تاریخ انتشار: ۰۹:۳۷ - ۳۱ فروردين ۱۴۰۲

آخرین موضع وزارت ورزش درباره حذف استقلال از آسیا

در حالی که فدراسیون فوتبال به خصوص مهدی تاج امیدی به حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا ندارد، وزارت ورزش و جوانان همچنان امیدوار به حضور آبی‌ها در این بازی‌ها است.

آخرین موضع وزارت ورزش درباره حذف استقلال از آسیا

رویداد۲۴ در حالی که فدراسیون فوتبال به خصوص مهدی تاج امیدی به حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا ندارد، وزارت ورزش و جوانان همچنان امیدوار به حضور آبی‌ها در این بازی‌ها است.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در نشستی که با نمایندگان مجلس داشت، به عنوان نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا شانسی برای استقلال به منظور حضور در لیگ قهرمانان آسیا قایل نیست و می‌گوید حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا ۳۱ خرداد اعلام می‌شود اما وزارت ورزش و جوانان می‌گوید، با تلاش‌های صورت گرفته ممکن است کنفدراسیون فوتبال آسیا ادله باشگاه استقلال را برای پرداخت دیر هنگام بدهی‌ها قبول کند.

با وجود مصاحبه مهدی تاج موضع وزارت ورزش و جوانان در مورد حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا تغییر نکرده است و امروز پولاگر معاون وزیر هم در این باره گفت: ما همچنان امیدوار هستیم.

آخرین اقدام وزارت ورزش و جوانان برای جلوگیری از حذف تیم‌های استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا تعیین مالکیت دو تیم است. در نامه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا وزارت امور اقتصاد و دارایی به عنوان مالک باشگاه استقلال و وزارت ورزش و جوانان به عنوان مالک باشگاه پرسپولیس معرفی شده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استقلال تهران
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان