تاریخ انتشار: ۰۹:۳۱ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲

دربی، همه چیز لیگ را عوض کرد!

 تیم فوتبال پرسپولیس حالا دست بالاتر را برای کسب قهرمانی لیگ برتر دارد.

دربی، همه چیز لیگ را عوض کرد!

رویداد۲۴ ‌هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر که تمام شد، هر سه تیم سپاهان، استقلال و پرسپولیس موفق به شکست حریفان خود شدند که به ترتیب مس رفسنجان، هوادار و مس کرمان بودند. با این نتایج سپاهان و استقلال 55 امتیازی شدند و پرسپولیس با 54 امتیاز پشت سر آنها قرار گرفت. با این حال شاگردان مورایس به دلیل برتری در بازی رو در رو مقابل پرسپولیس و استقلال قهرمانی را از آن خودشان می‌دانند.

با برگزاری دیدارهای هفته بیست و هفتم اما شرایط به طور کلی دگرگون شد و به نفع پرسپولیس چرخید. شاگردان یحیی گل‌محمدی البته برای رقم زدن این دگرگونی کار بسیار سختی داشتند و علاوه بر پیروزی در دربی باید در انتظار امتیاز از دست دادن سپاهان هم می‌ماندند که این اتفاق هر طور بود برای آنها رقم خورد و ورق برایشان چرخید.

حالا با توجه به ۵۷ امتیازی شدن پرسپولیس و قرار گرفتن سپاهان و استقلال پشت سر این تیم به ترتیب با 56 و 55 امتیاز، همان‌طور که محمد کریمی در مصاحبه خود پس از تساوی برابر ملوان بر آن تاکید داشت، سپاهانی‎‌ها و استقلالی‌ها باید در انتظار فرصت‌سوزی قرمزپوشان پایتخت بمانند و با پیروزی در مقابل رقیبان خود جای این تیم را بگیرند.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان