تاریخ انتشار: ۱۴:۲۲ - ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

رضا مراد صحرایی سرپرست جدید آموزش و پرورش کیست؟

در پی استعفای یوسف نوری، با حکم رئیس‌جمهور، رضا مراد صحرایی رئیس دانشگاه فرهنگیان، با حفظ سمت، سرپرست وزارت آموزش و پرورش شد.

سرپرست جدید آموزش و پرورش کیست؟

رویداد۲۴ در پی استعفای یوسف نوری از وزارت اموزش وپرورش، آیت الله سیدابراهیم رئیسی با پذیرش این استعفا، رضا مراد صحرایی رئیس دانشگاه فرهنیگان را با حفظ سمت به عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش انتخاب کرد.

براساس این گزارش، رضا مراد صحرایی دکتری زبان شناسی همگانی دارد و پیش از انتصاب به‌عنوان رئیس دانشگاه فرهنگیان، ریاست مرکز آموزش زبان فارسی دانشگاه علامه طباطبائی را بر عهده داشته است.

از سوابق علمی و اجرای صحرائی می‌توان به تدریس در مدارس ابتدایی و متوسطه آموزش‌وپرورش، استاد تمام رشته زبان‌شناسی دانشگاه علامه طباطبایی، تألیف و ترجمه بیش از ۴۰ عنوان کتاب، پژوهشگر برتر کشور در وزارت علوم تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علامه طباطبائی، رئیس مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان دانشگاه علامه طباطبائی، مدیرکل آموزش عالی بنیاد شهید و ایثارگران کشور، سرپرست معاونت فرهنگی بنیاد شهید و ایثارگران و معاون آموزش و پژوهش بنیاد سعدی اشاره کرد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: آموزش و پرورش
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
0
0
یک نفر با افکار احمد فردید نازیسم
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان