تاریخ انتشار: ۱۲:۴۴ - ۱۷ فروردين ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۶۷ نظر
رئیسی:

نظارت نباید شجاعت را از مدیر اجرایی سلب کند/ مردم از بگو مگو و حاشیه‌سازی به شدت خسته اند

رئیس جمهور در نشست مشترک دولت و مجلس اظهار داشت: آنچه مردم را شاد می‌کند حل مسائل آنهاست، همه موظفیم برای تحقق فرامین رهبر انقلاب، با پرهیز حاشیه‌سازی‌ها، برای بهبود معیشت مردم تلاش کنیم.

نظارت نباید شجاعت را از مدیر اجرایی سلب کند/ مردم از بگو مگو و حاشیه‌سازی به شدت خسته اند

رویداد۲۴ رئیس جمهور در نشست مشترک دولت و مجلس با بیان اینکه مردم از اختلافات و حاشیه‌سازی بیزارند، اظهار داشت: آنچه مردم را شاد می‌کند حل مسائل آنهاست، همه موظفیم برای تحقق فرامین راهبردی رهبر معظم انقلاب، با پرهیز حاشیه‌سازی‌ها، برای بهبود معیشت و رونق کسب و کار مردم تلاش کنیم.

سید ابراهیم رئیسی در دیدار رمضانی و نخستین نشست مشترک دولت و مجلس در سال ۱۴۰۲ که عصر چهارشنبه در سالن اجلاس سران برگزار شد، با قدردانی از زحمات نمایندگان مجلس در بررسی و تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۲، تحقق ۹۷ درصدی درآمد‌ها در بودجه سال گذشته، به نتیجه رسیدن اقداماتی مثل تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری، رتبه‌بندی معلمان و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، آن هم بعد از سال‌ها معطلی و در شرایط تشدید تحریم‌ها را از موفقیت‌های به دست آمده در سال گذشته دانست.

رئیس جمهور همچنین با بیان اینکه طبق گزارش سازمان برنامه و بودجه مغایرت منابع و مصارف در بودجه سال‌های گذشته دغدغه‌آفرین بوده است، افزود: در بودجه سال جاری مغایرتی در این زمینه وجود ندارد؛ اما در عین حال با توجه به برخی تغییرات در لایحه ارائه شده از سوی دولت، به زودی لایحه‌ای برای اصلاح این موارد به مجلس ارائه می‌شود.

رئیسی با اشاره به افزایش درآمد‌ها و تلاش‌های صورت گرفته برای رشد تولید در سال گذشته اظهار داشت: با اقدامات دولت، ۲ میلیون مودی مالیاتی به جمعیت مودیان اضافه شده و در واقع فرار مالیاتی کاهش یافته است.

رئیس جمهور به اجرای برخی طرح‌های عمرانی و زیربنایی در تعدادی از استان‌ها در سال گذشته اشاره و تصریح کرد: در کنار اجرای طرح‌هایی، چون آبرسانی، ۶ هزار مگاوات برق به ظرفیت شبکه سراسری متصل و افزوده شد و ۷ هزار و ۷۰۰ مگاوات نیز تا پیش از تابستان وارد مدار سراسری می‌شود که می‌تواند کمک موثری به رفع مشکل ناترازی برق کند.

رئیسی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر ضرورت تلاش همه ارکان حاکمیت برای افزایش بهره‌وری، رشد اقتصادی را در گرو افزایش سرمایه‌گذاری و بهره‌وری دانست و خاطرنشان کرد که سال گذشته تیمی را مأمور بررسی وضعیت بهره‌وری در دستگاه‌های اجرایی کرده است تا مشخص شود کارکرد دستگاه‌ها تا چه اندازه با اعتبارات، ظرفیت‌ها و وظایف آن‌ها انطباق دارد.

رئیس جمهور با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری برای تسهیل مشارکت مردم در امور اقتصادی، بر همفکری دولت و مجلس برای طراحی ساز و کار ارتقای مشارکت مردم در عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی و به ویژه اقتصادی تاکید کرد.

رئیسی با دعوت از مجلس برای همکاری با دولت در بررسی و تدوین راهکار‌های تحقق شعار سال، ناترازی در نظام پولی و بانکی و نظام ارزی و همچنین ناترازی در بودجه و صندوق‌های بازنشستگی را از مشکلات و چالش‌های حوزه اقتصادی دانست و تأکید کرد: مجلس و دولت می‌توانند با همکاری و همدلی و توجه به ظرفیت‌های کشور این ناترازی‌ها را که موجب نگرانی است، از طریق ریل‌گذاری درست در برنامه هفتم توسعه برطرف کنند.

رئیسی همچنین در بخش دیگری از سخنانش لزوم کنترل و تنظیم بازار را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: دولت موافقت خود با تشکیل وزارت بازرگانی را به مجلس اعلام کرد، اما برخی نمایندگان در کمیسیون‌های تخصصی با این موضوع مخالفت کرده و خواستار تشکیل سازمان بازرگانی شدند.

رئیس جمهور افزود: دولت به منظور همراهی با مجلس، با اصلاح نظر خود لایحه جدیدی به مجلس فرستاد که امیدواریم این موضوع به زودی در دستور کار مجلس قرار گرفته و تعیین تکلیف شود.

رئیسی در بخش دیگری از سخنانش مبارزه با فساد را شرط موفقیت در دستیابی به رشد اقتصادی دانست و گفت: مجلس می‌تواند دولت را در شناسایی و رفع گلوگاه‌ها و اصلاح ساختار‌های فسادزا کمک کند تا مردم مطمئن شوند که علاوه بر شناسایی فساد و برخورد‌های مصداقی با مفسدان، بستر‌های فساد هم برچیده می‌شود.

رئیسی نمایندگان مجلس را بهترین مشاورین دولت در اداره کشور در حوزه‌های مختلف دانست و تصریح کرد: مردم از اختلاف و بگو مگو و حاشیه‌سازی به شدت خسته شده‌اند، امروز وظیفه دولت و مجلس این است که با حل مسائل مردم و فراهم کردن زمینه آسایش و نشاط آنان، موجبات افزایش سرمایه اجتماعی را فراهم کنند.

رئیس جمهور افزایش مشارکت اجتماعی مردم را از لوازم حضور گسترده و حداکثری آحاد ملت در تمام عرصه‌ها از جمله انتخابات دانست و افزود: حال که مردم در جنگ ترکیبی اخیر دشمن با حضور با بصیرت خود در صحنه، دشمن را ناکام گذاشتند، مسئولان نیز باید با خدمت بیشتر به مردم برای حل مشکلات آن‌ها تلاش کنند.

رئیسی با اشاره به جایگاه نظارتی مجلس، گفت: اینکه نمایندگان در پیگیری کار مردم احساس مسئولیت می‌کنند، ارزشمند است، اما نظارت نباید شجاعت را از مدیر اجرایی سلب کند.

رئیسی با تاکید بر رویکرد قانونمداری در دولت سیزدهم در عین حال متذکر شد که در تصویب طرح‌ها و لوایح باید بسیار دقیق و کارشناسی شده تصمیم گرفت تا قانون خوب، جامع و متقن تنظیم شود که حداکثر قابلیت اجرا را داشته باشد.

پیش از سخنان رئیس جمهور، سید محمد حسینی معاون رئیس جمهور در امور مجلس به ارائه گزارشی درباره تعامل و روابط مجلس و دولت پرداخت و با اشاره به دیدار‌های نمایندگان با رئیسی و معاون اول رئیس‌جمهور در سال گذشته، گفت: در طول دوره فعالیت دولت مردمی، تاکنون ۳۱ جلسه مجمع استانی و جلسات کمیسیون‌های تخصصی مشترک برگزار شده است.

حسینی افزود: ۹ هزار ملاقات بین نمایندگان و وزرای دولت مردمی انجام شده و ۵۴ لایحه نیز از سوی دولت به مجلس رفته که ۱۰ مورد آن‌ها به قانون تبدیل شده و ۲ مورد آن‌ها نیز در انتظار نظر شورای نگهبان است.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با ابراز خرسندی از همکاری و همدلی دولت و مجلس بر تقویت همکاری‌ها در جهت حل مشکلات مردم و تحقق شعار سال تأکید کرد.

وی همکاری دولت و مجلس برای اجرای قانون برنامه هفتم توسعه به عنوان نقشه راه کشور در ۵ سال آینده را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: اجرای درست سیاست‌های برنامه توسعه می‌تواند محور همه تحولات باشد.

قالیباف مردمی‌سازی امور به ویژه در حوزه اقتصاد را مطالبه رهبر معظم انقلاب از قوای سه‌گانه دانست و با اشاره به نقش مردم در رشد تولید، گفت: لازمه مشارکت مردم در امور اعتماد است که اگر احساس کنند در نظام حکمرانی اثرگذارند، پای کار می‌آیند و قوی شدن کشور در گرو حضور آن‌ها در همه عرصه‌هاست.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: ابراهیم رئیسی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶۷
طاهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
0
21
ملت ایران از شما خسته اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
0
19
در ایم مدت دیدیم چه کردی شما پایان ایدولوژی هستی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
1
15
شجاعت مدیر نباید نظارت را به تمسخر بگیرد هر دولتی که باشد
مردم از تباهی و مفسده خسته می‌شوند برهم زدن اولویتها هم نوعی تباه کردن است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
0
22
اقا شما درحرف زدن ووعده پوچ دادن استادی معیشت مردم را گوه مال کردی برو دنبال روزه خوانی شمارا چه به مملکت داری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
0
18
اقا شما درحرف زدن ووعده پوچ دادن استادی معیشت مردم را گوه مال کردی برو دنبال روزه خوانی شمارا چه به مملکت داری
ناشناس
|
Iraq
|
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
1
9
اره والله خسته شدیم چند ماه داریم روی این سایت رویداد ۲۴ چرت پرت بار هم میکنیم مثل خول چل ها چند ماهه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
0
17
مردم از توی بی مغز بیسواد خسته اند
جارچی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
0
18
سلام به مترسک نظام و عروسک پایداری ها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
0
15
ملت دیگه از همه شما رد شدند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
0
5
چرا خواربار ۱۵ ماه گذشته تا الان را به بازنشستگان شرکت مخابرات پرداخت نمیکنند..ببینید این سیاست مجید سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران است که اصلا نمیخا حتی مبلغ کمی هم به بازنشستگان پرداخت بشه این مردکه کلا با بازنشستگان مخالفه…تنها راه گرفتن حق تجمع هرهفته جلو مجلس هست تا یکی پیدا بشه و درد بازنشستگان را بفهمند..واقعا باعث تاسف است برای مسئولین کشور که اینقدر بی خیالند… کوتاهی مجید سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران علت اصلی مشکلات پرداخت نشدن بن خوار بار بازنشسته های مخابرات از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون بوده است چه خبر از جلسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس ؟ امید ما بازنشستگان اول خداست وبعد کمیسیون اصل نود مجلس کی مطالبات ما بازنشستگان را میدهند !!! مطالبات رفاهیات از سال ۱۳۸۸ تا کنون حق جذب از سال ۱۳۸۸ تا کنون مطالبات درمانی از سال ۱۴۰۰ تاکنون سایر مطالبات بازنشستگان ما بازنشستگان حدود ۳۰۰ میلیون تومان از سال ۱۳۸۸ تاکنون طلب داریم. مشکلات ما بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور ثابت کرده است که متاسفانه در کشور به اصطلاح اسلامی قانون و عدالت وجود ندارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
0
2
۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
جناب آقای قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی
جناب آقای حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه
از دی ماه سال 1400 تاکنون در مورد عملکرد و رفتار مجید سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران و هم درباره مشکلات کارکنان رسمی و به ویژه بازنشسته های شرکت مخابرات در رسانه های بیش از 999 هزار بار اعتراض کرده ایم ولی متاسفانه هیچ کسی هم در کشور بررسی و رسیدگی نکرده است چرا؟ و برای همه مشخص و روشن و ثابت شده است که در کشور قانون و عدالت وجود ندارد.
سوال اینجاست که چرا دولت رئیسی توانی برکناری مجید سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران را ندارد
سوال اینجاست که چرا مجلس شورای اسلامی توانی برکناری مجید سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران را ندارد
مشکلات کارکنان رسمی و هم بازنشسته های شرکت مخابرات از طریق مجید سلطانی و هم نمایندگان مجلس حل نخواهد شد و حل نمی شود و تاکنون برای همه ثابت شده است.
شرم آور و تاسف بار است که دولت، مجلس، هر دو متاسفانه تاکنون هیچ کاری برای حل مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور نکردند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
0
2
شرکت مخابرات از پرداخت بن خوار بار بازنشستگان شرکت مخابرات از دی ماه سال 1400 تاکنون مشکل مالی دارد خودداری کرده است و هنوز هم خودداری می کند/ سوال اصلی اینجاست که پس چرا از پرداخت حقوق 30 تا 60 میلیون تومان کارکنان رسمی تاکنون هیچ گونه مشکل مالی ندارد.
چرا خواربار 15 ماه گذشته تا الان را به بازنشستگان شرکت مخابرات پرداخت نمیکنند..ببینید این سیاست سلطانی است که اصلا نمیخا حتی مبلغ کمی هم به بازنشستگان پرداخت بشه این مردکه کلا با بازنشستگان مخالفه…تنها راه گرفتن حق تجمع هرهفته جلو مجلس هست تا یکی پیدا بشه و درد بازنشستگان را بفهمند..واقعا باعث تاسف است برای مسئولین کشور که اینقدر بی خیالند…
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
0
1
۱۵:۴۴ – ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
سوال اینجاست که چرا دولت رئیسی توانی برکناری مجید سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران را ندارد
سوال اینجاست که چرا مجلس شورای اسلامی توانی برکناری مجید سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران را ندارد
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
0
3
۱۴۰۲/۰۱/۱۶ – ۱۴:۰۲
دیوان عدالت اداری متاسفانه به بهانه های مختلف شکایت و اعتراض کارمندان، کارگران، بازنشسته های و مردم رد می کند و بررسی و رسیدگی نمی کند چرا؟
قانون برای شکایت کردن وجود دارد، اما اجرا نمی‌شود.
قانون برای اعتراض کردن وجود دارد، اما اجرا نمی‌شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
0
3
دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس وغیره از سال ۱۳۹۲ تاکنون هیچ کاری و اقدام برای حل و فصل مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور نکردند و تاکنون متاسفانه سکوت کرده اند چرا؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
0
2
مجلس شورای اسلامی مقصران تأخیر در پرداخت بن خوار بار بازنشستگان شرکت مخابرات را اعلام کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
0
2
عملکرد مهندس سلطانی مدیر عامل مخابرات ایران از 18 آذر ماه سال 1399 تاکنون به نفع کارکنان، بازنشستگان و شرکت مخابرات نبوده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
0
3
وام قرض الحسنه فوری بدون ضامن برای همه | وام قرض الحسنه 20 میلیونی با تحویل یکروزه بدون ضامن و باز هم 100 درصد فقط دروغ است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
4
0
نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم کودک‌کش اسرائیل در مصاحبه با شبکه اینترنشنال گفت تنها راه جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح اتمی یک اقدام سازمان یافته و مشخص نظامی است. با خواندن این مصاحبه به این نتیجه رسیدم اینکه معصوم می‌فرمایند دشمنان ما از احمق‌ها هستند به این معنا نیست که آنها ضعیف هستند بلکه به این معنا است که رفتاری از خود نشان می‌دهند که فضا را برای کسانی که حق و باطل را تشخیص نمی‌دهند روشن می‌کند.
تعداد تظاهرکنندگان و معترضین در خیابان‌های اسرائیل آن قدر بالا بود که وزیر دفاع آمریکا سفر خود به تل‌آویو را یک بار به تأخیر ‌انداخت و نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل هم برای ملاقات با او مجبور به استفاده از بالگرد برای رفتن به فرودگاه شد. می‌خواستیم بدانیم اینترنشنال برای بیان چنین وضعیت فلاکت‌باری در رژیم صهیونیستی چه تیتری انتخاب می‌کند ولی آن بدبخت‌ها نظاره‌گر مبهوت این صحنه‌ها بودند و لال شدند.
بازگشت روابط طبیعی بین جمهوری اسلامی ایران و عربستان ظرفیت‌های بزرگی را در اختیار هر دو کشور، منطقه و جهان قرار می‌دهد. باید گفت دولت آقای رئیسی با سیاست محوری همسایگی راه درستی را در پیش گرفته و می‌تواند تهدیدات را به فرصت برای پیشرفت تبدیل کند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
0
2
اگر کس به اصطلاح به دنبال عمل و اجرا قانون و عدالت در کشور است و باید مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و سایر مسئولان شرکت مخابرات ایران وشرکت مخابرات منطقه تهران به خاطر مشکلات کارمندان، کارگران و بازنشسته های شرکت مخابرات در دادگاه بررسی و رسیدگی و مجازات و محاکمه کند.
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران و سایر مدیران و مسئولین شرکت مخابرات ایران و منطقه تهران، دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس متاسفانه تاکنون پاسخگوی و جوابگوی مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات نیستند و تاکنون هم نبودند تقاضای رسیدگی داریم.
بازنشسته تأمین اجتماعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
0
1
تاریخ : ۱۵ - فروردین - ۱۴۰۲
بر عملکرد بانک نظارت بیشتری صورت گیرد
حدود ۱۵ ماه پیش از عملکرد یکی از بانک طی نامه‌ای به رئیس کل بانک مرکزی شکایت کردم که متأسفانه تاکنون پاسخی در این مورد دریافت نکرده‌ام.
بازنشسته تأمین اجتماعی
بازنشسته مخابرات منطقه تهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
0
0
بنده در اسفنده ماه سال۹۵ بازنشسته شده ام ولی متاسفانه هنوز هم هیچ خبری از سکه پایان خدمت ۳۳ سال و ۵ ماه نیست چرا؟ تاکنون هم هزاران بار اعتراض کردم ولی متاسفانه هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست چرا؟
بازنشسته مخابرات منطقه تهران
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
0
1
کارگران سال ۱۴۰۱ چقدر عیدی می گیرند؟ ۸ میلیون الی ۱۲ میلیون!
بازنشستگان تامین اجتماعی وابسته به اسرائیل سال ۱۴۰۱ چقدر عیدی می گیرند؟ ۱ میلیون ۸۰۰ هزارتومان!
حرف دل همه مردم ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
0
1
دولت و مجلس هیچ برنامه ای برای حل مشکلات مردم و کشور ندارند و تاکنون هم برای همه مردم ایران ثابت شده است
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
0
0
مجید سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران دیگر به درد کارکنان رسمی و بازنشستگان شرکت مخابرات نمی خورد و باید برکنار شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
0
2
نمایندگان مجلس نماینده نظام هستند، نه نماینده مردم
چون به خاطر تاکنون هیچ کاری برای حل مشکلات مردم نکردند چرا؟
اعتراض جمعی از کارکنان رسمی و بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
0
1
۱۴۰۱/۱۱/۰۵ – ۰۸:۵۸
ارزش سهام عدالت ۱۰ میلیون تومان است سالانه سود سهام عدالت را مبلغ بیش از ۱ میلیون تومان واریز می کند ولی متاسفانه ارزش سهام اخابر کارکنان شرکت مخابرات ایران بیش از ۳۰۰ الی ۴۰۰ میلیون تومان بوده است سود سهام اخابر را در تاریخ ۴ بهمن ماه سال ۱۴۰۱ را به مبلغ ۵۰۰ الی ۶۰۰ هزار تومان واریز کردند چرا؟
اعتراض جمعی از کارکنان رسمی و بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور
اعتراض جمعی از کارکنان رسمی و بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
0
0
۱۴۰۱/۱۱/۰۵ – ۰۸:۵۸
ارزش سهام عدالت ۱۰ میلیون تومان است سالانه سود سهام عدالت را مبلغ بیش از ۱ میلیون تومان واریز می کند ولی متاسفانه ارزش سهام اخابر کارکنان شرکت مخابرات ایران بیش از ۳۰۰ الی ۴۰۰ میلیون تومان بوده است سود سهام اخابر را در تاریخ ۴ بهمن ماه سال ۱۴۰۱ را به مبلغ ۵۰۰ الی ۶۰۰ هزار تومان واریز کردند چرا؟
اعتراض جمعی از کارکنان رسمی و بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
0
1
سلام
از دی ماه ۱۴۰۰تا کنون شرکت مخابرات استان تهران در مورد مطالبات رفاهیات هیچ گونه پرداختی نداشته ، چرا؟
برای چی عین خیال مدیران این استان نیست ؟
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
0
1
سازمان تامین اجتماعی با همدستی دولت هر سال حق و حقوق بازنشستگان را پایمال و ضایع می کند چرا؟
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
0
1
سازمان تامین اجتماعی با همدستی دولت هر سال حق و حقوق بازنشستگان را پایمال و ضایع می کند چرا؟
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
0
1
سازمان تامین اجتماعی با همدستی دولت هر سال حق و حقوق بازنشستگان را پایمال و ضایع می کند چرا؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
0
0
۱۴۰۲/۰۱/۱۷ ۲۰:۲۷:۵۴

بازنشستگان تامین اجتماعی | حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
فوری/افزایش 3 میلیون تومانی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | واریز اضافه حقوق 1 میلیون تومانی از این ماه به حساب بازنشستگان
صادقی با اشاره به حضور چند روز اخیرش در سازمان تامین اجتماعی و دیدار با مدیران سازمان گفت: ما بحث معوقه مابه التفاوت متناسب‌سازی ۲۵ درصد حقوق بازنشستگان را پیگیری کردیم. به نظر می‌رسد اراده‌ای وجود دارد که همزمان با افزایش حقوق امسال بازنشستگان آن مبلغ نیز پرداخت شود. حدود یک میلیون نفر مشمول این مبلغ مابه‌التفاوت باقی‌مانده از سنوات قبل می‌شوند که بنابر دریافتی کل‌شان ممکن است تا سه میلیون تومان افزایش دریافتی داشته باشند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
0
2
فوق تخصص در دادن شعارهای توخالی! با ادبیاتی فرازمینی.....آنگوزمان و ...
حسین اراکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
0
1
آقای رییسی خودشماگفتیدبرای مبارزه بافسادبه جای مفسد کاندیدریاست جمهوری شدم بررسی علمی کنید سیاستهای اقتصادی فرهنگی شمافسادراکمترکرده یابیشتر؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
0
1
مجید سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران دیگر به درد کارکنان رسمی و بازنشستگان شرکت مخابرات نمی خورد و باید برکنار شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
0
1
امروز روز جمعه 18 فروردین ماه سال 1402، هنوز هم مقومات تیر و مرداد ماه سال 1401 را به برخی بازنشستگان تامین اجتماعی سبزدشت بهارستان جاده تهران ساوه را واریز نکردند چرا؟
دولت، مسئولین و نمانیندگان مجلس هم سکوت کرده اند چرا؟
نظر شما با موفقیت ارسال شد
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
0
0
۱۴۰۱/۰۷/۱۹ ۰۷:۵۵:۴۰
پرداخت معوقات بازنشستگان امکان‌پذیر نیست
بر اساس اعلام مدیرعامل این سازمان پرداخت معوقات از آبان ماه شروع می‌شود و تا اسفند ادامه دارد. بنابراین پرداخت یکجا معوقات که خواست بازنشستگان بود منتفی شد.
شرم آور و تاسف بار است که ۱۲ ماه و ۱۸روز از سال ۱۴۰۱ گذشته است متاسفانه هنوز هم معوقات بازنشستگان تامین اجتماعی به طول کامل واریز نکردند چرا؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
0
0
مدیران بانک ها دولتی و هم خصوصی از بهمن ماه سال 1400 تاکنون وام 50 و 100 میلیون تومانی بدون ضامن به بازنشستگان تامین اجتماعی ندادند تاکنون هزاران بار هم اعتراض کرده ایم ولی متاسفانه هیچ کسی همم پاسخگو و جوابگو نیست و نبوده است چرا؟
و دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس هم از بهمن ماه سال 1400 تاکنون هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
0
0
امسال تورم در ایران همچنان بالای ۵۰ درصد است
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
0
1
و این در حالی است که دیوان عدالت اداری متاسفانه به بهانه های مختلف شکایت و اعتراض کارمندان، کارگران، بازنشسته های و مردم رد می کند و بررسی و رسیدگی نمی کند چرا؟
قانون برای شکایت کردن وجود دارد، اما اجرا نمی‌شود.
قانون برای اعتراض کردن وجود دارد، اما اجرا نمی‌شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
0
1
دولت رئیسی هیچ برنامه مشخصی و روشنی برای حل مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور ندارد و از سال ۱۴۰۰ تاکنون هم برای همه ثابت شده است.
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
0
0
مهندس مجید سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران متاسفانه هیچ برنامه مشخصی و روشنی برای حل مشکلات کارکنان رسمی و هم بازنشسته های شرکت مخابرات ندارد و از ذر ماه سال 1399 تاکنون هم برای همه ثابت شده است.
جمعی از بازنشستگان تامین اجتماعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
0
0
۰۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
سال 1401 در رسانه های افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی رسما 38 درصد اعلام شده است ولی متاسفانه سازمان تامین اجتماعی فقط 20 درصد عمل کرده است چرا؟
جمعی از بازنشستگان تامین اجتماعی
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
0
0
90 درصد مدیران شرکت مخابرات ایثارگر و جانباز هستند و هم به اصطلاح ادعای مسلمانی دارند ولی متاسفانه حق وحقوق کارکنان رسمی و هم بازنشسته های شرکت مخابرات پایمال و ضایع می کنند و هم قانون و عدالت را رعایت نمی کنند چرا؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
0
0
در پاسخ به حجت الاسلام و المسلمین حسن شجاعی، نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی
شرکت مخابرات ایران در تاریخ 1388/08/18 به بخش حضوصی واگذار شده است
قرار بود واگذاری شرکت مخابرات به بخش خصوصی به بازنشستگان شرکت مخابرات سهام عدالت به دهند ولی متاسفانه از سال 1388 تاکنون هیچ خبری نیست چرا؟
در موقع خصوصی سازی در شرکت مخابرات شعار سر می دادند به بازنشستگان شرکت مخابرات سهام عدالت می دهند ولی متاسفانه از 18 آبان ماه سال 1388 تاکنون هنوز هم هیچ خبری از سهام عدالت نیست چرا؟
مسئولان کاری که نمی‌توانند انجام دهند را وعده ندهند.
جمعی از بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
0
0
حال که هیچ ارگان و نهادی مسئولیت رفع مظالم ۱۲ ساله کارکنان مخابرات را به عهده نمیگیرد باید سر بزنگاه عمل کرد . در انتخابات آینده رای را شرطی کنیم و ازکاندیداها نوشته کتبی بگیریم که اگر دفاع را به مقصد نرساند برگه امضا شده را رسانه ای کنیم.در هر استان خانواده مخابراتی رای قابل توجهی دارند.وای از این همه بیداد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
0
0
دولت حتی در کنترل قیمت پیاز هم توانی ندارد
دولتی که نتواند نرخ پیاز را کنترل کند نمی‌تواند تدبیر کند!
این‌ها مشکل سیب‌زمینی و پیاز مملکت را هم نتوانستند حل کنند!
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
0
0
چرا وام تعاون مرا نمی پردازند؟ حدود ۳۱ ماه قبل برای دریافت وام درمخابرات منطقه تهران درخواست کردم اما متاسفانه هنوز از پرداخت این وام خبری نشده است چرا؟ چرا با گذشت بیش از ۳۱ ماه هنوز مدیران و مسئولان مخابرات منطقه تهران بررسی، پیگیری و رسیدگی نکردند و نمی کنند چرا؟ از جناب آقای مهندس مجید سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران درخواست رسیدگی دارم مرتضی – بازنشسته مخابرات تهران با شماره کارمندی ۱۴۲۰۰۷۰
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
0
0
چرا وام تعاون مرا نمی پردازند؟ حدود ۳۱ ماه قبل برای دریافت وام درمخابرات منطقه تهران درخواست کردم اما متاسفانه هنوز از پرداخت این وام خبری نشده است چرا؟ چرا با گذشت بیش از ۳۱ ماه هنوز مدیران و مسئولان مخابرات منطقه تهران بررسی، پیگیری و رسیدگی نکردند و نمی کنند چرا؟ از جناب آقای مهندس مجید سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران درخواست رسیدگی دارم مرتضی – بازنشسته مخابرات تهران با شماره کارمندی ۱۴۲۰۰۷۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
0
0
آمریکا جنایتکار از سال 2011 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار بیش از 999 هزار تروریست را از کشورهای مختلف جهان به سوریه، عراق و منطقه آورد و همچنان نیز ادامه می دهد.
بازنشسته تأمین اجتماعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
0
0
و این در حالی است که رئیسی قبل رئیس قوه قضائیه بوده است پس چگونه وچطور در این مدت دو سال رئیس جمهور کشور است که حق و حقوق کارمندان، کارگران، بازنشستگان تامین اجتماعی و مردم را پایمال و ضایع می کند.
بازنشسته تأمین اجتماعی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
0
0
شرایط غیرقانونی برخی بانک‌ها برای وام بدون ضامن متاسفانه از بهمن ماه سال 1400 تاکنون وام 50 تا 100 میلیون تومانی بدون ضامن را به بازنشستگان تامین اجتماعی ندادند، خودداری کردند و هنوز هم خودداری می کنند چرا؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
0
0
بانک‌ها دولتی و خصوصی وابسته به جمهوری اسلامی به بازنشستگان تامین اجتماعی وابسته به اسرائیل وام نمی‌دهند/ کمیسیون اصل ۹۰ مجلس ورود می‌کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
0
0
مسئولان اقلیم کردستان عراق به همراه آمریکا و متحدانش از گروه‌های تروریستی در شمال عراق حمایت می کنند چرا؟
اقلیم کردستان عراق از سال 1360 تاکنون پایگاه همه گروه های تروریستی مورد حمایت آمریکا و متحدانش بوده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
0
0
رژیم صهیونیستی ۵۰ تن بمب روی غزه ریخت
وحشی‌گری اشغالگران امنیت منطقه را تهدید می‌کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
0
0
صهیونیست ها جنایتکار از سال 1918 تاکنون با پشتیبانی آمریکا جنایت می کنند و آدم می کشند و همچنان نیز ادامه می دهند.
بازنشسته تأمین اجتماعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
0
0
تاریخ : ۱۸ - فروردین - ۱۴۰۲
لیست بانک‌هایی که وام ۱۰۰ میلیونی بدون ضامن پرداخت می کنند
1- مسکن
2 - سپه
3 - رفاه کارگران
4 - کشاورزی
5 - ملی ایران
6 - پست بانک
7 - توسعه صادرات
8 - صنعت و معدن
9 - قرض الحسنه مهر ایران
10 - صادرات
11 - ملت
12 - تجارت
چطور وام ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن بگیریم؟
پرداخت نکردن وام ۱۰۰ میلیون تومان بدون ضامن توسط بانک ها بنده از طریق دیوان عدالت اداری شکایت کردم ولی متاسفانه دیوان عدالت اداری شکایت بنده را به بهانه مختلف رد کرده است چرا؟ بازنشسته تأمین اجتماعی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
0
0
ما مجید سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران را نمی خواهیم و باید برکنار شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
0
0
دولت رئیسی هم متاسفانه مانند حسن روحانی به مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های و مردم توجه نکرده است چرا؟
دولت رئیسی هم متاسفانه مانند حسن روحانی به اعتراض کارمندان، کارگران، بازنشسته های و مردم توجه نکرده است چرا؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
0
0
مقصر اصلی مشکلات بازنشست های شرکت محید سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران بوده است
و دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس وغیره هم متاسفانه تاکنون سکوت کرده اند چرا؟
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
0
0
مقصر اصلی مشکلات بازنشسته های شرکت محید سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران بوده است
و دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس وغیره هم متاسفانه تاکنون سکوت کرده اند چرا؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
0
0
دولت حسن روحانی زندگی مردم و اقتصاد را به برجام و مذاکره گره زده‌ است و متاسفانه دولت رئیسی هم سیاست های نادرست وغلط و اشتباه حسن روحانی را ادامه می دهد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
0
0
فقط دولتمردان شعار می دهند
چرا در کشور به اصطلاح اسلامی هیچ کس پیدا نمیشه از حق و حقوق بازنشستگان مخابرات دفاع کنه آخه حق یه مشت آدم ضعیف خوردن داره شما مدیرانی که حقوق نجومی دریافت میکنید باید هم از حال و روز کارکنان و باز نشستگان بی خبر باشید.
وپاسخ ظلم چوب بی صدای الهی است.
سکوت دربرابر خیانت و خود خیانت بدتر است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
0
0
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و سایر مدیران این شرکت متاسفانه به وظایف قانونی خود عمل نکردند و هنوز هم عمل نمی‌کنند چرا؟
اعتراض جمعی از کارکنان رسمی و بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
0
0
اگر ایران کشور اسلامی است که پس چرا حق و حقوق کارمندان، کارگران و بازنشسته های پایمال و ضایع می کنند چرا؟

در کشورمان به اصطلاح اسلامی ثابت شده که متاسفانه قانون و عدالت وجود ندارد چرا؟
در کشورمان به اصطلاح اسلامی ثابت شده که متاسفانه حرام و حلال وجود ندارد چرا؟
ارزش سهام عدالت 10 میلیون تومان است سالانه سود سهام عدالت را مبلغ بیش از 1 میلیون تومان واریز می کند ولی متاسفانه ارزش سهام اخابر کارکنان شرکت مخابرات ایران بیش از 300 الی 400 میلیون تومان بوده است سود سهام اخابر را در تاریخ 4 بهمن ماه سال 1401 را به مبلغ 500 الی 600 هزار تومان واریز کردند چرا؟
اعتراض جمعی از کارکنان رسمی و بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
0
1
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
مشکل اصلی بی‌حجابی‌ها نیست و تاکنون هم نبوده است مشکل اصلی بی توجهی دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس به مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم، کشور، هم افزایش هر روز قیمت کالا، اجناس، گوشت، مرغ، میوه، خودرو و... بوده است
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان