیگیری، بررسی و رسیدگی نکرده است چرا؟
و این در حالی است که شورای امنیت سازمان ملل ناتوان و عاجز از سال 1945 تاکنون تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا و متحدانش پیگیری، بررسی و رسیدگی نکرده است چرا؟
و این در حالی است که شورای حقوق بشر سازمان ملل ناتوان و عاجز از سال 1945 تاکنون تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا و متحدانش پیگیری، بررسی و رسیدگی نکرده است چرا؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
0
0
داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش تهدیدی برای افغانستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن و منطقه است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
0
0
شنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵
بزرگترین چالش جهان، آمریکای جنایت کار است، اگه چين و روسیه با هم همکاری کنند و احترام متقابل با کشورهای دوست از جمله کشورهای مستقل.دلار زدایی و پیمان پولی ملی، جهان گلستان می شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
0
0
اسرائیل به اجرای سیاست‌های جنگی و جنایتکارانه خود علیه سوریه ادامه می‌دهد؛ جنگنده‌های آنان در هماهنگی با گروه‌های تروریستی که به نیروهای سوری در منطقه الدانا تجاوز کرده و دست به جنایت وحشیانه جدیدی زدند.
این حملات مکرر نشان‌دهنده هماهنگی نزدیک بین تروریست‌های اسرائیلی و گروه‌های تروریستی دیگر است؛ هدف آن‌ها بی‌تردید طولانی‌شدن بحران سوریه و خالی کردن ظرفیت‌های این کشور است.
آمریکا به دنبال تشدید جنگ در سوریه است!
اسرائیل به دنبال تشدید جنگ در سوریه است!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
0
0
حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به اهدافی در غرب سوریه 100 درصد فقط کوتاهی از سوی ارتش سوریه و هم دولت سوریه بوده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
0
0
۱۲:۵۲ ۱۴۰۲-۱-۱۳

نتانیاهو: به حملات ادامه می‌دهیم
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اذعان کرد که ما به جنگ علیه «نیروهای حامی تروریسم در خارج از مرزهایمان» ادامه خواهیم داد.


و ما هم 100 درصد فقط از حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق و منطقه انتقام می گیریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
0
0
بنیامین نتانیاهو بی ادب نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا جنایتکار و مزدورانشان در افغانستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن وغیره سرپوش بگذارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
0
0
اسرائیل به اجرای سیاست‌های جنگی و جنایتکارانه خود علیه سوریه ادامه می‌دهد؛ جنگنده‌های آنان در هماهنگی با گروه‌های تروریستی که به نیروهای سوری در منطقه الدانا تجاوز کرده و دست به جنایت وحشیانه جدیدی زدند.
این حملات مکرر نشان‌دهنده هماهنگی نزدیک بین تروریست‌های اسرائیلی و گروه‌های تروریستی دیگر است؛ هدف آن‌ها بی‌تردید طولانی‌شدن بحران سوریه و خالی کردن ظرفیت‌های این کشور است.
آمریکا به دنبال تشدید جنگ در سوریه است!
اسرائیل به دنبال تشدید جنگ در سوریه است!
جنایت‌های رژیم صهیونیستی بدون پاسخ نخواهد ماند
ما فقط منتظر دستور رهبر هستیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
0
0
تل آویو جرأت حمله نظامی به ایران را ندارد؟ ظرف ۲۴ ساعت می‌توانیم اسرائیل غاصب را نابود کنیم.
ما فقط منتظر دستور رهبر هستیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
0
0
نابودی اسرائیل بسیار نزدیک است، برای جنگ منتظر فرمان رهبر هستیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
0
0
نتانیاهو: به حملات ادامه می‌دهیم
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اذعان کرد که ما به جنگ علیه «نیروهای حامی تروریسم در خارج از مرزهایمان» ادامه خواهیم داد.

این جنایت بی پاسخ نخواهد ماند
بی شک جنایات رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی بی پاسخ نمانده و تاوان آن را خواهد داد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
0
0
واکنش سخنگوی وزارت خارجه به شهادت دو مستشار نظامی ایران در سوریه، هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم ایران و کشور ایران ندارد و تاکنون هم نداشته است.
متاسفانه ایران تاکنون کوتاهی کرده است چرا؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
0
0
مسولین متاسفانه تاکنون با دشمنان درجه یک ملت ایران و دشمنان در جه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی مذاکره، گفت وگو و همکاری کردند و هنوز هم به دنبال مذاکره، گفت وگو و همکاری هستند
مسولین از سال 1392 تاکنون شریک جرم جنایت های آمریکا، اروپا و اسرائیل و مزدروانشان هستند
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان