تاریخ انتشار: ۱۲:۰۵ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۲۸ نظر

توضیح رئیس جمهور درباره علت خداحافظی میرکاظمی از دولت

رئیس جمهور با بیان اینکه آقای میرکاظمی به دلیل بیماری قلبی از سال گذشته پیگیر جابجایی از سازمان برنامه و بودجه بود تا کار درمان خود را ادامه دهد، گفت: در افکار عمومی و رسانه‌ها نباید اینطور برداشت شود که این جابجایی به دلیل یک اشکال بوده است.

توضیح رئیس جمهور درباره خداحافظی میرکاظمی از دولت

رویداد۲۴ سیدابراهیم رئیسی در جلسه هیات دولت درباره خداحافظی سیدمسعود میرکاظمی از سازمان برنامه و بودجه اینگونه توضیح داد: آقای میرکاظمی چهره مجرب و با سابقه در حوزه اجرا و فردی صاحب نظر هستند که در وزارتخانه‌های مختلف حضور داشته است.

وی افزود: وی ۴ ماه قبل از پایان سال گذشته در زمان تدوین ۱۴۰۲ اظهار کردند با توجه با ناراحتی قلبی ام، من را به دلیل پرتنش بودن این مسیر از ادامه راه معاف کنید و در عین حال قول داد که همکاری خود را با دولت ادامه خواهد داد.

رئیسی اظهار داشت: من از آقای میرکاظمی خواستم تا پایان بررسی بودجه ۱۴۰۲ کار را ادامه دهد؛ پس از تصویب و ابلاغ بودجه ایشان هم به صورت حضوری و هم به صورت مکتوب پیگیر بودند که با توجه به وعده‌ای که داده اید و پایان کار بودجه، می‌خواهم کار را تحویل دهم.

رئیس جمهور تاکید کرد: از جا به جایی آقای میرکاظمی نباید در افکار عمومی و رسانه‌ها اینطور برداشت شود که تغییر ایشان طی یک اشکال یا ارزیابی انجام شده است بلکه این مساله به درخواست خود وی بود.

رئیسی یادآور شد: آقای میرکاظمی خدمت بسیاری در دولت داشت که یکی از آن‌ها بودجه انقباضی سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ بود و مهمتر اینکه پارسال با وجود همه مشکلات، با کسری بودجه مواجه نشدیم.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد که از تجربه میرکاظمی در دولت استفاده خواهد شد.

سیدمسعود میرکاظمی از ابتدای دولت سیزدهم، ریاست سازمان برنامه و بودجه کشور را بر عهده داشت و در نهایت ۲۷ فروردین با حکم رئیس جمهور جای خود را به داود منظور داد که پیش از این رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور بود.

منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۸
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
0
0
مجید سلطانی غده سرطانی شرکت مخابرات است
مهندس مجید سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران از آذر ماه سال ۱۳۹۹ تاکنون در سراسر شرکت مخابرات و در سایه سکوت بی شرمانه دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس یک فاجعه بزرگی ایجاد کرده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
0
0
مشکلات اصلی کارکنان رسمی و بازنشستگان شرکت مخابرات در زمان دولت احمدی نژاد و هم خصوصی سازی شروع و آغاز شده است و در زمان دولت حسن روحانی ۱۰۰ درصد مشکلات افزایش یافته است و در زمان دولت ابراهیم رئیسی هم ۲۰۰ درصد افزایش یافته است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
1
2
هیچ‌کس در دولت تصمیم درستی نمی‌گیرد.
هیچ‌کس در مجلس شورای اسلامی تصمیم درستی نمی‌گیرد.
هیچ‌کس در کشورمان تصمیم درستی نمی‌گیرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
1
1
دولت روحانی از سال 1394 تا خرداد ماه سال 1400 معیشت مردم را به برجام گره زده است.
دولت رئیسی هم از تیر ماه سال 1400 تاکنون معیشت مردم را به برجام گره زده است چرا؟.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
1
1
آسیب‌های اقتصادی امروز به‌ دلیل سیاست‌های غلط دهه 60 است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
1
0
قیمت سکه و طلا ۲۸ فروردین ۱۴۰۲/ سکه ۳۱ میلیون و ۷۰۱ هزار تومان

سنگ بزرگ مقابل بازنشستگان / مشکلات بازنشستگان همچنان ادامه دارد؟
اعتراضی جمعی از کارکنان رسمی و بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
1
0
هرچه سریعتر مجید سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران را برکنار و از مخابرات اخراج کنید چون به خاطر که در سراسر شرکت مخابرات فاجعه بزرگی ایجاد کرده است
و از آذر ماه سال 1399 تاکنون هیچ کاری برای حل مشکلات کارکنان رسمی و هم به ویژه بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور هیچ کاری نکرده است و همچنان نیز ادامه دارد چرا؟

اعتراضی جمعی از کارکنان رسمی و بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
1
0
تجمع سراسری بازنشستگان مخابراتی بیستم فروردین،حداقل در ۱۲ استان
درود بر شما بازنشستگان عزیز مخابرات
مبارزه با مجید سلطانی خیانتکار را ادامه خواهیم داد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
1
0
در کشورمان باید دادگاه ویژه تشکیل شود دولتمردان، مسئولین، مدیران و نمایندگان مجلس را به خاطر کم کاری و بی توجهی به مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور محاکمه شوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
1
0
مجید سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در ماه مبارک رمضان سالها ۱۴۰۰، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ ثابت کرده است که بویی از انسانیت نبرده است
آه بازنشستگان شرکت مخابرات در ماه مبارک رمضان دامن مجید سلطانی مدیرعامل بی‌کفایت را می‌گیرد
مجید سلطانی، ضعیف ترین مدیر عامل تاریخ شرکت مخابرات ایران است.
کارنامه مجید سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران قابل دفاع نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
1
0
ناتوانی اطلاعاتی آمریکا علیه سپاه جایزه ۱۵ میلیون دلاری به‌ازای دریافت اطلاعات مالی


دفتر امنیت دیپلماتیک وزارت امور خارجه آمریکا در اقدامی که نشان از اذعان به ضعف دستگاه‌های جاسوسی آن دارد با طرح ادعاهایی علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جایزه‌ای ۱۵میلیون دلاری برای کسب اطلاعات مالی درباره سپاه تعیین کرده است.
صفحه بخش موسوم به «پاداش برای عدالت» دفتر امنیت دیپلماتیک وزارت امور خارجه آمریکا در توئیتی جدید برای دریافت اطلاعات در مورد شبکه مالی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 15 میلیون دلار جایزه تعیین کرده است.
این بخش مدعی شده است که برای متوقف کردن آنچه این دفتر با عنوان تروریست‌ها یاد می‌کند، احتیاج به کمک برای شناسایی خطوط مالی سپاه پاسداران دارد.
در وب‌سایت دفتر امنیت دیپلماتیک وزارت امور خارجه آمریکا نیز این اطلاعیه منتشر شده است.
طبق اطلاعیه وب‌سایت این دفتر برای اطلاعاتی که منجر به اخلال در سازوکارهای مالی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تمامی شاخه‌های مختلف آن، از جمله نیروی قدس شود، تا سقف 15 میلیون دلار جایزه تعیین می‌کند.
به گزارش تسنیم، وزارت امور خارجه آمریکا برای اطلاعات در مورد منابع درآمد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جزئیاتی را منتشر کرده که به ‌شرح زیر است:
«ـ طرح‌های مالی غیرقانونی سپاه از جمله نفت در برابر پول
ـ شرکت‌هایی که از طرف سپاه به فعالیت‌های بین‌المللی می‌پردازند
ـ نهادها یا اشخاصی که به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دور زدن تحریم‌های ایالات متحده کمک می‌کنند
ـ مؤسسات مالی رسمی که با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تجارت می‌کنند
ـ نحوه انتقال وجوه و ابزار توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نیروهای نیابتی و شبه‌نظامیان
ـ اهداکنندگان یا تسهیلگران مالی سپاه
ـ مؤسسات مالی یا صرافی‌هایی که معاملات سپاه را تسهیل می‌کنند
ـ مشاغل یا سرمایه‌گذاری‌های تحت مالکیت یا کنترل سپاه یا تأمین‌کنندگان مالی آن
ـ شرکت‌هایی که از طرف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خرید بین‌المللی فناوری با کاربرد دوگانه می‌پردازند
ـ توطئه‌های جنایی شامل اعضا و هواداران سپاه که به‌نفع مالی این سازمان است».
پیش از این نیز بیش از 130 عضو کنگره آمریکا (یک گروه دوحزبی) با امضای نامه‌ای مشترک از اتحادیه اروپا خواستند سپاه پاسداران ایران را به‌عنوان یک سازمان تروریستی معرفی کند.
این اقدامات پس از آن صورت می‌گیرد که پارلمان اروپا چندی پیش با تصویب یک طرح غیرالزام‌آور خواستار قرار دادن نام سپاه در فهرست سازمان‌های اصطلاحاً تروریستی اتحادیه اروپا شده بود، با وجود این، یک روز بعد از تصویب این طرح، جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت که تحقق چنین اقدامی علیه سپاه مستلزم رأی دادگاه است.
اقدام پارلمان اروپا واکنش قاطع مقام‌های ایران را در پی داشت که درباره اقدام متقابل در صورت هرگونه اقدام علیه سپاه هشدار دادند، بعد از این تحولات مقام‌های کشورهای اروپایی از جمله انگلیس و آلمان از لفاظی‌های اولیه خود برای اقدام علیه سپاه عقب‌نشینی کردند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
1
0
جناب آقای حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی لطفاً در این مورد توضیح و پاسخ به دهد شرکت مخابرات ایران وابسته به کدام دولت، ارگان، نهاد، سازمان، حکومت و نظام در کشور است عملکرد مهندس سلطانی مدیر عامل مخابرات ایران از ۱۸ آذر ماه سال ۱۳۹۹ تاکنون به نفع کارکنان، بازنشستگان و شرکت مخابرات نبوده است. عیسی زارع پور وزیر ارتباطات، مجید سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، هر دو تاکنون متاسفانه هیچ کاری برای حل مشکلات کارکنان رسمی مخابرات و هم بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور نکردند چرا؟
سوال اینجاست که چرا از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون هیچ ارگان و نهادی به مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات رسیدگی نمی کنند چرا؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
0
0
تو سشوارش بمب گذاشته بودن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
0
0
متاسفانه عملکرد و رفتار کشورمان اسلامی نیست و تاکنون هم نبوده است چون به خاطر حق وحقوق مظلومان ۱۰۰ درصد فقط پایمال و ضایع می شود و قانون و عدالت رعابت نمی شود و کسی هم تاکنون پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
0
0
بر عملکرد بانک نظارت بیشتری صورت گیرد
حدود ۱۵ ماه پیش از عملکرد یکی از بانک طی نامه‌ای به رئیس کل بانک مرکزی شکایت کردم که متأسفانه تاکنون پاسخی در این مورد دریافت نکرده‌ام.
بازنشسته تأمین اجتماعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
0
0
با چه منطقی حقوق بازنشستگان فقط ۲۰ درصد افزایش می‌یابد؟

قیمت تمامی کالاها و خدمات دولت به مردم از سال گذشته تا امسال ۱۰۰ تا ۱۵۰ درصد افزایش داشته و به تازگی قیمت کارخانه‌ای خودروهای داخلی نیز حدود ۴۰درصد افزایش یافته است، در چنین شرایطی و با توجه به نرخ بالای تورم و گرانی‌های لجام گسیخته در کشور افزایش ۲۰درصدی حقوق بازنشستگان که متأسفانه هنور هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، برچه اساس و منطقی تعیین و محاسبه شده است؟ کرایه خانه‌ای که سال گذشته ۲ میلیون تومان بوده حالا چرا به ۴ میلیون افزایش یافته است؟ چرا با روح و روان بازنشستگانی که حداقل حقوق را می‌گیرند و بعد از ۳۰ سال خدمت نمی‌توانند حق و حقوق خود را دریافت کنند، این گونه بازی می‌شود؟ آیا مسئول و مدیری در شرایط فعلی با حقوق‌های ۸ تا ۱۰ میلیون تومان در ماه می‌تواند روزگار بگذراند؟

بازنشسته تأمین اجتماعی
بازنشسته تأمین اجتماعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
0
0
با چه منطقی حقوق بازنشستگان فقط ۲۰ درصد افزایش می‌یابد؟

قیمت تمامی کالاها و خدمات دولت به مردم از سال گذشته تا امسال ۱۰۰ تا ۱۵۰ درصد افزایش داشته و به تازگی قیمت کارخانه‌ای خودروهای داخلی نیز حدود ۴۰درصد افزایش یافته است، در چنین شرایطی و با توجه به نرخ بالای تورم و گرانی‌های لجام گسیخته در کشور افزایش ۲۰درصدی حقوق بازنشستگان که متأسفانه هنور هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، برچه اساس و منطقی تعیین و محاسبه شده است؟ کرایه خانه‌ای که سال گذشته ۲ میلیون تومان بوده حالا چرا به ۴ میلیون افزایش یافته است؟ چرا با روح و روان بازنشستگانی که حداقل حقوق را می‌گیرند و بعد از ۳۰ سال خدمت نمی‌توانند حق و حقوق خود را دریافت کنند، این گونه بازی می‌شود؟ آیا مسئول و مدیری در شرایط فعلی با حقوق‌های ۸ تا ۱۰ میلیون تومان در ماه می‌تواند روزگار بگذراند؟

بازنشسته تأمین اجتماعی
بازنشسته تأمین اجتماعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
0
0
با چه منطقی حقوق بازنشستگان فقط ۲۰ درصد افزایش می‌یابد؟

قیمت تمامی کالاها و خدمات دولت به مردم از سال گذشته تا امسال ۱۰۰ تا ۱۵۰ درصد افزایش داشته و به تازگی قیمت کارخانه‌ای خودروهای داخلی نیز حدود ۴۰درصد افزایش یافته است، در چنین شرایطی و با توجه به نرخ بالای تورم و گرانی‌های لجام گسیخته در کشور افزایش ۲۰درصدی حقوق بازنشستگان که متأسفانه هنور هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، برچه اساس و منطقی تعیین و محاسبه شده است؟ کرایه خانه‌ای که سال گذشته ۲ میلیون تومان بوده حالا چرا به ۴ میلیون افزایش یافته است؟ چرا با روح و روان بازنشستگانی که حداقل حقوق را می‌گیرند و بعد از ۳۰ سال خدمت نمی‌توانند حق و حقوق خود را دریافت کنند، این گونه بازی می‌شود؟ آیا مسئول و مدیری در شرایط فعلی با حقوق‌های ۸ تا ۱۰ میلیون تومان در ماه می‌تواند روزگار بگذراند؟

بازنشسته تأمین اجتماعی
بازنشسته تأمین اجتماعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
0
0
با چه منطقی حقوق بازنشستگان فقط ۲۰ درصد افزایش می‌یابد؟

قیمت تمامی کالاها و خدمات دولت به مردم از سال گذشته تا امسال ۱۰۰ تا ۱۵۰ درصد افزایش داشته و به تازگی قیمت کارخانه‌ای خودروهای داخلی نیز حدود ۴۰درصد افزایش یافته است، در چنین شرایطی و با توجه به نرخ بالای تورم و گرانی‌های لجام گسیخته در کشور افزایش ۲۰درصدی حقوق بازنشستگان که متأسفانه هنور هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، برچه اساس و منطقی تعیین و محاسبه شده است؟ کرایه خانه‌ای که سال گذشته ۲ میلیون تومان بوده حالا چرا به ۴ میلیون افزایش یافته است؟ چرا با روح و روان بازنشستگانی که حداقل حقوق را می‌گیرند و بعد از ۳۰ سال خدمت نمی‌توانند حق و حقوق خود را دریافت کنند، این گونه بازی می‌شود؟ آیا مسئول و مدیری در شرایط فعلی با حقوق‌های ۸ تا ۱۰ میلیون تومان در ماه می‌تواند روزگار بگذراند؟

بازنشسته تأمین اجتماعی
بازنشسته تأمین اجتماعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
0
0
با چه منطقی حقوق بازنشستگان فقط ۲۰ درصد افزایش می‌یابد؟

قیمت تمامی کالاها و خدمات دولت به مردم از سال گذشته تا امسال ۱۰۰ تا ۱۵۰ درصد افزایش داشته و به تازگی قیمت کارخانه‌ای خودروهای داخلی نیز حدود ۴۰درصد افزایش یافته است، در چنین شرایطی و با توجه به نرخ بالای تورم و گرانی‌های لجام گسیخته در کشور افزایش ۲۰درصدی حقوق بازنشستگان که متأسفانه هنور هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، برچه اساس و منطقی تعیین و محاسبه شده است؟ کرایه خانه‌ای که سال گذشته ۲ میلیون تومان بوده حالا چرا به ۴ میلیون افزایش یافته است؟ چرا با روح و روان بازنشستگانی که حداقل حقوق را می‌گیرند و بعد از ۳۰ سال خدمت نمی‌توانند حق و حقوق خود را دریافت کنند، این گونه بازی می‌شود؟ آیا مسئول و مدیری در شرایط فعلی با حقوق‌های ۸ تا ۱۰ میلیون تومان در ماه می‌تواند روزگار بگذراند؟

بازنشسته تأمین اجتماعی
جوان جویای کار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
0
0
سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲
افزایش وام ازدواج مشکلات جوانان را حل نمی‌کند
افزایش حدود ۱۵۰ درصدی قیمت مبلمان و انواع وسایل چوبی و همچنین افزایش بی‌رویه قیمت لوازم خانگی در ۲ سال اخیر باعث شده است که اکثریت جوانان در شرف ازدواج و خانواده‌های آنان با مشکلاتی روبرو شوند، حال در این شرایط دولت به جای حل مشکلات مالی و مهار تورم در کشور و به اصطلاح حل مسأله، با افزایش وام ازدواج و فرزندآوری درصدد پاک کردن صورت مسأله است. در حالی که جوانان دغدغه ثبات شغلی خود را دارند و حتی از امکان تأمین مسکن و وسایل اولیه زندگی خود محرومند، چگونه می‌توانند برای تشکیل خانواده و فرزند آوری، برنامه‌ریزی کنند؟ حدود ۲ سال است که عقد کرده‌ام و در عین حال به دلیل تعدیل نیروی شرکتی که در آن مشغول به کار بودم، حدود یک سال است که شغل و درآمد ثابتی ندارم و هنوز موفق به اجاره خانه و تأمین وسایل منزل برای ‌آغاز زندگی مشترک خود نشده‌ام که امیدوارم دولت محترم برنامه دقیقی برای مهار تورم و ازدواج آسان جوانان داشته باشد.

جوان جویای کار
متقاضی خودروی ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
0
0
ضرورت مهار قیمت افسار گسیخته خودرو در بازار آزاد

یکی از شرایط ۲ شرکت عمده خودروسازی در کشور برای ثبت نام از متقاضیان و شرکت آنان در قرعه‌کشی خودروهای ساخت داخل، الزام آنان به داشتن گواهی‌نامه رانندگی است. اگر هدف مقابله با رانت خواری و سودجویی دلالان در این بازار است که تجربه ثابت کرده است پیدا کردن راه خلاف برای سودجویان همواره باز بوده است، در ضمن چرا در زمان فروش خودرو از طریق بورس کالا این الزام مطرح نبود؟ از دولت و نمایندگان محترم مجلس انتظار می‌رود که با مافیای شرکت‌های خودرو سازی کشور مقابله کنند، آیا زمان مهار قیمت افسار گسیخته خودرو در بازار آزاد فرا نرسیده است؟

متقاضی خودروی ایرانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
0
0
اسامی داروها و قیمت آن‌ها برای بیماران پیامک شود
باتوجه به افزایش بی‌رویه قیمت دارو و عدم پوشش بیمه‌ای بسیاری از داروها، اغلب بیماران از قیمت‌های واقعی داروهای خود و نیز تعرفه‌ای بودن یا نبودن آن‌ها آگاهی ندارند. حال که از نسخه‌های چاپی مانند سابق خبری نیست و بیماران از تعداد و قیمت داروهای خود اطلاع ندارند، پیشنهاد می‌شود که وزارت بهداشت و درمان و بخصوص سازمان بیمه تأمین اجتماعی که نسخه‌های الکترونیکی بیماران را دریافت می‌کنند، با قید کدملی و شماره تلفن بیمه شدگان اسامی داروها به همراه قیمت داروها را برای بیماران پیامک کنند تا به ثبت آن‌ها از گران فروشی و سوء استفاده‌های احتمالی برخی از داروخانه‌داران، پیشگیری به عمل آید.


مشکلات اقتصادی باعث بالارفتن نرخ ارز می‌شود، نه عوامل انتظاری!
انتخاب تیتر «القای تصویر سیاه از آینده اقتصاد به فرار سرمایه و گرانی ارز انجامیده است» به نقل از رئیس کل بانک مرکزی به نظر من کارشناسی و منطبق با حرفه خبرنگاران اقتصادی روزنامه اطلاعات نبود. مگر می‌شود به گفته ایشان عوامل انتظاری برای افزایش نرخ تورم تأثیرگذار باشد؟ مسلماً مشکلات و مسائل سیاسی و اجتماعی باعث بالارفتن نرخ ارز می‌شود، نه عوامل انتظاری و افزایش تقاضای نقدینگی. چرا ویرایش‌های کارشناسی برای چاپ و انتخاب تیتر و سوتیترها برای خبرهای روزنامه اعمال نمی‌شود؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
0
0
از بانک‌های انبوه ساز هم مالیات بر خانه‌های خالی بگیرند
باتوجه به ارائه آمار سال گذشته خانه‌های خالی از سوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و این که بیشتر این خانه‌ها مربوط به انبوه‌سازی بانک‌ها و برخی از سازمان‌ها است، چرا دولت و سازمان امور مالیاتی برای اخذ مالیات از آن‌ها در سال گذشته اقدامی نکرده است؟ آیا ثبت املاک شهروندان در این سامانه هدر دادن وقت مردم و صرف بودجه کشور در این زمینه نبوده است؟ از دولت انتظار می‌رود که زمان را بیهوده هدر ندهد و برای سامان دادن به اوضاع بازار مسکن برای مقابله با افزایش بی‌رویه و غیر قابل کنترل قیمت املاک و اجاره بها اقدام کند.

مسئولان حد و مرزی برای پوشش خانم‌ها تعیین کنند
هزینه و برنامه‌های گوناگونی که برای حل مسأله حجاب بانوان و دختران جوان کشورمان در حال اجرا است؛ اگر از راه قانونی و اصولی آن پیگیری نشود، می‌تواند به تشدید عدم رعایت حجاب توسط برخی از خانم‌ها و آغاز تنشی دوباره در کشور بیانجامد. باتوجه به لباس‌های نامناسب عده‌ای از خانم‌ها در شرایط فعلی، به نظر می‌رسد که مسئولان ذی‌ربط باید حد و مرزی برای نوع این پوشش در نظر بگیرند و برخوردهای قاطعی در این زمینه داشته باشند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
0
0
بانک‌ها به وظایف قانونی خود عمل نمی‌کنند
امکان پرداخت وام 50 تا 100 میلیون تومان بدون ضامن برای بازنشستگان تامین اجتماعی از سال بهمن ماه سال 1400 تاکنون در بانک‌ها فراهم نشده است چرا؟
و هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟
تاکنون در این مورد اقدامی نشده است.
از جناب آقای سیدابراهیم رئیسی تقاضا می‌شود که برای حل این مورد اقدامات لازم را انجام دهد.
بازنشسته تأمین اجتماعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
0
0
تاریخ : ۲۳ - فروردین - ۱۴۰۲
۰۹:۵۹ – ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
بیش از ۵۰ سال هست که گاز ایران را ترکیه و کشورهای اروپایی وغیره استفاده می کنند
باسلام، بنده بیش از ۳۵ سال است در نسیم شهر جاده ساوه زندگی می کنم
درخواست یک کنتور گاز از اداره گاه نسیم شهر بهارستان کردم
متاسفانه بنده ۱۵ سال است به دنبال یک کنتور گاز برای منزل مسکونی خودم در اداره گاز نسیم شهر بهارستان جاده ساوه هستم نمی دهند چرا؟
بازنشسته تامین اجتماعی
کارشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
0
0
به نظر می رسد آقای میرکاظمی بهتر بود خودش از مردم بابت عملکرد ضعیفش در سازمان مدیریت عذرخواهی‌ می کرد سازمان‌های مدیریت و برنامه ریزی استانها به حال خود رها شده اند بی نظمی و بی انضباطی مالی بیداد می کند دستگاه‌ها بخاطر عدم نظارت میدانی سازمان مدیریت استخدام فله ای نیروهای شرکتی و بدون ضابطه و بدون امتحان انجام می دهند که خلاف صریح قانون و عدالت استخدامی است هر دستگاهی که نفوذ سیاسی بیشتری داشته باشد از بودجه سهم بیشتری می برد اینها با روح قانون ناسازگار است ای کاش بودجه دستکاههای دولتی در استان کرمانشاه توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور رصد شود دستگاهی ۱۰۰ درصد افزایش بودجه در ۴۰۱ نسبت به ۱۴۰۰ برخوردار بوده و دستگاهی فقط ۳۰ درصد!!!دستگاهی از منابع ملی و استانی در کنار هم برای پرداختی پرسنلی استفاده می کند و دستگاهی بودجه ندارد ۵۰ ساعت اضافه کار پرداخت کند ....اگر سرانه پرداختی به افراد بررسی شود این حقیقت روشن می شود...از آقای میرکاظمی بعنوان یک نیروی انقلابی عدالت خواه انتظاری بیش از این داشتیم .
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان