تاریخ انتشار: ۲۲:۵۴ - ۱۳ فروردين ۱۴۰۲

کلاهبرداری از شهروندان به بهانه اجاره ویلا در روز طبیعت

رئیس پلیس فتا استان گفت: به هیچ عنوان برای رزرو ویلا در روز طبیعت از طریق سایت‌های واسطه، بیعانه پرداخت نکنید.

کلاهبرداری

رویداد۲۴ صدا و سیما نوشت: رئیس پلیس فتا استان گفت: به هیچ عنوان برای رزرو ویلا در روز طبیعت از طریق سایت‌های واسطه، بیعانه پرداخت نکنید.

سرهنگ امیرحسین نقی‌مهر با اشاره به افزایش تقاضای شهروندان برای رزرو باغ و ویلا در روز طبیعت، مجرمان سایبری با انگیزه کسب درآمد با استفاده از تصاویر باغ و ویلاهای افراد دیگر اقدام به درج آگهی در سایت‌های واسطه‌گر اینترنتی کرده و یا امکانات ملک را بهتر از چیزی که در واقعیت وجود دارد عنوان می‌کنند، گفت: فرد کلاهبردار با جلب اعتماد شهروندان بابت رزرو اقدام به دریافت بیعانه می‌کند و پس از آن دیگر پاسخگو نیست.


وی افزود: شهروندان در صورتی که از طریق فضای مجازی و خصوصا در سایت‌های درج آگهی به دنبال اجاره باغ و ویلا برای گذراندن تعطیلات پایانی ایام نوروز و روز طبیعت هستند، قبل از اطمینان از صحت آگهی هیچ‌گونه وجهی را به عنوان پیش پرداخت یا بیعانه پرداخت نکنند.

رئیس پلیس فتا گیلان خاطرنشان کرد: برای رزرو و اجاره ویلا به سایت‌های تخصصی و معتبر که دارای نماد اعتماد الکترونیکی هستند و در زمینه بومگردی فعالیت می‌کنند مراجعه کنند و در صورت مواجهه با هرگونه مشکل و سوال در فضای مجازی می‌توانند از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir و مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا با شماره ۰۹۶۳۸۰ با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: کلاهبرداری
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان