تاریخ انتشار: ۱۶:۲۵ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

ارسال اظهارات علیرضابیگی به قوه قضائیه

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: گزارش هیات نظارت بر رفتار نمایندگان درباره اظهارات علیرضابیگی مبنی‌بر اهدای ۷۵ دستگاه خودرو به نمایندگان از سوی وزارت صمت، به قوه قضائیه ارسال شد.

ارسال اظهارات علیرضابیگی به قوه قضائیه

رویداد۲۴ حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، گفت: گزارش هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان درباره اظهارات احمد علیرضابیگی مبنی بر اهدای ۷۵ دستگاه خودروی شاسی بلند به نمایندگان توسط وزارت صمت، به قوه قضائیه ارسال شد.

وی افزود: هیئت رئیسه از جایگاه مجلس و نمایندگان در مقابل اتهام‌زنی‌ها و هرگونه موضوعی که بخواهد شأنیت مجلس را زیر سوال ببرد، دفاع می‌کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: آقای علیرضابیگی نتوانست در جلسه هیئت نظارت هم مستندات کافی و مناسبی برای ادعای خود ارائه کند.

سلیمی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه درباره این موضوع از آقای علیرضابیگی شکایت شده بود، هیات نظارت بر اساس این موضوع گزارش خود را برای رسیدگی قضایی به قوه قضائیه ارسال کرد.

علیرضابیگی نماینده مردم تبریز اخیرا مدعی شده بود که در جریان استیضاح نوبت قبل وزیر صمت، ۷۵ نماینده مجلس خودروی شاسی بلند گرفتند تا فاطمی امین همچنان وزیر بماند.

بر همین اساس هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس بع از طرح این ادعا؛ اظهارات احمد علیرضابیگی درباره اهدای ۷۵ دستگاه شاسی بلند به نمایندگان را صحیح ندانست و دلایل و مستندات این نماینده درباره اظهاراتش را فاقد اعتبار حقوقی دانست.

این موضوع از سوی حراست قوه مقننه هم مورد بررسی قرار گرفت و بر همین اساس حراست مجلس هم تاکید کرد که کذب بودن این ادعا مشخص شده است.

همچنین معاون پارلمانی رئیس جمهور، سخنگوی دولت و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت نیز این ادعا را کذب دانسته بودند.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
حرف دل همه مظلومان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
0
0
اگر مسلمان، دین اسلام وقرآن را قبول دارید نباید حق وحقوق کارکنان، بازنشسته ها پایمال و ضایع کنند
حرف دل همه مظلومان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
0
0
امکان پرداخت وام 50 تا 100 میلیون تومان بدون ضامن برای بازنشستگان تامین اجتماعی از سال بهمن ماه سال 1400 تاکنون در بانک‌ها فراهم نشده است چرا؟
و هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
0
0
نمایندگان مجلس ثابت کردند که خیانتکار هستند
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان