تاریخ انتشار: ۰۹:۲۱ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

واکنش به اتهام شرط‌بندی و تبانی استقلال!

چه کسی فکرش را می‌کرد استقلال بتواند با شش گل تیم هوادار را شکست دهد! اتفاقی که با توجه به نزدیکی بازی دربی باعث بروز شایعاتی برای استقلال شد.

واکنش به اتهام شرط‌بندی و تبانی استقلال!

رویداد۲۴ چه کسی فکرش را می‌کرد استقلال بتواند با شش گل تیم هوادار را شکست دهد! معمولا استقلال مقابل تیم‌های ساکت الهامی به مشکل می‌خورد و این مربی حتی قهرمانی جام حذفی را نیز از استقلال پیش از این گرفته بود. با این ذهنیت شاید پیروزی با یکی دو گل پیش‌بینی می‌شد اما استقلال هر آن‌چه در توان داشت در نیمه دوم استفاده کرد و در نهایت با شش گل شاگردان ساکت الهامی را بدرقه کرد. اتفاقی که با توجه به نزدیکی بازی دربی باعث بروز شایعاتی برای استقلال شد ضمن این‌که پنالتی زدن حسینی هم به زعم کادر فنی تیم هوادار به نوعی تحقیر تیم حریف محسوب شد تا جایی که کاپیتان استقلال از تیم هوادار عذرخواهی کرد و مدعی شد که نیت خاصی از بابت پنالتی زدن نداشته است.

تا اینجای کار مسائلی بود که مربوط به اتفاقات داخل زمین می‌شد اما بعد از این بازی رقبا بحث تبانی را پیش کشیدند و تعدادی هم پا را فراتر گذاشته و گفتند که ماجرای پنالتی زدن حسینی مشکوک است و پای سایت‌های شرط‌بندی را به این اتفاق باز کردند. بروز شایعاتی از این نوع هم می‌تواند برد استقلال را لوث کرده و از سوی دیگر هم برای این تیم حاشیه درست کند! این در حالی است که استقلال کمتر از هفت روز زمان دارد تا خودش را برای بازی حساس آماده کند. به همین دلیل سراغ مهدی پاشازاده مدافع سابق استقلال رفتیم تا نظر او را در خصوص مسائل پیش آمده جویا شویم.

برد پرگل استقلال مقابل هوادار هم دلچسب بود و هم این‌که صدرنشینی را برای این تیم به همراه داشت. نظر شما در خصوص این بازی چیست؟

بازی بسیار دلچسب بود و بازیکنان استقلال بسیار خوب کار کردند. با توجه به مسائلی که برای استقلال پیش آمده بود شاید کمتر کسی فکرش را می‌کرد این بازی با چنین نتیجه‌ای تمام شود اما یک وقت‌هایی این‌طوری می‌شود و تمام توپ‌ها گل می‌شود. مهم‌تر از همه این است که دل هواداران شاد شد و من از این بابت خیلی خوشحال هستم.

اما بحث‌هایی که بعد از این بازی توسط رقبا به وجود آمد، شیرینی این برد را تلخ کرد!

چه بحث‌هایی؟

گفته شد استقلال با تیم هوادار تبانی کرده به همین دلیل این تیم توانسته این بازی را با نتیجه پرگل ببرد.

بحث تبانی دوزار نمی‌ارزد. کسانی این بحث‌ها را راه می‌اندازند که کوچکترین آگاهی نسبت به فوتبال ندارند. همان‌طور که دیدید بازیکنان هوادار نیمه اول به خوبی کار کردند و نیمه دوم توپ‌های استقلال گل شد. به نظرم عده‌ای می‌خواهند قبل از دربی تمرکز تیم استقلال را به هم بریزیند.


بیشتربخوانید: مهدی قایدی؛ ستاره‌ای که باید از جمع آبی‌ها جدا شود!


البته عده‌ای فراتر از این بحث‌ها را پیش کشیده‌اند و پنالتی زدن حسینی را ربط می‌دهند به سایت‌های شرط‌بندی!

در چنین شرایطی باید شنونده عاقل باشد. همان‌طور که گفتم این حرف‌ها دوزار نمی‌ارزد. حتما خودتان هم دیدید که هواداران لحظه پنالتی قایدی را صدا زدند و به او گفتند دوست دارند حسینی پنالتی بزند. مگر می‌شود پیش‌بینی شود استقلال پنج گل می‌زند و ششمین گل، پنالتی است و آن را قرار است حسینی بزند! پیش کشیدن این حرف‌ها به نظرم مفت نمی‌ارزد و باید فقط شنونده عاقل باشد.

نکته دیگر این است کادرفنی هوادار ناراحت شدند و گفتند حسینی برای تحقیر تیم هوادار پنالتی زده است.

اصلاً این‌طور نبود اما حسینی بزرگی کرد و در مصاحبه‌ای از تیم هوادار عذرخواهی کرد. این رفتار او نشان از پختگی‌اش بود. معذرت‌خواهی روح بزرگ می‌خواهد و حسینی نشان داد روح بزرگی دارد.

بعد از حذف استقلال از آسیا این تیم خودش را خیلی خوب توانست جمع و جور کند که در نوع خود جالب بود. فکر می‌کنید چه عاملی باعث این اتفاق شد.

ساپینتو مربی پرشور و هیجانی است و با بازیکنان رفیق است. ضمن این‌که بزرگترهای تیم توانستند این بحران را خیلی خوب مدیریت کنند.

فکر می‌کنید مقصر حذف استقلال از آسیا چه کسی بود؟

این‌که فکر کنیم فقط مقصر این اتفاق فتح‌الله‌زاده است درست نیست. خیلی‌ها در این میان مقصر بودند. بعد هم بحث پرونده مالی پادوانی یک بحث انسانی است. من می‌دانم پادوانی که این‌طور مصدوم شد چه می‌کشد و باید پولش داده شود و یا این‌که مگر می‌شود که پول استرا پرداخت نشود.

دربی در راه است. پیش‌بینی می‌کنید چه تیمی پیروز می‌شود؟

اگر اتفاق غیرمنتظره‌ای پیش نیاید از شکل بازی کردن استقلال می‌گویم این تیم برنده می‌شود و برنده این دیدار به احتمال زیاد قهرمان می‌شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استقلال تهران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
1
2
حسادت به برد استقلال ،پرسپولیس همیشه تبانی میکنه ودقیقه ۹۰ به بعد یک گل الکی میزنه وبه داور رشوه میده
,نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
0
0
استقلا ل تنها تیمی لیگی است که بهترین بازیها را انجام میدهد تبا نی زایده فکر کوته نظران است لنگیها همیشه این طورند چشم دیدن اس اس را ندارند اگر نا داوریها نباشه تاج وساکت دوتا سپاهانی حرفی لرای گفتن ندارند پرسپولیس هم که با هوچبگری یحیی نعل بند راه به جایی ندارد
نظرات شما
پیشخوان