تاریخ انتشار: ۱۲:۰۴ - ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۵ نظر
منصور حقیقت‌پور در گفتگو با رویداد۲۴:

یک جریان می‌خواهد کشور را با ۳۰ - ۴۰ نفر اداره کند/ طیف حاکم خود را حق و بقیه را خائن و جاسوس می‌داند

منصور حقیقت‌پور از چهره‌های نزدیک به علی لاریجانی در واکنش به خبر تسنیم درباره لاریجانی می‌گوید: طیفی که اکنون حاکم است، خودش را حق و ولایی مطلق می‌بیند و ازمنظر این جریان افراد دیگر یا فتنه گر هستند یا جاسوس و خائن هستند و خالص نیستند

منصور حقیقت پور

رویداد۲۴ زینب غبیشاوی: منصور حقیت‌پور نماینده پیشین مجلس که از چهره‌های نزدیک به علی لاریجانی است، به رویداد۲۴ می‌گوید: جریانی در کشور بعد از شکل‌گیری دولت احمدی‌نژاد، بروز و ظهور پیدا کرد و به تدریج قدرتمند شد و مناصب مختلفی را گرفت و بعد هم با بکارگیری سایر مولفه‌های قدرت انتخاباتی در کشور در برخی از از نهاد‌ها و ارگان‌ها، جابجایی قدرت را در جمهوری اسلامی از طیف‌های مختلف به سمت یک طیف مشخص از جریان اصولگرایی هدایت کردند و موفق هم شدند. طیفی که اکنون حاکم است، خودش را حق و ولایی مطلق می‌بیند و ازمنظر این جریان افراد دیگر یا فتنه‌گر هستند یا جاسوس و خائن هستند یا خالص نیستند.

او می‌گوید: فقط کسی که در معرض این‌ها خودی نشان می‌دهد و یک قرار و مدار کاری می‌گذارد، خالص است و حق دارد با وجود فقدان علم و دانش در سایر دستگاه‌ها ورود کند و منصب بگیرد. این‌ها می‌خواهند کشور را در ۳۰ الی ۴۰ نفر خلاصه کنند و معتقدند بقیه هم صلاحیت ندارند که حضور پیدا کنند. 
 


بیشتربخوانید: علی لاریجانی قصد حضور در انتخابات مجلس را دارد؟/ جدال میانه‌روها و «جریان خالص‌سازی»!



حقیقت‌پور می‌گوید: امروز بزرگان این کشور اعم از روحانی و غیر روحانی که با تفکر این‌ها همراهی ندارند، به بهانه‌های مختلف از اداره کشور کنار گذاشته شدند. این خلاصه خالص‌سازی است. 
 
نماینده پیشین مجلس می‌گوید: تسنیم به لحاظ ظرفیت، یک چارچوب رسانه دارد، اما مسأله این است که اخلاق حرفه‌ای را رعایت نمی‌کنند. این رفتار‌ها درست و حرفه‌ای نیست و باید در رفتار و منش خودش، تجدیدنظر کند و نباید بلندگوی مهندسان سیاسی کشور باشند. این‌ها باید بلندگوی مردم و ناکارآمدی مدیریت باشند. بازوی مهندسان سیاسی قدرت بودن، هنر نیست. 
 
حقیت‌پور ادامه داد: آقای لاریجانی در جوابیه خود با سه کلیدواژه جواب دندان‌شکنی به آن‌ها داد و نشان داد آن‌ها قصد و اهداف خاصی را دنبال می‌کنند و با این جوابیه نتوانستند به خواسته خود برسند. 
 
حقیقت‌پور می‌گوید: آقای لاریجانی همواره اخلاقی‌ترین و انسانی‌ترین رفتار را با نظام بعد از رد صلاحیتش داشت. در جوابیه اخیر هم عصبانیتی ندیدم و فقط عقلانیت و آرامش را دیدم. البته شأن آقای لاریجانی کل‌کل کردن با افراد غیرحرفه‌ای نیست. لاریجانی امروز با قدرت‌های روز بین‌المللی باید حرف بزند، اینکه چهار نفر دور هم جمع شدند تا از روش‌های غیر اخلاقی و غیرانسانی برای تخریب یک فردی استفاده کنند، عصبانیت ندارد و آقای لاریجانی به سه خط به آن‌ها گفت که کوچکتر از آن هستید که چنین سخنانی را مطرح کنید. لاریجانی با همین چند خط این جریان را به چالش کشید. 
 
حقیقت پور ادامه داد: اینکه در آینده در انتخابات حضور پیدا می‌کنند یا نه را رد نمی‌کنیم، هر کاری راه و روش خود را دارد. درباره آینده در همان آینده باید صحبت کرد. در جلساتی که داریم، گپ می‌زنیم و درباره موضوعات روز صحبت می‌کنیم و درباره حضور در انتخابات فعلا صحبتی نکرده‌اند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
19
2
حرف مفت نزنید.! شماها هستید که مردم رو نادیده میگیرید و برای منفعت سیاسی خوئ هر کاری میکنید1!! مردم یادشان نرفته 8 سال در دولت روحانی هر چه خواستید به مردم و منتقدان خودتان ..تاختید و توهین کردید و 8 درصد خواندید!!! اما با رای مردم در 1400 .به دولت ضرر و زیان تان خاتمه دادند.
ولی همچنان در لایه های قدرت و ثروت در حال خیانت و جاسوس بازی و نامردی و دسیسه هستید.
از خدا بترسید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
تو فعلا ساندیسهارو داشته باش که داره ته می کشه!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
البته باعدم رای مردم مناسبته
ناشناس؟
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
3
4
اگر لاریجانی و سوابق او را در کفه ای گذارده و نسیم و کیهان و پایداری ها و رسایی ها و درخشان ها و مرتضی تهرانی‌ها و علم الهدایی ها و امامان جمعه و و متعصبین و قاسمی و رایفی و عباسی‌ها و محسن رضایی ها و جلیلیها ووووو مخصوصا قالیباف ها را در کفه دیگر بگذاریم . اصلا کفه ترازوی اینها از روی الاکلنگ یک میلیمتر بلند نمیشه و لاریجانی اون بالا در حال تمسخر قیافه هاشون هست .اینقدر این بیسوادها در حال کار کردن و تلاش نافرجام و لاریجانی در راس افکار شخصیتهای فرهیخته والسلام. لاریجانی هم اگر برود دیگر چیزی در قوطی ساختار نمی‌ماند جز برگه پوچ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
0
15
مهمون از مهمون بدش میاد صاحبخانه از هر دوتاشون
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان