تاریخ انتشار: ۰۹:۵۵ - ۰۶ آذر ۱۳۹۵

منتجب‌نیا: رقبای روحانی به گرد پای او هم نمی‌رسند/خوب است اگر جلیلی کاندیدا شود

قائم مقام حزب اعتماد ملی معتقد است که حسن روحانی برای انتخابات ریاست جمهوری وضعیت بسیار خوبی دارد و رقبای احتمالی وی آرا بالایی ندارند.
رویداد۲۴-قائم مقام حزب اعتماد ملی معتقد است که حسن روحانی برای انتخابات ریاست جمهوری وضعیت بسیار خوبی دارد و رقبای احتمالی وی آرا بالایی ندارند.

رسول منتجب نیا در خصوص رقبای حسن روحانی در انتخابات سال 96 ، گفت: ایشان رقبایی که قابل اتکا باشند ندارد، حتی اگر آقای احمدی‌نژاد هم حضور داشتند مشکلی ایجاد نمی‎‌شد. وضعیت روحانی خداراشکر خوب است و به هر حال باید رقبایی را هم داشته باشد تا انتخابات شور و معنا داشته باشد. 
 
وی ادامه داد: طیف‌های مختلف اعم از پایداری و افراطی‌ها قطعا برای انتخابات گزینه‌ای را معرفی خواهند کرد و فرد دیگری را جز آقای روحانی مورد حمایت قرار خواهند داد، اما باید دانست گزینه‌ای که معرفی می‌کنند رای چندانی نخواهد داشت. بد نیست برای اینکه یک صحنه رقابتی را شکل دهند افرادی مانند آقای جلیلی یا غیره را بیاورند و درصدی از آرا را هم به خود اختصاص می‌دهند اما اینکه فکر کنیم هم وزن آقای روحانی هستند نه اینگونه نیست. 
 
منتجب نیا با بیان اینکه اصولگرایان معتدل از روحانی حمایت خواهند کرد، تصریح کرد:مجموعه ای دیگری از اصولگرایان میان حمایت از روحانی و معرفی یک کاندیدا مردد مانده‌اند،البته یک نگرانی هم بابت این موضوع دارند که یک کاندیدایی را معرفی کنند و آرا مناسبی را کسب نکند به همین دلیل وزن سیاسی آن‌ها را پایین بکشاند. 
 
این فعال سیاسی ادامه داد: درصد کمی از این مجموعه که افراطیون هستند احتمال دارد گزینه‌ای را معرفی کنند که البته این حق را هم دارند. ممکن است افرادی مانند جلیلی یا باقری لنکرانی را وارد عرصه کنند اما این موضوع جای هیچگونه نگرانی ندارد و این رقبا حتی به گرد پای روحانی هم نخواهند رسید. 
 
منتجب‌نیا با بیان اینکه اصلاح‌طلبان برای انتخابات جز آقای روحانی گزینه‌ی بالفعل دیگری ندارند، خاطرنشان کرد: اصلاح طلبان چهره های شاخص و صالح فراوانی برای این کار دارند و اگر لازم شود، دست اصلاح طلبان در این خصوص باز است.


*نامه نیوز

نظرات شما
نظرسنجی
پیش‌بینی شما از آینده قیمت دلار چیست؟
پیشخوان