تاریخ انتشار: ۱۱:۰۲ - ۳۰ فروردين ۱۴۰۲

دو اتفاق تاثیرگذار در نتیجه دربی

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بدون شک قهرمان از دل دربی خارج می‌شود. سپاهان شانس قابل ملاحظه‌ای با توجه به حریفانش دارد، اما من فکر می‌کنم این بازی باعث تغییراتی در صدر می‌شود.

دو اتفاق تاثیرگذار در نتیجه دربی

رویداد۲۴ ناصر ابراهیمی درباره برگزاری دربی پایتخت بین پرسپولیس و استقلال که با توجه به تفاضل یک امتیازی دو تیم در بالای جدول حساسیت‌های این دیدار سنتی را افزایش داده است، گفت: این دربی من را یاد اولین دوره قهرمانی لیگ برتر می‌اندازد که کمترین شانس را داشتیم اما توانستیم فجر سپاسی شیراز را ببریم و استقلال هم مقابل ملوان انزلی باخت تا قهرمان شویم.

ابراهیمی با یادآوری رقابت سنتی بین دو تیم از ابتدای رقابت‌های لیگ برتر افزود: هفته آخر نیاز به بردن فجر سپاسی داشتیم و استقلال هم باید مقابل ملوان می‌باخت. همین نتایج هم رخ داد تا قهرمانی برای پرسپولیس شود. حالا فکر می‌کنم این بازی شبیه به همان دیدار است که تکلیف جام را مشخص می‌کرد.

مربی پیشین پرسپولیس در خصوص نقش تأثیرگذار هافبک‌های دو تیم در دربی صدم پایتخت تصریح کرد: این دیدار اهمیت زیادی در دو بخش دارد. ابتدا فکر می‌کنم نتیجه بازی در ۲۰ دقیقه پایانی تغییر خواهد داشت و گل‌هایی رد و بدل می‌شود که به کمربند میانی هر دو تیم بستگی دارد. آمادگی بدنی هر دو تیم در مرز خیلی خوبی است و هر کدام از کارهای گروهی به خوبی انجام شود در دقایق حساس نیمه دوم تبدیل به گل خواهد شد.

ابراهیمی ادامه داد: نکته دوم که نقش کلیدی در عملکرد فنی تیم‌ها خواهد داشت هافبک‌ها هستند. هر تیمی خط میانی خوبی را در زمین داشته باشد قطعاً در این بازی نتیجه خواهد گرفت.

او درباره تأثیر دربی در قهرمانی فصل جاری یادآور شد: بدون شک قهرمان از دل همین مسابقه خارج می‌شود. سپاهان شانس قابل ملاحظه‌ای با توجه به حریفانش دارد اما من فکر می‌کنم این بازی باعث تغییراتی در صدر هم خواهد شد.

مربی پیشین پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: دوست دارم پرسپولیس ببرد اما باید واقع بین بود که این دیدار خیلی سخت است.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان