تاریخ انتشار: ۱۹:۱۰ - ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۴ نظر

پرسپولیس، نساجی و تیم داوری با یک پرواز به ساری رسیدند!

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس برای انجام آخرین بازی خود در لیگ بیست دوم دقایقی پیش درحالی وارد فرودگاه بین المللی شهدای ساری شد که همزمان بازیکنان و کادر فنی تیم نساجی نیز در این پرواز حضور داشتند.

پرسپولیس، نساجی و تیم داوری با یک پرواز به ساری رسیدند!

رویداد۲۴ کاروان تیم فوتبال پرسپولیس در حالی عصر چهارشنبه وارد فرودگاه بین المللی شهدای ساری شدند، که هواداران زیادی در مسیر فرودگاه برای استقبال از صدرنشین لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت‌ها قبل منتظر بودند.

سرخپوشان روز چهارشنبه آخرین تمرین خود را پیش از بازی با نساجی در تهران برگزار کردند. اعضای تیم فوتبال پرسپولیس پس از ورود به فرودگاه ساری، بلافاصله با اتوبوس اختصاصی راهی هتل میزبان در شهرستان ساحلی بابلسر شدند.

بیژن حیدری، محمدرضا ابوالفضلی و فرهاد مروجی، داوران بازی دو تیم نساجی و پرسپولیس هم که در همین پرواز حضور داشتند، بلافاصله راهی هتل محل اقامت خود در شهرستان ساری شدند.


بیشتر بخوانید: رکورد بی‌نظیر یک پرسپولیسی در لیگ برتر


دیدارتیم‌های نساجی مازندران و پرسپولیس همزمان با ۷ مسابقه دیگر درهفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال ازساعت ۱۸ روز پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر آغاز خواهد شد.

نساجی مازندران در حالی با ۲۶ امتیاز در رده سیزدهم جدول رده بندی مسابقات قرار دارد که خطر سقوط این تیم را تهدید نمی‌کند، اما اوج حساسیت در رقابت بالای جدول میان پرسپولیس ۶۳ امتیازی و سپاهان ۶۲ امتیازی (تیم‌های اول ودوم جدول لیگ) باعث شده که نتیجه دیدار نساجی و پرسپولیس در سرنوشت قهرمان لیگ بیست و دوم تاثیرزیادی داشته باشد. پرسپولیس با برتری در این مسابقه می‌تواند بدون توجه به نتیجه بازی مس و سپاهان در کرمان، جام را از ساری به تهران ببرد.

منبع: فرارو
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پرسپولیس
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
طابری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
0
4
اصلا خدایی نکرده خیال بد نکنید چون لنگ الان ۳۰ هفته است قهرمانه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
پرسپولیس رو ول کن برو بچسب به کادر مدیریتی باشگاه خودت تا مثل قرارداد استراماچونی پول باشگاه رو هاپولی نکنند بعد هوادار رو بفرستند برای لاپوشانی جلوی فدراسیون شلوغ کاری کنند الان هم با این ترفند تبانی دارن با چاپینتو یه جور دیگه سرتون شیره میمالن مواظب باش نچاپن
شادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
0
4
باباچرا به لنگ زحمت دادید بیاد مازندران جام رو اول بهشون بدید اصلا بدید داورها جام رو بهشون بدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
ابلهان باور کنند ۴۵دقیقه نتونستین به هوادار گل بزنین بین دو نیمه معامله کردین یهو ۶تا زدین فکر کردین قهرمان هستین جشن هم گرفتین اما جشن سومی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان