تاریخ انتشار: ۱۶:۱۵ - ۲۷ فروردين ۱۴۰۲

هشدار مهم یحیی گل محمدی در آستانه دربی

تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و ششم لیگ برتر به مصاف تیم هوادار رفت که این بازی با نتیجه ۶ بر یک به سود استقلال به پایان رسید.

هشدار مهم یحیی گل محمدی در آستانه دربی

رویداد۲۴ گفته می شود یحیی گل محمدی، صحبت در خصوص پیروزی ۶ گله استقلال برابر هوادار، درخشش مهدی قایدی، حسین حسینی یا هر سوژه دیگری از تیم رقیب در آستانه دربی را در تمرینات پرسپولیس ممنوع کرده است.

تیم پرسپولیس نیز در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر، در ورزشگاه امام علی (ع) کرمان میهمان تیم مس کرمانِ رده چهاردهمی بود که این مسابقه با پیروزی ۳ بر یک شاگردان گل‌محمدی به پایان رسید.

پرسپولیس در آستانه دربی و در زمین حریف سه گل به مس کرمان زد و برد روحیه بخشی به دست آورد و حالا یحیی گل محمدی دوست دارد بچه های تیمش با انگیزه و اعتماد به نفس بالای ناشی از شکست دادن مس کرمان در خانه اش روی کار خود تمرکز کرده و توجهی به پیروزی خُرد کننده استقلال نداشته باشند.

همچنین شنیده می شود یحیی گل محمدی از بزرگ ترها و بازیکنان باتجربه تیمش نیز خواسته است در آستانه دربی که مهم ترین بازی فصل پرسپولیس محسوب می شود مراقب جوان ترها باشند و اجازه ندهند وارد حاشیه یا ... شوند.

به هر حال یحیی گل محمدی در حال حاضر یکی از با تجربه ترین مربیان ایران محسوب می شود که به خوبی به ارزش پیروزی مقابل استقلال واقف است. بنابراین نمی خواهد چیزی را به قضا و قدر بسپارد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان