تاریخ انتشار: ۱۷:۱۱ - ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲

ترکیب پرسپولیس تهران و گل‌گهر سیرجان

ترکیب پرسپولیس تهران و گل‌گهر سیرجان برای دیدار حساس با یکدیگر اعلام شد.

ترکیب پرسپولیس مقابل گل‌گهر

رویداد۲۴ سرمربی پرسپولیس تهران گئورگی گولسیانی و میلاد سرلک را به ترکیب تیمش اضافه کرده تا با این دو تغییر، به استقبال دیدار حساس با گل‌گهر برود. با این حال یحیی ساختار تیمی خود را تغییر نداده و همچنین با سیستم ۴-۴-۲ وارد زمین خواهد شد.

نکته مهم از ترکیب پرسپولیس خروج فرشاد فرجی و سینا اسدبیگی است، اما سروش رفیعی همچنان در ترکیب پرسپولیس حضور دارد و از ابتدا بازی را آغاز خواهد کرد تا ماموریت بازی‌سازی را برعهده داشته باشد. با این حساب قرمز‌ها در این مسابقه نیز با یک هافبک دفاعی کار خواهند کرد.

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس و تیم‌ملی امیدوار است با کلین‌شیت در این بازی به دستکش طلایی یک گام دیگر نزدیک شود. او در حالی پای به این بازی خواهد گذاشت که در مقابلش گئورگی گولسیانی و مرتضی پورعلی‌گنجی زوج دفاع مرکزی را تشکیل خواهند داد و در کنار آن‌ها دانیال به همراه علی نعمتی بازی می‌کنند.


بیشتر بخوانید: درخواست مهم باشگاه پرسپولیس از هوادارانش


دو بال هجومی پرسپولیس برای شکست گل‌گهر، سعید صادقی و مهدی ترابی هستند. صادقی در سمت راست بازی خواهد کرد و ترابی در جناح چپ برای سرخپوشان بازی می‌کند.

خط حمله تیم یحیی با حضور وحید امیری به عنوان کاپیتان تیم و عیسی آل‌کثیر تشکیل شده است. این در شرایطی است که سرخپوشان در بازی قبلی نیز همین زوج خط حمله را داشتند.

ترکیب پرسپولیس تهران مقابل گل‌گهر سیرجان

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر، میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، وحید امیری و عیسی آل‌کثیر

روی نیمکت ذخیره‌ها پرسپولیس مهدی عبدی و لئاندرو پریرا را به عنوان مهاجم در اختیار دارد. سینا اسدبیگی، کمال کامیابی‌نیا، محمد عمری و امید عالیشاه چهار هافبک پرسپولیس خواهند بود. فرشاد فرجی و وحدت حنانوف نیز مدافعان این تیم محسوب می‌شوند.

نیمکت ذخیره‌ها

احمد گوهری، فرشاد فرجی، وحدت حنانوف، سینا اسدبیگی، کمال کامیابی‌نیا، محمد عمری، امید عالیشاه، لئاندرو پریرا، مهدی عبدی

ترکیب گل‌گهر سیرجان مقابل پرسپولیس تهران

گل‌گهر نیز با ترکیب محسن فروزان، علیرضا آرتا، مسیح زاهدی، شایان مصلح، مهدی تیکدری‌نژاد، علیرضا علیزاده، محمد خدابنده‌لو، نوید عاشوری، محمدرضا حسینی، مرتضی تبریزی و رضا شکاری در این دیدار به میدان می‌رود.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پرسپولیس تهران
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان