تاریخ انتشار: ۱۹:۰۵ - ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲

فیلم خلاصه بازی استقلال و تراکتور

شاگردان ساپینتو با ارائه نمایشی استثنایی توانستند با نتیجه هفت بر یک تیم تراکتورسازی تبریز را شکست دهند.

استقلال و تراکتور

رویداد۲۴ تیم فوتبال استقلال در هفته آخر لیگ برتر برابر تراکتور به میدان خواهد رفت. ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال تیمش را با ترکیب سینا سعیدی‌فر، صالح حردانی، رافائل سیلوا، محمد حسین مرادمند، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، سعید مهری، مهدی مهدی‌پور، محمد محبی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری برای حریف تبریزی به میدان فرستاد.

محمدرضا اخباری، محمد آقاجان‌پور، آرش قادری، سجاد دانایی، ابوالفضل رزاق‌پور، صفا هادی، ریکاردو آلوز، رضا اسدی، گوستاوو، محمد قنبری و محمد عباس‌زاده نیز برای تراکتور به میدان رفتند.

در آخرین بازی فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی، استقلال و تراکتور، تیم‌های سوم و چهارم جدول رده‌بندی به مصاف هم رفتند که نیمه اول این بازی با برتری سه بر صفر استقلال به اتمام رسید.

مسابقه‌ای که حساسیت‌های آن وابسته به حضور دو باشگاه پرطرفدار فوتبال ایران در دو سوی زمین است و از لحاظ جدولی، تفاوتی در رتبه تیم‌ها با هر نتیجه‌ای رقم نخواهد خورد، با شروع بهتر آبی‌ها همراه بود و خیلی زود در دقیقه ۱۶ بازی ارسلان مطهری در محوطه جریمه سرنگون شد و با گرفتن خطای پنالتی، فرصت به ثمر رسیدن گل اول بازی توسط قایدی را فراهم کرد.

در حالی که سعید‌ی‌فر با یک واکنش عالی مانع از گلزنی عباس‌زاده شده بود، دقایقی بعد قایدی گل دوم تیمش را زد تا حساب کار در اواخر نیمه اول دو بر صفر شود.

اما این پایان بازی در نیمه اول نبود و این بار ابوالفضل جلالی با یک شوت دیدنی گل سوم را زد تا بازی در نیمه اول با برتری سه گله آبی‌ها به پایان برسد.

* نیمه دوم

دقیقه ۴۶: در همان شروع نیمه دوم، ابوالفضل رزاق‌پور در برخورد با محمد محبی، دچار مصدمیت از ناحیه سر شد تا بازی برای لحظاتی متوقف شود.

دقیقه ۵۱ و ۵۳: خروج به موقع سعیدی‌فر و در ادامه واکنش خوب او گلزنی اسدی و پاکدل از تیم تراکتور شد.

دقیقه ۵۳: به دلیل مصدومیت، میرزایی از بازی خارج شد و جعفر سلمانی وارد زمین شد.

دقیقه ۵۴: بار دیگر سعیدی‌فری با واکنش خود مانع گلزنی رزاق‌پور شد.

دقیقه ۶۰: پس از برخورد شوت قنبری به روزبه چشمی، تغییر مسیر توپ باعث شد تا نخستین گل تراکتور در این بازی به ثمر برسد.

دقیقه ۶۲: اشتباه آقاجان‌پور در خط دفاعی تراکتور و توپ‌ربایی قایدی، او را در موقعیت تک به تک قرار داد تا گل چهارم استقلال را به ثمر رسانده و هت‌تریک کند. 

دقیقه ۶۹: خطای آرش قادری بر روی ارسلان مطهری در موقعیت تک به تک، باعث اخراج این بازیکن و در ادامه درگیری میان بازیکنان دو تیم باعث اخراج روزبه چشمی از استقلال شد.

دقیقه ۷۶: فشار استقلال ادامه داشت تا این که شوت مرادمند در وسط راه به آریاکیا برخورد کرد تا پس از تغییر مسیر وارد دروازه تراکتور شده و استقلال ۵ بر ۱ پیش بیفتد.

دقیقه ۷۹: ضربه سر شیرجه‌ای رضاوند روی سانتر محمد محبی گل ششم استقلال در این بازی را به ثبت رساند تا شاگردان ساپینتو ۶ بر ۱ پیش بیفتند.

دقیقه ۸۲: ضربه سر گوستاوو در محوطه جریمه استقلال به تیرک دروازه برخورد کرد تا گل دوم تراکتوری‌ها به ثمر نرسد.

دقیقه ۸۶: جعفر سلمانی مدافع راست تعویضی استقلال نیز با یک شوت دیدنی و فرستادن توپ به زیر طاق دروازه تراکتور، نتیجه را ۷ - ۱ کرد.

گل اول استقلال 

گل دوم استقلال

گل سوم استقلال

گل اول تراکتور به استقلال

گل چهارم استقلال

گل پنجم استقلال

گل ششم استقلال

گل هفتم استقلال

منبع: ورزش سه
برچسب ها: استقلال تهران
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان