تاریخ انتشار: ۱۶:۲۴ - ۳۰ فروردين ۱۴۰۲

پنهان‌کاری به شیوه یحیی گل‌محمدی

پیش از دربی پایتخت خیلی‌ها در خصوص ترکیب دو تیم استقلال و پرسپولیس گمانه زنی می‌کنند.

پنهان‌کاری به شیوه یحیی گل‌محمدی

رویداد۲۴ یکی از دغدغه‌های مهم سرمربیان دو تیم استقلال و پرسپولیس قبل از دربی لو رفتن ترکیب و تاکتیک تیم‌های خود بوده است.

بارها پیش آمده که چند روز یا حتی چند ساعت و صبح دربی ترکیب یکی از دو تیم لو رفته باشد. به طور نمونه می‌توان به دوران امیرقلعه نویی اشاره کرد که سرمربی استقلال بابت لو رفتن ترکیب تیمش در یکی از رسانه‌ها حسابی شاکی و دلخور شد. هرچند آن روز سرمربی وقت استقلال متوجه نشد چه کسی ترکیب را لو داده اما چند روز بعد جاسوس تیمش را پیدا کرد!

یحیی گل محمدی در آستانه دربی و در بازی‌های درون تیمی مرتب ترکیب تیمش را تغییر می‌دهد. به طور مثال سرمربی پرسپولیس در بازی‌های درون تیمی وحید امیری را در دفاع چپ وهافبک جابه‌جا می‌کند و طوری تیمش را تمرین می‌دهد که کسی به طور دقیق از ترکیب اصلی قرمزها در دربی سر درنیاورد حتی بازیکنان!

یحیی که حالا جزو مربیان با تجربه پرسپولیس محسوب می‌شود با زرنگی تصمیم گرفته است جاسوس احتمالی تیمش را گول بزند و از ترکیب‌های مختلف استفاده می‌کند! البته گفته می‌شود او بنا دارد در این دربی بدون مهاجم و با ۶‌هافبک بازی را شروع کند اما شاید این هم بلوف یحیی گل محمدی برای فریب دادن جاسوس احتمالی تیمش باشد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
Created by potrace 1.16, written by Peter Selinger 2001-2019
پیشنهاد
پیشخوان