تاریخ انتشار: ۱۰:۵۲ - ۰۶ آذر ۱۳۹۵

خسارت چندصد میلیونی به فرودگاه‌های استان هرمزگان

مدیرکل فرودگاه‌های استان هرمزگان گفت:در سه روز گذشته در مجموع ۵۴ پرواز لغو شد که متاسفانه خسارت زیادی هم برای فرودگاه و هم برای ایرلاین‌ها همراه داشت.
رویداد۲۴-مدیرکل فرودگاه‌های استان هرمزگان گفت:در سه روز گذشته در مجموع ۵۴ پرواز لغو شد که متاسفانه خسارت زیادی هم برای فرودگاه و هم برای ایرلاین‌ها همراه داشت.

 مدیرکل فرودگاه‌های استان هرمزگان ضمن اعلام بازگشت شرایط عادی در فرودگاه بندرعباس، گفت: با لغو ۵۴ پرواز طی این سه روز خسارت چندین میلیونی برای فرودگاه به وجود آمد که این منهای خسارت بالایی بود که از تخریب درختان و روشنایی محوطه غیرپروازی به وجود آمد.

محمود امانی بنی ، از تغییر و بهبود شرایط جوی و انجام پروازهای فرودگاه بین المللی بندرعباس خبر داد و گفت: با شروع بارش بسیار اندک باران از عصر پنج‌شنبه دید افقی به سرعت خوب شد و پروازهای فرودگاه از سرگرفته شد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان هرمزگان با اعلام اینکه تا ظهر امروز هوا کاملا مناسب خواهد شد، تصریح کرد: از صبح امروز شنبه ۶ آذرماه پروازها سر وقت انجام شده است و با پیش بینی سازمان هواشناسی در خصوص بهبود شرایط جوی در بندرعباس، این وضعیت پایدار خواهد بود.

وی خبر داد:طی این سه روز در مجموع ۵۴ پرواز لغو شد که متاسفانه خسارت زیادی هم برای فرودگاه و هم برای ایرلاین‌ها همراه داشت.

به گفته امانیبنی طی این سه روز هزینه ۴۰۰ میلیونی برای حمل درختان شکسته شده، ترمیم روشنایی محوطه غیرپروازی و کامپوزیت‌های تخریب شده انجام شده است.

وی تاکید کرد که خسارت در بخش رونمایی منهای خسارتی است که از لغو پروازها شامل فرودگاه شده است.

امانی بنی از آماده باش کامل فرودگاه طی سه روز شرایط بحرانی خبر داد و گفت: باوجود تعطیلی فرودگاه و ابطال پروازها، ما درحین طوفان در پی رفع مشکلات بودیم تا به محض بازگشت دید مشکلی برای از سرگیری پروازها وجود نداشته باشد. 

به گفته امانی‌بنی ابطال و تاخیر پروازها طی این سه روز بدلیل شدت گرد و غبار و کاهش دید به زیر حد استاندارد بوده است.

نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان