تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۲۵ فروردين ۱۴۰۲

احتمال فشار هواداران استقلال به قلعه‌نویی

اگر قایدی با گل‌های خود استقلال را قهرمان کند و خودش هم آقای گل شود، مسلماً قلعه‌نویی تحت فشار هواداران استقلال هم که شده این بازیکن را به تیم ملی دعوت می‌کند.

احتمال فشار هواداران استقلال به قلعه‌نویی

رویداد۲۴ مهدی قایدی که در سه بازی آخر استقلال گلزنی کرده جزو بازیکنان آماده‌ای بود که به تیم ملی دعوت نشد. او انگیزه‌های زیادی دارد تا با ادامه درخشش در لیگ برتر نظر مساعد امیر قلعه نویی را جلب کند و به اردوهای بعدی تیم ملی دعوت شود.

استقلال ۴ هفته است که بازی‌های خود را می‌برد و حالا مهدی قایدی هم می‌خواهد مقابل هوادار برای چهارمین هفته پیاپی گلزنی کند. اتفاقی که می‌تواند باعث افزایش شانس مهدی برای آقای گل لیگ برتر شود. به طور هم کسب این عنوان توسط مهدی قایدی برای خودش و استقلال یک بازی دو سر برد است اگر قایدی در هفته‌های آتی آن قدر گل بزند که آقای گل شود، قطعا استقلال هم از گلزنی‌های او سود خواهد برد و شانس قهرمانی بیشتری پیدا می‌کند.

از طرفی دعوت نکردن آقای گل لیگ برتر به تیم ملی برای امیر قلعه نویی خیلی سخت‌تر می‌شود. شاید اگر سرمربی تیم ملی الان بگوید سبک بازی مهدی قایدی به درد تیم ملی نمی‌خورد و یا مثلاً من در پست او بازیکنان دیگری را دارم، اما اگر قایدی با گل‌های خود استقلال را قهرمان کند و خودش هم آقای گل شود، مسلماً قلعه‌نویی تحت فشار هواداران استقلال هم که شده این بازیکن را به تیم ملی دعوت می‌کند.

مهدی قایدی در این فصل دوران پر فراز و نشیبی را سپری کرد. او شروع نسبتا خوبی داشت و در ادامه در یک مقطع به شدت افت کرد، ولی حالا چند هفته‌ای است که گل می‌زند و در امر گلسازی تبدیل به یک ستاره بزرگ شده به طوری که خیلی‌ها او را بهترین و آماده‌ترین بازیکن فعلی استقلال می‌دانند. گفتنی‌است شاگردان ساپینتو شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم هوادار می‌روند. بازی رفت دو تیم را استقلال یک بر صفر و با گل محمد محبی برده بود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان