تاریخ انتشار: ۲۳:۳۰ - ۱۰ فروردين ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

جواد امام: اصولگرایان واقعیت و شکست را بپذیرند و از مردم عذرخواهی کنند

فعال سیاسی اصلاح‌ طلب گفت: اصلاح‌طلبان در قالب یک جبهه متحد و منسجم دور هم جمع شده‌اند و کماکان هم این جبهه برقرار و مشغول فعالیت‌های خودش است و هیچ انشقاقی هم نیست که بخواهد درباره آن صحبت شود.

جواد امام

رویداد۲۴ مُنیبان نوشت :رئیس بنیاد باران می‌گوید: توصیه من به آقایان اصولگرا این است که واقعیت و شکست را بپذیرند و از مردم عذرخواهی کنند و به آغوش مردم بازگردند.

جواد امام، فعال سیاسی اصلاح‌ طلب، در پاسخ به اینکه در بحث انتخابات مجلس دوازدهم عده‌ای از اصلاح‌ طلبان بر مشارکت و تعدادی دیگر بر تحریم انتخابات تاکید می‌کنند، این نکته نشان‌ دهنده دو دستگی میان اصلاح‌طلبان است؟ گفت: اصلاح‌طلبان در قالب یک جبهه متحد و منسجم دور هم جمع شده‌اند و کماکان هم این جبهه برقرار و مشغول فعالیت‌های خودش است و هیچ انشقاقی هم نیست که بخواهد درباره آن صحبت شود.

او افزود: برخی به دنبال ایجاد شکاف و انشقاق میان اصلاح‌ طلبان هستند که هدف آنها هم به خاطر ناکارآمدی‌هایی است که امروز ملت با آن روبه‌رو شده‌اند و به حقایق این جریان یکدست و یک‌ صدایی که با حذف مردم، موفق به غصب این مناصب شده‌اند خیلی مشخص و عیان شده است، لذا با این روش‌های نخ‌نما راه به جایی نمی‌برند و تلاش آنها نمی‌تواند پاسخگوی جامعه‌ای باشد که این همه مطالبات انباشته شده دارند و با این همه بحرانی که پیش روی کشور و مردم قرار گرفته با این کارها راه به جایی نمی‌برند.

امام خطاب به اصولگرایان تصریح کرد: توصیه من به آقایان این است که واقعیت و شکست را بپذیرند و از مردم عذرخواهی کنند و به آغوش مردم بازگردند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پاسخ به اینکه تا به حال سابقه داشته اصولگرایان از مردم عذرخواهی کنند، تصریح کرد: امروز دیگر این عذرخواهی تنها شامل حال اصولگرایان نمی‌شود. کل قوای کشور که در این سازوکار نقش داشتند و آن انتخابات غیررقابتی را که بیش از نیمی از مردم با آن قهر و در آن شرکت نکردند را رقم زدند و خروجی‌اش این وضعیت فلاکت‌ بار اقتصادی و سیاسی و تحریم‌های بین‌المللی و انزوای ایران شده، بنابراین همه باید از مردم عذرخواهی کنند.

امام در واکنش به اینکه در حال حاضر که از اصلاح‌طلبان کسی در قوای سه‌گانه بر سر کار نیست، خاطرنشان کرد: یکی از این قوای سه‌گانه قوه قضاییه است که امیدواریم عدالت و قانون را نصب‌العین رفتار و قضاوت‌هایش قرار دهد ولی آنچه که مسلم است، مجلس، قوه مجریه، شورای نگهبان و مجلس خبرگان رهبری که علی‌القاعده باید بر این مسائل نظارت می‌کرد سهیم هستند. اینها همه باید پاسخگوی ملت باشند.

او در پاسخ به اینکه در یک سال گذشته به اصلاح‌طلبان میدان داده شد که بتوانند موثر باشند، یادآور شد: اگر قرار بود به اصلاح‌طلبان میدان داده شود که آنها را از میدان حذف نمی‌کردند. در حال حاضر اصلاح‌طلبان را از همه عرصه‌های سیاست‌گذاری، تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی محروم کردند و حتی در عرصه سیاسی، رقابت‌ها و بحث‌های فعالیت‌های سیاسی‌شان محدودیت‌هایی برای آنها فراهم کردند، اگر برای اصلاح‌طلبان جایگاهی قائل بودند که این هزینه را به قیمت حذف مردم پرداخت نمی‌کردند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: جواد امام
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
2
6
اقای امام کدام اصولگراها اینها یک مشت عمله بی سواد بی هویت هستند که ازطرف بیت رهبری به اجاره گرفتن درنقش دولت ونماینده مچلسوشورای شهروشهرداری تهران وسرتسبیح نخ انها دردست شخص رهبری است اینها اصلا نمی دانند اصولگرا چی است
نظرات شما
پیشخوان