تاریخ انتشار: ۰۹:۰۰ - ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
جمهوری اسلامی:

مجلس دیگر تاب تحمل ضعف‌های دولت را ندارد/ نمایندگان حاضر به اعتماد کردن نیستند

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: اکنون سه وزارتخانه از دولت سیزدهم بدون وزیر شده است؛ لذا رئیس جمهور باید هرچه سریعتر، افراد کارآمد و شایسته‌ای را برای تصدی این وزارتخانه‌ها به مجلس معرفی کند.

مجلس دیگر تاب تحمل ضعف‌های دولت را ندارد/ نمایندگان حاضر به اعتماد کردن نیستند

رویداد۲۴ پایان کار فاطمی‌امین در وزارت صنعت، معدن و تجارت با استیضاح رقم خورد درحالیکه وضعیت نابسامانی که او در این وزارتخانه کلیدی ایجاد کرد و قیمت‌های نجومی که برای خودرو‌های بی‌کیفیت خلق نمود، تا دهه‌ها بر دوش مردم سنگینی خواهد داشت.

البته عزل وزیر صنعت که بعضی‌ها برای ادامه حضور او در پشت میز وزارت تأکید داشتند، یک معنای ویژه نیز دارد، و آن اینکه مجلس همسو و همراه دولت هم دیگر تاب تحمل ضعف‌های وزرای دولت سیزدهم را ندارد و حاضر به اعتماد کردن به این عملکرد‌های بی‌برنامه و تورم‌زا که به حساب نظام گذاشته می‌شود، نیست.

اکنون سه وزارتخانه از دولت سیزدهم بدون وزیر شده است؛ یعنی پس از وزارتخانه آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی، اکنون وزارت کلیدی صنعت، معدن و تجارت نیز باید بدون وزیر اداره شود و لذا رئیس جمهور باید هرچه سریعتر، افراد کارآمد و شایسته‌ای را برای تصدی این وزارتخانه‌ها به مجلس معرفی کند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: مجلس یازدهم
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
asd
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
0
4
دولت یک واحد اپارتمان به نماینده ها بدهد ، مجلس هم ضعف های دولت را تحمل میکند و هم آنها را بعنوان نقطه قوت در کارنامه دولت در نظر می گیرد. یک شاسی بلند نظرشان را تغییر داد اپارتمان منطقه یک دیگه چکار می کند!
نظرات شما
پیشخوان