تاریخ انتشار: ۱۵:۲۷ - ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
نماینده تهران مدعی شد:

درخواست تحویل هزار خودرو به کارکنان صداوسیما +عکس

نماینده تهران در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: خودم و هیچ از یک نزدیکانم در ماجرای دریافت بدون‌نوبت خودرو، سهیم نبودیم؛ اما برای انتقام از مجلس و افزایش هزینه استیضاح توسط این نهاد نظارتی با کمک صداوسیما کمر به تخریب مجلس بستند و حالا بومرنگ به صورت خودشان خورده!

درخواست تحویل هزار خودرو به کارکنان صداوسیما +عکس
رویداد۲۴ مجتبی توانگر نماینده تهران در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: خودم و هیچ از یک نزدیکانم در ماجرای دریافت بدون‌نوبت خودرو، سهیم نبودیم؛ اما برای انتقام از مجلس و افزایش هزینه استیضاح توسط این نهاد نظارتی با کمک صداوسیما کمر به تخریب مجلس بستند و حالا بومرنگ به صورت خودشان خورده!

توانگر در ادامه افزود: رسانه‌های دولتی و صداوسیما بهتر است بجای بازجویی از نمایندگان تکلیف نامه درخواست ۱۰۰۰ خودرو و باقی خودرو‌های تحویل شده به دستگاه‌ها را مشخص کنند. کسی عزل شد یانه؟ همین‌گونه رفتار به اصطلاح عدالت خواهی مدیران صداوسیماست که این سازمان را به کمترین میزان بیننده در همه دوره‌های گذشته تنزل داده به طوری‌که تبدیل به یک رسانه ورشکسته شده است.

درخواست تحویل هزار خودرو به کارکنان صداوسیما +عکس

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: صداوسیما
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
0
1
صداوسیمای میلی که ادعای مبارزه با فساد و رانت‌خواری مسئولان دولتی را داشت معلوم شد که تمام ادعاهایش کشک و لاف زدن بوده است و سرشان با رانتخواران دولت و مجلس در یک آخور است!!!
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان