تاریخ انتشار: ۱۱:۱۸ - ۰۶ آذر ۱۳۹۵

اشتغال‌زایی بنیاد برکت در مناطق محروم شهر بروجن

با مشارکت بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در منطقه‌ای محروم در بروجنِ استان چهارمحال و بختیاری زمینه اشتغال 30 نفر فراهم شد.
رویداد۲۴-با مشارکت بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در منطقه‌ای محروم در بروجنِ استان چهارمحال و بختیاری زمینه اشتغال 30 نفر فراهم شد.

 شرکت نشاسته سپیدان زرین که با مشارکت بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) فعالیت می‌کند، در راستای توانمندسازی اقتصادی مناطق محروم کشور و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، به زودی تعداد اشتغال مستقیم بیشتری هم ایجادمی‌کند تا با به‌کارگیری نیروهای محلی به معیشت پایدار خانواده‌ها کمک کند.

مدیرعامل شرکت نشاسته سپیدان زرین که در زمینه‌ی تولید نشاسته و فرآورده‌های آن فعالیت دارد، از سه سالگی مشارکت بنیاد برکت با این شرکت تولیدی گفت: کمک‌های بنیاد برکت سرعت بهره‌برداری این شرکت از پروژه‌هایش را چند برابر کرده است.

وی با اشاره به نقش طرح‌های توانمندسازی اقتصادی و کارآفرینی در کاهش مهاجرت مردم از مناطق محروم به شهرهای بزرگ، خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری و حمایت بنیاد برکت از شرکت‌ نشاسته سپیدان زرین و شرکت‌های مشابه در این منطقه و مناطق محروم دیگر در کشور، توانسته است به شکل قابل‌توجهی در کاهش نرخ مهاجرت مردم از این مناطق نقش داشته باشد.

لازم به توضیح است حجم کل سرمایه‌گذاری انجام شده در این شرکت بالغ بر 73 میلیارد ریال است. 

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان