تاریخ انتشار: ۱۱:۱۴ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
جبلی، رئیس صداوسیما:

بعضی از افراد تمایلی به همکاری با صداوسیما ندارند؛ اصراری نیست/ قطعاً به دنبال ظرفیت‌های جدید هستیم

رئیس سازمان صداو سیما گفت: این‌که بعضی از افراد به هر دلیلی تمایل به این کار ندارند ما اصرار و اجباری نداریم و قطعاً به دنبال ظرفیت‌های جدید و توانمندی‌های دیگری هستیم و خواهیم بود که بتوانیم از آن‌ها برای تولید محتوای فاخر و جذاب برای جامعه استفاده کنیم.

بعضی از افراد تمایلی به همکاری با صداوسیما ندارند؛ اصراری نیست/ آغوش رسانه ملی بر هنرمندانی که هنجارهای جامعه را بپذیرند باز است
رویداد۲۴ پیمان جبلی، رئیس صدا و سیما درباره این‌که برخی معتقدند امسال برنامه‌های نوروزی و سال تحویل صداوسیما آن‌طور که باید و شاید برای مخاطبان این سازمان راضی‌کننده نبوده است، آیا آسیب‌شناسی لازم در خصوص این برنامه‌ها صورت خواهد گرفت، گفت: خوشبختانه ما بازخورد اولیه‌ای که از برنامه‌های صداوسیما در ایام سال نو و نوروز که همزمان با ماه مبارک رمضان است، داشته‌ایم هم امیدوار‌کننده است و هم به نظر می‌رسد بسیار قابل توجه از چند جهت است.

به گزارش ایلنا، بخش‌هایی از گفت و گوی جبلی را در ادامه می‌خوانید:

از این جهت امیدوارکننده است که این استقبال و بازخورد اولیه‌ی خوبی که از مخاطبان گرفته‌ایم، همکاران ما را ترغیب می‌کند برای ادامه مسیر با همین رویکرد و ساز و کاری که در پیش گرفته‌اند، کار را دنبال کنند.

همیشه گفته‌ایم رسانه ملی متعلق به همه مردم و هنرمندان است، متعلق به افرادی است که عشق به کشور و مردم دارند. کسانی علاقه به تولید محتوا و کار رسانه ملی دارند و این به طور طبیعی محصور در یک تعداد خاصی نمی‌شود.

الحمدالله ظرفیت‌های بسیار خوبی از هنرمندان، عوامل تولید، مجریان و به صورت کلی فعالان حوزه هنر وجود دارند که ما باید از این ظرفیت استفاده کنیم و سعی کردیم همین کار را در برنامه‌های نوروزی انجام دهیم.

رئیس سازمان صداوسیما با بیان این‌که در عین حال ما از نقد‌های منصفانه استقبال می‌کنیم، عنوان کرد: ان‌شاالله با همدلی و هم‌افزایی با همه بخش‌های فرهنگی کشور بتوانیم محتوای بهتر، جامع‌تر و مناسب‌تر ارائه دهیم و این کار را انجام خواهیم داد.

ما از همه افرادی که با عشق و علاقه به مردم و کشور کار می‌کنند و با انگیزه مناسب برای کار در رسانه ملی آماده باشند، استقبال می‌کنیم. این‌که بعضی از افراد به هر دلیلی تمایل به این کار ندارند ما اصرار و اجباری نداریم و قطعاً به دنبال ظرفیت‌های جدید و توانمندی‌های دیگری هستیم و خواهیم بود که بتوانیم از آن‌ها برای تولید محتوای فاخر و جذاب برای جامعه استفاده کنیم.

در عین حال قطعا ما استعداد‌ها و ظرفیت‌ها را محدود در برخی از افراد نخواهیم کرد و نمی‌کنیم.

همانطور که گفته شد آغوش رسانه ملی بر همه هنرمندان و افرادی که علاقه به مردم، کشور، جامعه و هنجار‌های پذیرفته شده در جامعه داشته باشند، باز است، اما در این بین از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های جدید به ویژه در عرصه‌های مغفول مانده حوزه فرهنگ هیچ وقت غفلت نخواهیم کرد و از آن‌ها هم استفاده خواهیم کرد.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: صداوسیما
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
0
8
ظرفیتی بهتر از مهران رجبی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
0
7
جبلی:
افراد تمایلی به همکاری با صداوسیما ندارند؛ اصراری نیست، قطعاً به دنبال ظرفیت‌های جدید هستیم

مهران رجبی:
پیمان جون اشتباه به عرضت رسوندن، مگه مهرانت مرده باشه بری دنبال ظرفیتای جدید، تازشم داریوش ارجمند هم هست می تونه مثه داریوش حتی بخونه منم می تونم بهتر از شهریاری اجرا کنم بابا ما ظرفیتامون زیاده حتی اگه نقش زن هم کسی نبود بازی کنه خودمم و داریوش برات خوبشو بازی می کنیم ناسلامتی ما دوتا نامردیما
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان