تاریخ انتشار: ۱۰:۴۴ - ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

کنایه روزنامه اصولگرا به عقب‌نشینی نماینگان از استیضاح وزیر صمت

فرهیختگان نوشت: چطور استیضاح وزیر ناکارآمد را مترادف دعوا با دولت تعبیر می‌کنید؟... عقب‌نشینی مجلس از به کاربردن ابزار قانونی خود با این استدلال که مانع از حرکت دولت نشود، نشان می‌دهد درک صحیحی از تعابیر همدلی و عدم مانع‌تراشی در ذهن برخی از بهارستان‌نشینان به وجود نیامده است.

کنایه روزنامه اصولگرا به عقب‌نشینی نماینگان از استیضاح وزیر صمت
رویداد۲۴ فرهیختگان نوشت: برخی نمایندگان علت آن را توجه به رهنمود‌های رهبر انقلاب عنوان کردند. این استدلال تلویحا به این معنی است که نمایندگان مجلس معترفند درخواست استیضاح وزیر نه براساس منطق و استدلال‌های قوی بلکه با هدف مانع‌تراشی مطرح شده است.

بعد از آنکه رهبری در خطبه‌های نماز روز عید قوای سه‌گانه را به همکاری و همدلی توصیه کردند، ۲۲ نفر از نمایندگان به یکباره تصمیم گرفتند از درخواست ۴۰ امضایی خود مبنی‌بر استیضاح فاطمی‌امین پا پس کشیده و اعلام کنند که امضای خود را پس گرفته‌اند.

نکته جالب توجه درباره این اقدام ناگهانی این بود که برخی نمایندگان علت آن را توجه به رهنمود‌های رهبر انقلاب عنوان کردند. این استدلال تلویحا به این معنی است که نمایندگان مجلس معترفند درخواست استیضاح وزیر نه براساس منطق و استدلال‌های قوی بلکه با هدف مانع‌تراشی مطرح شده و حال با توجه به توصیه رهبر انقلاب آن‌ها تصمیم گرفته‌اند از این مانع‌تراشی عقب‌نشینی کنند.

بیشتر بخوانید: سیاهکلی: دولت بیش از این خودش را برای وزیر صمت هزینه نکند/ خسارت دوران مدیریت فاطمی امین بر زندگی مردم مشهود است

چطور استیضاح وزیر ناکارآمد را مترادف دعوا با دولت تعبیر می‌کنید؟... عقب‌نشینی مجلس از به کاربردن ابزار قانونی خود با این استدلال که مانع از حرکت دولت نشود، نشان می‌دهد درک صحیحی از تعابیر همدلی و عدم مانع‌تراشی در ذهن برخی از بهارستان‌نشینان به وجود نیامده و آن‌ها به جای ارائه راهکار برای ایجاد همدلی تصمیم گرفته‌اند در رویکردی انفعالی از خود سلب اراده کرده و صورت مساله را به‌طور کلی پاک کنند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: وزیر صمت
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
کیقباد ساسانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
1
8
چرا مغالطه میکنی همه دیدن از چه تریبون با اهمیتی دستور داده شد توسط چه کسی
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان