تاریخ انتشار: ۱۷:۳۲ - ۰۵ آذر ۱۳۹۵

آیت الله سیستانی: مردم ما والاتر از آنند که یک شایعه به آنها لطمه وارد کند

نماینده مرجع عالی شیعیان در عراق اعلام کرد، مردم عراق با وجود تمام ‌رنج‌هایشان همه تلاش خود را برای برگزاری موفقزیارت اربعین به کار گرفتند
نماینده مرجع عالی شیعیان در عراق اعلام کرد، مردم عراق با وجود تمام ‌رنج‌هایشان همه تلاش خود را برای برگزاری موفقزیارت اربعین به کار گرفتند.
 احمد الصافی، نماینده آیت‌الله سیستانی، مرجع بزرگ شیعیان در سخنانی در کربلاء اعلام کرد: زیارت اربعین با میزبانی از میلیون‌ها تن پایان یافت. مردم عراق با وجود تمامی رنج‌هایشان همه تلاش خود را برای موفقیت آمیز بودن این امر به کار بستند و این امر به کارنامه عراقی‌ها حماسه شرافت مندانه‌ جدیدی اضافه کرد.


الصافی با اشاره با گزارش کذب منتشر شده از سوی روزنامه الشرق الاوسط گفت: مردم عراق والاتر از آن هستند که یک دروغ یا شایعه به آنها لطمه وارد کند.

روزنامه الشرق الاوسط که در انگلیس چاپ می‌شود و وابسته به سعودی‌هاست، روز یکشنبه در گزارش توهین آمیز مدعی شده بود که "سازمان بهداشت جهانی نسبت به بارداری ناخواسته در ایام اربعین در عراق هشدار داده است"؛ گزارشی که از سوی سازمان بهداشت جهانی رد شد و خشم عراقی‌ها و واکنش مسئولان مختلف این کشور را در پی داشت.

او تاکید کرد: زمانی که تروریست‌ها نتوانستند زائران را هدف قرار دهند، جمعی از آنها را در پمپ بنزین هدف قرار دادند اما بدانند که جنایت‌کاران به جزایشان خواهند رسید.
منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان